بهترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG

70
0
بهترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG

برخی از بهترین JRPGهای تمام دوران بازی‌های مبارزه‌ای کاملاً هیجان‌انگیزی نیز هستند که برای چندین دهه بازیکنان در سراسر جهان را به چالش کشیده‌اند و سرگرم‌کننده بوده‌اند. بازیکنان می‌توانند در این بازی‌ها به ماجراجویی‌های حماسی در سراسر ژاپن و سایر کشورهای آینده نگر بپردازند، همچنین می‌توانند از سرزمین‌های خیالی و تاریخی نیز دیدن کنند. فهرست بهترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG را در اول نیوز بخوانید.

این بازی‌های اکشن چیزی بیشتر از بازی‌های ساده beat ’em up هستند، زیرا نمادین‌ترین JRPG‌هایی که این ژانر را تعریف می‌کنند، دارای تصاویری خیره‌کننده، داستان‌های جالب و شخصیت‌های خوش ساخت هستند. عناوینی که اطمینان حاصل می‌کنند که بازیکنان خود را کاملاً در این جهان‌های منحصربه‌فرد غوطه‌ور سازند. بازی‌های جنگی JRPG همچنین گزینه‌های عالی برای طرفداران انیمه هستند، زیرا این بازی‌ها اغلب از انیمیشن‌های ژاپنی الهام گرفته‌اند و حتی بخشی از نمادین‌ترین فرنچایزهای انیمیشن هستند.

بهترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG

8. Fate/EXTELLA

بازی Fate/EXTELLA یکی از جذاب‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG برای مخاطبان بزرگسال است. با وجود فضای نسبتاً مدرن و جذاب بازی، در واقع یک بازی نسبتاً پیچیده است که در آن طرفداران می‌توانند به یک ماجراجویی حماسی بپردازند. بازیکنان باید به نِرو کمک کنند تا از تاج و تخت خود دفاع کند و دشمنان قدرتمند را در طول نبردهای حماسی شکست دهد.

این بازی اکشن داستان‌محور را می‌توان به صورت تک نفره یا چند نفره بازی کرد. بازیکنان نه تنها باید دشمنان را شکست دهند، بلکه باید حقیقت را در پشت یک راز تاریک باستانی کشف کنند. به غیر از هک اند اسلش، بازیکنان فرصتی برای شناخت شخصیت‌های سرگرم کننده بازی، ایجاد روابط و حتی قرار ملاقات در حین تلاش برای محافظت از پادشاهی خود خواهند داشت.

بهترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG

7. Shin Megami Tensei: Nocturne

بازی Shin Megami Tensei: Nocturne یکی از نمادین‌ترین و هم‌زمان بدنام‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG است که در آن بازیکنان اگر بخواهند از آخرالزمان اثیری جان سالم به در ببرند، باید بهترین عملکرد خود را داشته باشند. این بازی تاریک و اتمسفریک بازیکنان خود را به یک نسخه جایگزین از توکیو ژاپن منتقل می‌کند که در آن انسان‌ها در نبرد بین خدایان و شیاطین گرفتار می‌شوند.

بازیکنان باید با شیاطین درونی خود ارتباط برقرار کنند و از بهترین مهارت‌های مبارزه استراتژیک و بازی خود استفاده کنند تا مطمئن شوند که زندگی را به سیاره جنگ زده به ارمغان می‌آورند و از مرگ جلوگیری کنند. همچنین این بازی یکی از سخت‌ترین JRPGها برای اتمام و تجربه است، بنابراین احتمالاً برای گیمرهای مبتدی یا معمولی زمانی که سفر خود را شروع می‌کنند، دشوار خواهد بود.

بهترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG

6. SCARLET NEXUS

بازی SCARLET NEXUS یکی از مشهورترین سیستم‌های مبارزه در بازی‌های نقش‌آفرینی را دارد و جلوه‌های بصری فوق‌العاده آن با شخصیت‌های به همان اندازه تأثیرگذار و داستان هیجان‌انگیزش مطابقت دارد. بازیکنان می‌توانند محیط جهان باز و با جزئیات زیبایی را کشف کنند که در آن یک سم مرموز توانایی‌های ویژه‌ای به انسان‌ها می‌دهد.

بازیکنان می‌توانند به یکی از این جنگجویان با توانایی‌های فوق حسی تبدیل شوند که باید با جهش یافته‌های وحشتناکی که می‌خواهند مغز انسان را بخورند مبارزه کنند. گیمرها باید در حین کاوش در دنیای سایبرپانک و الهام گرفته شده از انیمه بازی، اسرار تاریک را کشف کنند و با دشمنان قدرتمند مبارزه نمایند.

بهترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG

5. FINAL FANTASY 14 Online

بازی FINAL FANTASY 14 Online یک بازی جنگی JRPG بسیار زیبا است که یکی از بهترین MMOها برای مبتدیان نیز می‌باشد. به لطف این بازی نمادین، بازیکنان می‌توانند در یک محیط جهان باز جادویی و پر از ماجراجویی با میلیون‌ها بازیکن دیگر از سراسر جهان همراه شوند.

بازیکنان باید در حین کاوش در جهان، نبرد و بهبود شخصیت‌های خود با یکدیگر و محیط این سرزمین اتمسفریک تعامل داشته باشند. همچنین این یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG برای آن دسته از بازیکنانی است که عاشق شخصی‌سازی کاراکتر هستند، زیرا در FINAL FANTASY 14 Online می‌توانند حتی ویژگی‌های صورت شخصیت خود را شخصی‌سازی کنند.

بهترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG

4. DRAGON BALL Z: KAKAROT

بازی DRAGON BALL Z: KAKAROT احتمالاً شناخته‌شده‌ترین بازی مبارزه‌ای JRPG است که حتی افراد غیر گیمر نیز درباره آن شنیده‌اند و حتی آن را بازی می‌کنند. به لطف این بازی زیبا و هیجان انگیز، طرفداران DBZ و JRPG سرانجام این شانس را پیدا کردند که در این دنیای انیمه دوست داشتنی به روشی کاملاً غوطه ور کننده ماجراجویی کنند.

طرفداران می‌توانند در حالی که با برخی از نمادین‌ترین دشمنان گوکو مانند Cell و Frieza مبارزه می‌کنند، دنیای فوق العاده دقیق و پر جنب و جوش DBZ را کشف کنند. بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا در میدان‌های نبرد خیره‌کننده بجنگند و در عین حال با شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران و اژدهای نمادین آن ملاقات کنند. در حالی که این یک بازی بسیار سرگرم کننده است، اما یکی از سخت‌ترین JRPGها نیز به شمار می‌رود، بنابراین برای گیمرهای معمولی و مبتدی ایده خوبی است که برخی از مفیدترین نکات را برای ارتقای لول سریع را بررسی کنند.

بازی jrpg

3. Xenoblade Chronicles 2

بازی Xenoblade Chronicles 2 یکی از بهترین بازی‌های Nintendo Wii است و یک بازی جنگی JRPG هیجان‌انگیز و زیبا نیز هست. بازیکنان می‌توانند به سفری نزدیک به 300 ساعته بروند و دنیای فانتزی و علمی تخیلی این بازی نمادین را کشف کنند.

بازیکنان باید تیغ‌های زنده که با نام‌های رکس و پیرا نیز شناخته می‌شوند را در سرزمین‌های خطرناک راهنمایی کنند تا بهشت ​​را بیابند. این بازی اتمسفریک برای طرفدارانی که عاشق انیمه‌های اکشن و داستان‌های خوش ساخت هستند نیز انتخابی عالی به شمار می‌رود. گیمرها همچنین می‌توانند برخی از منحصربه‌فردترین تمدن‌های بازی را که در پشت تایتان‌های غول‌پیکر بازی یافت می‌شوند، کشف کنند.

بازی jrpg

2. Grandia II

بازی Grandia II یک بازی جنگی JRPG عالی برای آن دسته از بازیکنانی است که عاشق بازی‌های رترو و داستان‌های انیمه‌ای فانتزی هستند. این بازی کلاسیک زیبا، بازیکنان خود را به یک ماجراجویی حماسی می‌برد که در طی آن آن‌ها با قدرت‌های جادویی با نیروهای شیطانی مبارزه می‌کنند.

بازیکنان می‌توانند به جای یک مزدور ایفای نقش کنند و سرزمینی پر خطر را کشف نمایند که در آن باید جهان را نجات دهند و در عین حال کاملاً در داستان خوش ساخت بازی غوطه ور شوند. این بازی مبارزه‌ای همچنین دارای یک سیستم مبارزه جذاب است و به دلیل تنظیمات سختی بسیار متنوع برای گیمرهای معمولی و با تجربه‌تر مناسب است.

بازی jrpg

1. Ys 9: Monstrum Nox

بازی Ys 9: Monstrum Nox یکی از ستایش‌شده‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG است که جهان را متحیر کرد. بازیکنان می‌توانند به Monstrumsهای قدرتمند با توانایی‌های منحصر به فرد تبدیل شوند که وظیفه دارند شهر خود را از شر دشمنانی که از بعد سایه‌ای به نام Grimwald Nox بیرون می‌آیند، نجات دهند.

بازیکنان این فرصت را دارند که در حین غرق شدن در داستان خوش ساخت بازی، محیط جهان باز خیره کننده و با جزئیات الهام گرفته از انیمه را کشف کنند. گیمرها باید در Balduq و تمام کوچه‌های تاریک و پشت بام‌های شهر باستانی ماجراجویی کنند و حتی در بالای ساختمان‌ها پرواز کنند تا بتوانند دشمنان ماوراء طبیعی خود را پیدا کرده و شکست دهند، اسرار را کشف کنند و به مردم شهر کمک نمایند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست بهترین بازی‌های مبارزه‌ای JRPG را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام بازی در این بین خالی است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس