دانلود APK سرور آزمایشی کال آف دیوتی موبایل Call of Duty: Mobile Season 5 (Global / Garena)

101
0
دانلود APK سرور آزمایشی کال آف دیوتی موبایل

سرور آزمایشی جدید اکنون برای فصل 5 COD Mobile فعال است. این نسخه آزمایشی برای گیمرها منتشر شده است تا بیشتر محتوای بازی جدیدی که انتظار می‌رود در آینده منتشر شود را آزمایش کنند و بازخورد دریافت کنند. در ادامه نحوه دانلود APK سرور آزمایشی کال آف دیوتی موبایل را توضیح داده ایم.

ما پیوندهای دانلود را برای دستگاه های Android و iOS، برای گیمرهایی در Garena و مناطق جهانی منتشر کرده‌ایم. می‌توانید انتظار داشته باشید که فصل 5 Call of Duty: Mobile اواخر این ماه در ماه می منتشر شود و ویژگی های جدیدی مانند سلاح اصلی جدید، مناطق جدید در نقشه بتل رویال، تنظیمات Persistence Perk، بهینه سازی صوتی و بهبود گرافیکی را در خود داشته باشد.

می‌توانید اپلیکیشن سرور آزمایشی فصل 5 COD Mobile را از اینجا دانلود کنید و حداکثر تا چند روز دوام خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت APK را دانلود کنید تا بتوانید آخرین تغییرات را قبل از ورود به سرورهای اصلی امتحان کنید.

علاوه بر این، APK سرور آزمایشی زیر فقط برای تعداد محدودی از بازیکنان باز است، بنابراین اگر می‌خواهید آن را به نسخه آزمایشی عمومی تبدیل کنید، فورا دانلود کنید. ما لینک های دانلود را برای APK آزمایشی سرور جهانی COD Mobile Season 5 در زیر فهرست کرده ایم.

ویژگی های تست عمومی فصل 5 COD Mobile

ویژگی های تست عمومی فصل 5 COD Mobile
ویژگی های تست عمومی فصل 5 COD Mobile

تست COD Mobile Season 5 به دلیل محتوای جدیدی که اضافه خواهد کرد، یک نسخه بزرگ خواهد بود. قبلاً جوایزی جدید و محتوای بازی حماسی را به عنوان بخشی از فصل 4 «wild dogs» دیده بودیم. اکنون با به‌روزرسانی 10 مه از Activision، اولین نگاه خود را به محتوای جدیدی که اواخر این ماه به CODM ارائه می‌شود، داریم. هدف ساخت سرور های آزمایشی ارائه بازخورد از ویژگی‌های بازی جدید است. البته اطلاعاتی درباره Battle Pass یا موضوع فصلی بعدی را فاش نمی کند.

ما یک لیست رسمی از تمام ویژگی هایی داریم که می توانید در این نسخه آزمایشی امتحان کنید، بنابراین دقیقاً می دانید هنگام نصب این APK چه انتظاری دارید.

  • حالت جدید: Guns Blazing
  • تاکتیک جدید: نارنجک اکو
    مشکل بصری شناخته شده با انفجار این نارنجک. نباید منفجر شود و آسیبی هم وارد نمی کند، برای اسکن دشمنان و دادن نکاتی در مورد مکان آنها است.
  • سلاح اصلی جدید
  • مناطق نقشه BR جدید
  • تنظیمات Persistence Perk
  • بهینه سازی های صوتی
  • بهینه سازی نقشه های کوچک BR
  • تغییر رابط کاربری لیست پخش MP
  • بهینه سازی های مختلف رابط کاربری و گرافیکی
  • بهینه سازی سریع پیشرفت بارگیری مجدد حالت سوم شخص
  • بسیاری از تغییرات دیگر باید کشف شود

دانلود Call of Duty: Mobile Season 5 Test Server

دانلود Call of Duty: Mobile Season 5 Test Server
دانلود Call of Duty: Mobile Season 5 Test Server

اکنون می‌توانید نسخه آزمایشی عمومی APK (سرور تست جهانی) COD Mobile Season 5 را در اندروید و iOS دانلود و نصب کنید. در اینجا همه اطلاعات رسمی وجود دارد که باید درباره سرور آزمایشی بدانید.

  • شروع: ۱۱ مه (UTC)
  • پایان: TBA، احتمالاً بعد از یک هفته
  • حجم دانلود (APK + منابع): اندازه اولیه حدود 700-800 مگابایت است
  • محدودیت بازیکن: 30000
  • محتوای مناسب برای سنین: 16+
  • به‌روزرسانی: همه اطلاعات و داده های پخش‌کننده جمع‌آوری شده در طول این آزمایش حذف خواهند شد

دانلود CODM فصل 5 تست سرور APK (جهانی)

مثل همیشه، دو نسخه APK مختلف برای دانلود در دسترس شماست. معمولاً APK 32 بیتی برای گوشی های اندرویدی پایین رده است و APK 64 بیتی معمولاً برای اکثر تلفن ها و تبلت های مدرن است.

64 بیت: لینک دانلود APK کال آف دیوتی موبایل

32 بیت: لینک دانلود APK کال آف دیوتی موبایل

نحوه رفع این مشکل: آیا پیام خطای زیر را دریافت می‌کنید: “Current Client Version is smaller than the last login. (5024)”؟ با رفتن به حافظه داخلی گوشی اندرویدی خود و حذف دایرکتوری “com.activision.callofduty.shhoter.codpbt” می توانید آن را برطرف کنید.

دانلود APK سرور تستی فصل 5 موبایل COD (Garena)

نسخه Garena سرور آزمایشی COD Mobile Season 5 (2022) اکنون در دسترس است و ما لینک های دانلود APK را در اینجا برای شما داریم:

32 بیت: لینک دانلود APK کال آف دیوتی موبایل سرور تستی

64 بیت: لینک دانلود APK کال آف دیوتی موبایل سرور تستی

دانلود iOS CODM Season 5 2022 Test Server

نسخه iOS سرور تست COD: Mobile Season 5 (2022) هنوز به طور رسمی منتشر نشده است. با این حال، همچنان می‌توانید در Testflight در زیر برای نسخه های بعدی از لینک دانلود زیر ثبت‌نام کنید:

دانلود نسخه آزمایشی: لینک دانلود APK کال آف دیوتی موبایل سرور تستی برای آی او اس

ویژگی مورد علاقه شما در سرور آزمایشی Call of Duty: Mobile Season 5 (2022) چیست؟ با نزدیک شدن به انتشار نهایی فصل، راهنماهای بیشتری ارائه خواهیم کرد! در نظرات به ما اطلاع دهید که از کدام ویژگی جدید بیشتر هیجان زده هستید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس