معرفی بهترین بازی برای مک M1 و مک M2

64
0
بازی برای مک M1 و مک M2

حتی مدل ساده M1 Macbook Air نسبت به نسل قبلی کنسول‌ها عملکرد بهتری دارد، با این حال ممکن است درک این موضوع که رایانه‌های M1 و M2 اپل می‌توانند بازی‌های شدیدی را انجام دهند، تعجب‌آور باشد. در این مطلب به معرفی بهترین بازی برای مک M1 و مک M2 می پردازیم.

بازی برای مک M1 و مک M2

بازی Borderlands 3 

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

Borderlands 3 که اواخر سال 2019 منتشر شد، جدیدترین بازی در مجموعه موفق تیرانداز غارتگر است. این بازی دارای گرافیک تلطیف شده سلسله‌دار است، اما مملو از ویژگی‌های بصری مدرن است. همچنین مقیاس فوق‌العاده خوبی دارد و اگر در تنظیمات درون بازی محافظه‌کار هستید، Borderlands 3 حتی در M1 Air کاملاً قابل بازی است.

ما با مقیاس وضوح 50٪ 2560×1600 و از پیش تعیین شده “بسیار کم” شروع کردیم، در حالی که از تنظیم محدودیت نرخ فریم “صاف” استفاده کردیم. این به خوبی روی سیستم M1 پایین‌رده کار می‌کند، اما بسته به اینکه از کدام مدل رایانه اپل سیلیکون استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را افزایش دهید. همچنین حتماً نسخه اپیک گیم استور بازی را خریداری کنید، زیرا نسخه استیم شامل پشتیبانی مک نیست!

بازی Alien: Isolation 

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

Alien: Isolation یکی از بهترین بازی‌های ترسناک بقا است که تا به حال ساخته شده است، اما ظاهر و احساس سری فیلم‌های نمادین را نیز کاملاً بازسازی می‌کند. با اجرا بر روی مک بوک ایر M1 ما، این امکان وجود دارد که بازی را به حالتی روان تغییر دهید و در عین حال یک تصویر جذاب را حفظ کنید. فقط در تاریکی بازی نکنید.

بازی Divinity: Original Sin 2

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

Divinity: Original Sin 2 سزاوار ایستادن در کنار بهترین بازی های ویدئویی نقش آفرینی تاریخ است. داستان آن عمیق است، سیستم رزمی آن پیچیده و ارزشمند است، و جهان و شخصیت ها استادانه ساخته شده اند. این یک بازی عالی برای ساعاتی دور در پرواز، در رختخواب یا اتاق هتل است.

Divinity Original Sin 2 کاملاً بر روی هر رایانه Apple Silicon موجود در بازار اجرا می شود و حتی می توانید آن را از سال 2018 به بعد روی iPad Pro نیز بازی کنید. متأسفانه نسخه‌های مک و آی‌پد به‌صورت جداگانه فروخته می‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید روی هر دو بازی کنید، باید دو بار بازی را بخرید.

بازی Divinity: Original Sin – Enhanced Edition

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

در حالی که همه در مورد دنباله معروف آن می‌دانند، Original Sin به خودی خود یک RPG بسیار عالی بود. نسخه بهبودیافته آن را به عظمت بصری دنباله خود نمی رساند، اما رنگ بسیار خوبی را بر روی نسخه غیر پیشرفته ایجاد می کند.

همچنین حتی بهتر از Original Sin 2 در مدل پایه ما M1 Air اجرا می‌شود و نیازی نیست که از بالا بردن تنظیمات جزئیات نیز بترسید.

بازی Diablo 3

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

متأسفانه، Diablo، Diablo 2 و Diablo 2 Resurrected یا روی macOS Catalina و جدیدتر کار نمی‌کنند یا در مورد Resurrected، اصلاً نسخه macOS ندارند. با این حال، اگر می‌خواهید ساعت‌ها از زندگی‌تان را با هک کردن، بریده‌شدن، غارت کردن، و به طور کلی با کلیک کردن روی چیزها تا زمانی که بمیرند از دست بدهید، Diablo 3 یک انتخاب عالی است.

روی مدل پایه M1 عالی اجرا می‌شود، و اگر نسخه M2 یا مدل بالاتر M1 دارید، می‌توانید مقدار زیادی آب نبات چشم اضافی برای راه‌اندازی داشته باشید.

بازی Rise of the Tomb Raider

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

درست است، عناوین پرفروش دیروز بازی AAA اکنون در یک اولترابوک بدون فن قابل بازی هستند. Rise of the Tomb Raider را با استفاده از پیش‌ تنظیم متوسط ​​و نرخ فریم روی 60، با استفاده از تنظیم وضوح 900×1440 امتحان کردیم. در صورت تمایل می‌توانید نرخ فریم را روی 30 قرار دهید، اما بازی کاملاً قابل بازی برای بخش‌هایی است که ما امتحان کردیم، حتی اگر نرخ فریم تا حدودی نوسان داشته باشد. 

بازی DiRT 4

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

DiRT Rally یکی از بهترین بازی‌های رالی رایج در بازار است که بر روی میراث قوی از بازی‌های رالی قابل دسترس ساخته شده است که بازی کردنشان عالی به نظر می‌رسد. بازی‌های مسابقه‌ای نسبت به سایر ژانرها بهینه‌تر هستند و این در مورد DiRT 4 صادق است. در سیستم پایه M1، می‌توانید تصاویر را افزایش دهید و 30 فریم در ثانیه را با وضوح بالا ثابت کنید یا در تنظیمات متوسط ​​رو به بالا سرعت 60 فریم در ثانیه داشته باشید. پشتیبانی عالی از کنترلرهای تعبیه شده در macOS را در نظر بگیرید و زمان بسیار خوبی خواهید داشت.

بازی Disco Elysium

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

لازم نیست هر بازی در مورد نرخ فریم سریع یا اکشن باشد. بازی‌های زیادی وجود دارند که با سرعت آرام‌تری انجام می‌شوند که ممکن است برای سیستم Apple Silicon خود نادیده بگیرید. Disco Elysium یک نمونه عالی از یک بازی نقش آفرینی عمیق است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است اما ممکن است به عنوان عنوانی برای بارگذاری بر روی مک بوک شما برای یک روز بارانی یا یک سفر نادیده گرفته شود.

Disco Elysium کاملاً بر روی مدل پایه M1 Mac اجرا می شود و حتی بهتر از آن، یک بازی عالی برای بازی با استفاده از هیچ چیزی جز تاچ پد است. همچنین عنوانی است که از نظر جنایی دست کم گرفته شده است، بنابراین ارزش بازی کردن را دارد تا چیزی بسیار متفاوت از بازی های رایج را تجربه کنید.

بازی Bioshock Remastered

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

هنگامی که Bioshock اصلی در دوران کنسول Xbox 360 عرضه شد، به عنوان عنوانی که یک بازی تیراندازی اول شخص می تواند باشد، به جمع بازی هایی مانند System Shock و Deus Ex پیوست. حتی امروز، این عنوان فوق‌العاده‌ای است که از نظر بصری همچنان پابرجاست. با این حال، حتی سیستم‌های مک ‌بوک ۱۳ ichاینتل ۲۰۱۹ به لطف پردازنده‌های گرافیکی ضعیف یکپارچه اینتل، برای اجرای بازی اصلی مشکل داشتند.

پردازنده گرافیکی موجود در M1 کار نسخه ریمستر شده Bioshock را آسان می کند و در صورتی که می خواهید در سفر بازی کنید و نمی توانید از موس خارجی استفاده کنید، از کنترلر فوق العاده ای پشتیبانی می کند.

بازی Cities: Skylines 

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

SimCity بزرگ ترین فرنچایز بازی های شهرسازی در تاریخ است، اما سال هاست که عنوان جدیدی در این سری دریافت نکرده ایم. با مشاهده شکاف در بازار، توسعه دهندگان دیگر به این  itch خاص دست زدند و Cities: Skylines شاید بهترین مدعی برای تاج و تخت باشد.

این بازی نسبت به سایر عناوین از نظر پردازنده بسیار سنگین‌تر است، به خصوص که شهر شما شروع به پیچیدگی پایان بازی می‌کند، اما حتی در مدل پایه M1 Air، نرخ فریم قابل بازی را دریافت خواهید کرد. افت زیر 30 در تنظیمات جزییات متوسط ​​و وضوح متوسط ​​غیر معمول نیست، اما با توجه به ماهیت بازی، این واقعاً بر قابلیت بازی تأثیر نمی گذارد.

بازی MMO Bonus: Final Fantasy XIV

بازی برای مک M1 و مک M2
بازی برای مک M1 و مک M2

همه می دانند که مشهورترین MMORPG World of Warcraft در جهان به خوبی روی رایانه های اپل M1 و M2 اجرا می شود. با این حال، Final Fantasy XIV یکی دیگر از MMO فوق‌العاده محبوب است (که می‌توانید آن را تا سطح 60 به صورت رایگان بازی کنید) که به طور خاص بیان می‌کند که از Apple Silicon در وب‌سایت پشتیبانی نمی‌کند.

با این حال، ما توانستیم بازی را نصب کنیم و بدون مشکل در منطقه شروع اجرا کنیم. عملکرد با تنظیمات متوسط ​​کاملاً قابل بازی بود و با توجه به اینکه این بازی دارای سقف اختیاری 15 فریم در ثانیه است، می توانید بگویید که نرخ فریم برای این سبک گیم پلی واقعاً مهم نیست.

آیا بازی اپل دوباره خوب است؟

در حالی که کامپیوترهای سیلیکونی اپل M1 و M2 به طور کلی به عنوان ماشین‌های بازی در نظر گرفته نمی‌شوند، سرمایه‌گذاری اپل در بخش پردازنده‌های گرافیکی کسب و کار تلفن و تبلت‌های آن‌ها به ثمر می‌رسد. بدون پشتیبانی قوی صنعت، ما توصیه نمی کنیم که هر کسی یک Mac مخصوص بازی را بخرد. با این حال، اگر از مک بوک ایر M1 یا بهتر به عنوان سیستم رانندگی روزانه در محل کار یا مدرسه خود استفاده می کنید، ممکن است بخواهید به طور جدی به فکر انداختن یک گیم پد به همراه اولترابوک خود در کیف خود باشید زیرا چیزهای عالی زیادی برای بازی وجود دارد.

howtogeek

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس