رویداد Peek Performance اپل 8 مارس برگزار میشود

108
0
رویداد Peek Performance اپل 8 مارس

اپل دعوت نامه های اولین رویداد معرفی محصول خود در سال 2022 را ارسال کرده است و قرار است به صورت مجازی در 8 مارس ساعت 10 صبح (PST) برگزار شود. شایعات حاکی از آن است که رویداد “Peek Performance” ممکن است درباره معرفی محصولات جدید سیلیکونی اپل و نسل سوم آیفون SE باشد. در ادامه محصولاتی که اپل در این رویداد معرفی میکند را بررسی میکنیم.

در رویداد Peek Performance اپل 8 مارس: پردازنده M2 و مک بوک ایر جدید

در رویداد Peek Performance اپل 8 مارس: پردازنده M2 و مک بوک ایر جدید
در رویداد Peek Performance اپل 8 مارس: پردازنده M2 و مک بوک ایر جدید

در این رویداد انتظار میرود که اپل تراشه‌های سیلیکونی جدید M2 اپل را معرفی کند. این تراشه باید نسل بعدی تراشه های سیلیکونی اپل باشند که در ابتدا در سال 2020 عرضه شدند تا جایگزین پردازنده های اینتل در رایانه های اپل شوند. پردازنده‌های M2 باید عملکرد بهتری داشته باشند و احتمالاً تعداد هسته‌های یکسانی دارند.

با توجه به خبرهای بدست آمده اپل مدل‌های جدید مک مینی، آی‌مک، مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر را در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد که همگی از پردازنده‌های جدید M2 پشتیبانی می‌کنند. اما هنوز نمیدانیم که آیا اپل چندین نسخه از تراشه M2 را مانند M1 Pro و M1 Max عرضه خواهد کرد یا فقط یک نسخه عرضه میکند.

البته هنوز مطمئن نیستیم که همه این مدل های مک یکباره معرفی شوند، اما شایعات به انتشار مک بوک ایر جدید اپل در این رویداد اشاره کرده اند. مک بوک ایر جدید ممکن است یک طراحی جدید و مربعی شکل داشته باشد. همچنین ممکن است شاهد رنگ‌های جدید و حتی صفحه کلید سفید باشیم.

در رویداد Peek Performance اپل 8 مارس: iPhone SE 3

iPhone SE 3
iPhone SE 3

منابع اطلاعاتی به نسخه جدیدتر آیفون SE به نام آیفون SE 3 اشاره کرده اند که در جریان این رویداد عرضه می شود. آیفون SE در حال حاضر دارای حافظه ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی است که بیشتر به دلیل ارزان بودن آن است.

آیفون SE 3 ممکن است با حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی عرضه شود. همچنین امیدواریم که شاهد ارتقاء تراشه A15 Bionic و قابلیت 5G باشیم که این دستگاه را به گزینه ای بهتر در مقایسه با سری آیفون 13 گران تر تبدیل می کند.

گمانه زنی ها حاکی از آن است که آیفون SE 3 بالاخره دکمه Home را حذف کرده است. بسیاری از کاربران فعلی iPhone SE این گوشی را به دلیل دکمه هوم انتخاب می‌کنند، بنابراین جالب است که ببینیم آیا اپل تصمیم می‌گیرد طراحی این گوشی را تغییر دهد و دکمه هوم را حذف کند یا خیر و کاربران چه واکنشی نشان می‌دهند.

امیدواریم این گوشی قیمت ارزان تری نسبت به مدل فعلی 399 دلاری داشته باشد و آن را برای کاربران مقرون به صرفه تر کند.

در رویداد Peek Performance اپل 8 مارس: iPad Air 5

iPad Air 5
iPad Air 5

یکی دیگر از محصولاتی ممکن است در رویداد Peek Performance اپل عرضه شود، آی‌پد ایر جدید به نام iPad Air 5 است. برخی از ویژگی‌هایی که در iPad Air 5 انتظار داریم شامل ارتقاء فناوری صفحه نمایش LCD به OLED نازک‌تر است. آی‌پد ایر جدید باید دارای یک پردازنده جدید باشد.

ما انتظار Face ID را در این نسل نداریم، زیرا اپل از طرفداران Touch ID در سری iPad Air و iPad mini خود است.

سایر خبرهای احتمالی

مواردی که گفته شد مهمترین اخبار احتمالی هستند. ممکن است شاهد معرفی AirPods Pro 2، یک Apple TV جدید و موارد دیگر باشیم. شایعات حاکی از آن است که ممکن است یک هدست جدید AR/VR باشیم که عنوان رویداد، «Peek Performance» به آن اشاره دارد نیز معرفی شود.

البته همه این خبرها حدس و گمان است و ما باید تا 8 مارس صبر کنیم تا ببینیم اپل دقیقا چه چیزی را منتشر می کند.

نحوه تماشای رویداد اپل

اگر علاقه مند به تماشای رویداد «Peek Performance» هستید، در تاریخ 8 مارس ساعت 10 صبح (PST) در وب سایت اپل، یوتیوب و برنامه Apple TV پخش می شود. از آنجایی که این رویداد کاملا مجازی است، انتظار داریم که در دفتر مرکزی اپل در کوپرتینو از قبل ضبط شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس