معرفی بهترین تبلت های اندروید ۲۰۲۱ | بررسی جدیدترین تبلت های اندروید

129
0
بهترین تبلت های اندروید

تبلت‌های اندرویدی به ندرت می‌توانند رقیب آیپد های موجود در بازار باشند، اما این به این معنا نیست که گزینه‌های خوبی در دسترس نیست. دراین مقاله سعی بر معرفی بهترین تبلت های اندروید موجود در بازار شده است.

معرفی بهترین تبلت های اندروید ۲۰۲۱

Google Pixel Slate

Amazon Fire HD 10 (2019)

Samsung Galaxy Tab S6

Lenovo Smart Tab P10

این روزها تعداد کمی از تولیدکنندگان با تبلت‌های Android وارد بازار می‌شوند، بنابراین اگر در جستجوی یک تبلت جدید هستید، ممکن است به راحتی این تبلت های اندرویدی را نادیده بگیرید، زیرا iPad اپل (از جمله iPad Air و iPad Mini) اغلب انتخاب بهتری هستند.  با این حال، برخی از تبلت های اندرویدی تمام تلاش خود را برای رقابت با iPad اپل انجام می دهند و قطعا ارزش توجه و صد البته خرید شما را دارند.

برخی از مردم ممکن است واکنش جالبی در مقابل یک خریدار تبلت اندرویدی در این روزگار و این بازار تبلت های شیفته ی اپل نشان ندهند.  اما بهترین مدل‌های تبلت اندرویدی می‌توانند هر نیازی را در سطح معمولی یا حتی حرفه‌ای را برآورده کنند، چه به دنبال یک تبلت بازی، یا یک تبلت مناسب نقاشی یا چیزی برای مدیریت کارهای خود باشید. برخی افراد حتی با پد لمسی یا ماوس کار می کنند. اگر قبلا با سیستم‌عامل Android و اکوسیستم برنامه Android سرمایه‌گذاری کرده‌اید ، دیگر لازم نیست این هزینه ها را تکرار کنید.

بنابراین اگر به دنبال یک تبلت ارزان قیمت برای مصرف عادی یا یک تبلت عالی برای جایگزین کردن به جای لپ‌تاپ هستید، قطعا یک گزینه تبلت اندرویدی وجود دارد که ارزش بررسی بررسی کردن را داشته باشد.  ما بهترین گزینه‌های تبلت اندرویدی موجود در بازار را با در نظر گرفتن تمام ویژگی ها و نیازها از عمر باتری گرفته تا اندازه صفحه‌نمایش تا سهولت استفاده و حساسیت به لمس، ( در واقع همه عناصری که در یک تبلت عالی وجود دارد) را بررسی کردیم.  بنابراین اگر به یک تبلت مقرون به صرفه یا چیزی نیاز دارید که جای اپل آی‌پد یا اپل آی‌پد پرو را بگیرد، در اینجا بهترین تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید در بازار تبلت‌ها را معرفی می‌کنیم.  ما این لیست را به صورت دوره ای به روز می کنیم.

Google Pixel Slate

$499  در  Amazon

Google Pixel Slate  سعی می‌کند با ترکیب تبلت و Chromebook در یک دستگاه، یک نوع رایانه لوحی،مطابق با iPad Pro و Microsoft Surface Pro  ارائه دهد.  اگرچه این یک تبلت اندرویدی کامل نیست (و صد البته یک تبلت اندرویدی ارزان نیست)،اما شما به برنامه‌های اندروید در فروشگاه Google Play دسترسی دارید و قدرت زیادی برای استفاده از آنها دارید.  این دستگاه دارای یک قلم و همچنین باتری 48 وات، با عمر باتری 12 ساعته ، دوربین جلو و عقب و صفحه نمایش LCD لمسی است.  همچنین دارای یک مرورگر کامل دسکتاپ و پشتیبانی از ماوس و کیبورد بلوتوثی است.  حتی می توان از آن به عنوان یک تبلت بازی نیز استفاده کرد.  Pixel Slate همچنین گزینه ای برای Google Assistant دارد. در مجموع میتوان گفت یک تبلت عالی است.

بهترین تبلت های اندروید
بهترین تبلت های اندروید

Amazon Fire HD 10 (2019)

$150   در  Amazon

آمازون از اولین تبلت Kindle Fire فاصله زیادی گرفته است.  Amazon Fire HD 10 بزرگترین تبلت آمازون با اندازه صفحه نمایش 10 اینچی و بلندگوهای قدرتمند است.  این تبلت درست مانند نسخه قبلی 8 اینچی خود، Fire HD 8، دارای مزایایی برای مشترکین Prime است که امکان پخش و دانلود فیلم، نمایش های تلویزیونی و بازی را برای اعضا آسان می کند.  تبلت‌های Fire آمازون از سیستم اصلی اندروید استفاده نمی‌کنند، اما در عوض از سیستم عامل Fire مبتنی بر اندروید آمازون استفاده می‌کنند که برنامه‌ها را از فروشگاه App Amazon  در دسترس قرار می دهد.  البته هنوز هم می‌توانید برنامه‌ها را از Google Play دریافت کنید، اما باید خودتان این فروشگاه را نصب کنید. به این معنی که علاقه‌مندان به بازی، به تمام بازی‌های موبایل مورد علاقه‌شان دسترسی دارند تا یک تجربه عالی از بازی در تبلت داشته باشند.  همچنین، میتوان گفت این تبلت ارزان قیمت ترین تبلت موجود در این لیست می باشد.

بهترین تبلت های اندروید
بهترین تبلت های اندروید

Samsung Galaxy Tab S6

$728  در  Amazon

Samsung Galaxy Tab S6 به عنوان یک دستگاه اندرویدی ویژگی های زیادی دارد.  دارای یک پردازنده سریع Qualcomm Snapdragon 855 و فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش تا 1 ترابایت با کارت microSD است.  گلکسی تب اس 6 با صفحه نمایش سوپر AMOLED  خود شگفت انگیز به نظر می رسد (در حالی که گلکسی تب اس 7 همچنان از پنل LCD استفاده می کند).  عمر باتری حدود 15 ساعت است و دوربین پشتی دارای وضوح 13 مگاپیکسلی است.  و اگر تاکنون از یک دستگاه اندرویدی سامسونگ استفاده کرده باشید، عملکرد این تبلت خاص سامسونگ را بسیار روان و شبیه به یک گوشی هوشمند اندرویدی سامسونگ ارزیابی خواهید کرد.  به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار DeX سامسونگ حتی تب S6 را به یک جایگزین احتمالی برای لپ‌تاپ تبدیل می‌کند و به شما امکان می‌دهد به ماوس و حتی نمایشگر خارجی متصل شوید.  فقط کافی است یک کیبورد بگیرید و از کار با آن لذت ببرید.

بهترین تبلت های اندروید
بهترین تبلت های اندروید

Lenovo Smart Tab P10

$260  در  Amazon

تبلت لنوو Smart Tab P10 یک تبلت و یک صفحه نمایش هوشمند را در یک دستگاه 10 اینچی ترکیب می کند.  این تبلت لنوو دارای Android Oreo، دوربین جلو و عقب، اسکنر اثر انگشت و پردازنده Qualcomm Snapdragon 450 است.  وقتی آن را روی dock تنظیم می‌کنید، تب لنوو به یک نمایشگر هوشمند و شبیه به Amazon Echo Show تبدیل می‌شود.

بهترین تبلت های اندروید
بهترین تبلت های اندروید

منبع : cnet

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس