معرفی ساعت Redmi Watch 2 | بررسی و تحلیل ویژگی های ساعت جدید Redmi

99
0
ساعت Redmi Watch 2

تقریبا یک سال پس از معرفی اولین ساعت هوشمند این برند، Redmi هفته گذشته Redmi Watch 2 را در چین عرضه کرد.  در مقایسه با مدل قبلی، این ساعت با بروزرسانی های جدید در طراحی، نمایشگر و برخی دیگر از ویژگی‌ها عرضه می‌شود که آن را به گزینه‌ای جذاب با قیمت 399 ین (62 دلار) در بازار داخلی تبدیل می‌کند.

ساعت Redmi Watch 2
ساعت Redmi Watch 2

معرفی ساعت Redmi Watch 2

طبق معمول، این هفته به ردمی واچ 2 جدید دست یافتیم و در ادامه نتایج اولین بررسی های ما آورده شده است.

نمایشگر بزرگتر و بهتر

یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها در Redmi Watch 2 جدید، نمایشگر آن است.  این برند به این ساعت یک صفحه نمایش 1.6 اینچی OLED داده است که به این معنی است که یک صفحه نمایش بزرگتر با رنگ های بهتر دریافت می کنید.  برای یادآوری، ردمی واچ اصلی یک صفحه نمایش 1.4 اینچی LCD داشت.

نسبت صفحه نمایش به بدنه به 63.7 درصد ارتقا یافته است و طراحی کلی کمی بهتر از مدل قبلی خود به نظر می رسد.  وزن ساعت فقط 31 گرم است، بنابراین سبک‌ بوده و استفاده از آن در طول روز راحت است.  بند لاستیکی سیلیکونی خوبی دارد و دارای طراحی آزاد می باشد، بنابراین می توانید به راحتی آن را تعویض کنید.

ساعت از ورودی های لمسی پشتیبانی می کند و یک دکمه در سمت راست برای پیمایش وجود دارد.

ساعت Redmi Watch 2
ساعت Redmi Watch 2

 Redmi Watch 2 با ویژگی های بیشتر همراه است

این ساعت همچنین از کنترل ضربان قلب در تمام طول روز و همچنین نظارت بر اکسیژن خون SpO2 پشتیبانی می کند.  ویژگی دوم جدید است و به شما امکان می‌دهد سطح اکسیژن خون خود را بررسی کنید.  ساعت حدود یک دقیقه طول می کشد تا سطح اکسیژن شما را بررسی کند.

ویژگی های دیگری مانند تشخیص خواب، تشخیص استرس، وضعیت خواب و نظارت بر کیفیت ، درست مانند سایر نمونه های موجود در بازار وجود دارد.

ساعت جدید مانند مدل قبلی خود ضد آب 5ATM است، بنابراین می توانید آن را حتی در هنگام شنا نیز بپوشید.  در نهایت، یک NFC  نیز ارائه می‌شود که برای پرداخت‌ها مفید خواهد بود.

ساعت Redmi Watch 2
ساعت Redmi Watch 2

 Redmi Watch 2 عمر باتری یک هفته ای را ارائه می دهد.

Redmi Watch 2 همچنان با طراحی شارژ مغناطیسی عرضه می شود. با یک بار شارژ تقریبا یک هفته میتوان از آن استفاده کرد.  ما هنوز این ادعا را در آزمایش های خود بررسی نکرده ایم، اما جزئیات بیشتری را در بررسی کامل Redmi Watch 2 خود که به زودی منتشر می شود، به اشتراک خواهیم گذاشت.

به طور کلی، Redmi Watch 2 یک بروزرسانی بسیار خوب نسبت به Redmi Watch اصلی است که دارای ویژگی های بهتر و صفحه نمایش رنگی تر بدون افزایش قابل توجه قیمت آن است.

 در حال حاضر می‌توانید Redmi Watch 2 را از طریق فروشگاه‌هایی مانند Giztop در خارج از چین سفارش دهید.

منبع :.gizmochina

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس