10 ابزار هوشمند برای سفر کمپینگ بعدی شما

118
0
ابزار هوشمند برای سفر کمپینگ

با این گجت‌ های هوشمند سرگرم ‌کننده و مفید از فضای باز لذت ببرید. ابزار هوشمند برای سفر کمپینگ را در ادامه معرفی کرده ایم.

همچنین مطلب وسایل ضروری عکاسی در سفر برای شما جالب خواهد بود.

در قرن بیست و یکم، ابزارهای هوشمند همه جا هستند. فناوری در خانه ‌ها، ادارات، اتومبیل ‌ها و حتی روی مچ ‌های ما وجود دارد، اما هنوز راه خود را به درستی در فضای باز باز نکرده است.

بسیاری از علاقه مندان به فضای باز ممکن است فکر کنند که شما باید بدون وسایل کمپینگ مدرن مانند دستگاه های GPS یا دوربین های قابل حمل در حالی که در طبیعت هستید کار کنید. و در حالی که مطمئناً می توانید بدون آنها کار کنید، چرا می خواهید؟

راه‌های مطمئنی وجود دارد که می‌ توانید در سفر کمپینگ بعدی خود مقداری فناوری را همراه خود بیاورید، بدون اینکه از شکوه قدیمی خوابیدن زیر ستاره‌ها و آشپزی روی آتش کم کنید.

ابزار هوشمند برای سفر کمپینگ: چادر خورشیدی

کمپینگ بدون چادر سال گذشته است. فقط به این دلیل که شما آن را در طبیعت وحشی کمپ می کنید به این معنی نیست که باید احساس راحتی نداشته باشید. و در حالی که هیچ چیز به اندازه یک چادر کابین برزنتی کلاسیک نیست، از نظر قابلیت حمل و نصب و راه اندازی آسان نیست.

از سوی دیگر، چادرهای خورشیدی، تمام حفاظت و دوام وسایل کمپینگ سنتی را بدون نیاز به جستجوی پریز هر بار که می خواهید در شب چراغی را روشن کنید، ارائه می دهند.

چادرهای خورشیدی مجهز به پنل هایی هستند که به آنها اجازه می دهد انرژی کافی از خورشید را در طول روز برای تامین انرژی سیستم های روشنایی خود در شب جذب کنند. بهترین قسمت؟ بسیاری از مدل‌ها را می ‌توان در کمتر از دو دقیقه راه ‌اندازی کرد، که برای کسانی که دوست دارند ب ه‌طور خود جوش به کمپینگ بروند یا مستعد آماده ‌سازی دنده‌ های لحظه آخری هستند، عالی است.

کمپینگ با تکنولوژی لازم نیست سخت باشد. چادرهای خورشیدی یک راه عالی برای به دست آوردن تمام مزایای وسایل کمپینگ مدرن بدون از دست دادن هیچ یک از احساسات رفاهی هستند.

بطری آب هوشمند

ممکن است فکر نکنید که به یک بطری آب هوشمند نیاز دارید، اما زمانی که یک بطری آب هوشمند داشته باشید، بدون آن دیگر سخت خواهد بود.

بطری های آب هوشمند از پلاستیک بدون BPA ساخته شده اند و از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شوند. آن‌ها با اپلیکیشنی کار می ‌کنند که میزان مایعاتی را که در روز می ‌نوشید ردیابی می ‌کند، به شما یادآوری می ‌کند که اگر به اندازه کافی آب مصرف نکرده‌اید، چقدر بیشتر بنوشید، و اهدافی را برای خود تعیین می ‌کند.

برخی از مدل ها حتی دارای پاور بانک هستند، بنابراین می توانید گوشی خود را در خارج از منزل شارژ کنید. و، در مورد تلفن‌ها، حتی می ‌توانید میزان مصرف آب را در برنامه Health iPhone خود ثبت کنید تا همه چیزهای حیاتی خود را در یک مکان داشته باشید.

ابزار هوشمند برای سفر کمپینگ: دکمه وحشت بی سیم

یکی از بزرگترین نگرانی‌های ایمنی برای کمپینگ ‌ها این است که احساس کنند از شهر بسیار دور هستند و در صورت بروز شرایط اضطراری نمی‌ توانند به دنبال کمک باشند. دکمه‌ های بی‌سیم شما را از طریق GPS به مقامات محلی متصل می‌کنند، بنابراین حتی اگر در میانه راه هستید، کمک می ‌تواند راه خود را به چادر شما پیدا کند.

این گجت ها به اندازه ای کوچک هستند که در صورت عدم استفاده به راحتی می توان آنها را در کوله پشتی یا کیف پول نگهداری کرد. تنها با فشار دادن یک دکمه، هنگام خواب یا آشپزی در فضای باز عالی برای آرامش خاطر کافی است.

اسپرسوساز قابل حمل

کمپینگ بدون یک فنجان جو بدترین کار است. حالا، اگر فقط می توانید مقداری را روی اجاق گاز کمپ خود درست کنید.

یک قهوه ساز قابل حمل ممکن است همان چیزی باشد که برای حل این مشکل رایج به آن نیاز دارید. این قهوه سازهای ریز مانند مدل های سنتی خانه با چند تفاوت کار می کنند.

آنها برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند و می توانند بدون شکستن در برابر عناصر (و حتی آتش کمپ) مقاومت کنند. آنها مجهز به سیستم های گرمایشی با باتری هستند که با اضافه کردن آب فعال می شوند. قهوه داغ در کمتر از دو دقیقه؟ بله لطفا.

به طور تصادفی، آنها همچنین در شرایط آب و هوایی یخبندان بخاری های اضطراری فوق العاده ای می سازند، اگر محل کمپینگ شما فاقد منبع کافی گرما باشد. در عین حال که در دسترس منابع نامحدود آب چشمه کوهستانی مادر طبیعت هستید، یک رفع سریع و راحت کافئین دریافت خواهید کرد.

اجاق گاز چوب سوز کمپ قابل حمل

آشپزی روی آتش راه اصلی انجام کارها در فضای باز است، اما اگر می خواهید با آتش آشپزی کنید، چرا تمام تلاش خود را نکنید و یک اجاق هیزمی قابل حمل را به لیست وسایل کمپینگ خود اضافه نکنید؟

این نوع اجاق گاز مستقل است، بنابراین می توان آن را به راحتی از یک سایت به سایت دیگر برد بدون اینکه فضای زیادی در کوله پشتی شما اشغال کند. با یک منبع سوخت خارجی کار می کند، بنابراین نیازی نیست به اندازه یک آتش کمپ کلاسیک وسایلی را بسته بندی کنید، به علاوه در گرم کردن غذا و آب کارآمدتر است.

برخی از اجاق‌های کمپ می ‌توانند آتش را در یک بسته باتری به انرژی تبدیل کنند که می ‌تواند دستگاه‌های USB مانند تلفن هوشمند را شارژ کند. وقتی با یکی از اینها ظاهر شوید، مهمانی کمپینگ شما مورد حسادت کل جنگل قرار خواهد گرفت.

ابزار هوشمند برای سفر کمپینگ: کولر هوشمند

اگر از آن دسته افرادی هستید که تمام روز را در ساحل می گذرانید یا به راحتی می توانید ساعت ها در جنگل گم شوید، باید هیدراته بمانید. هنگام کمپینگ، یک کولر معمولی این کار را نمی کند. آنچه شما نیاز دارید یک کولر هوشمند است.

کولرهای هوشمند به شما کمک می ‌کنند تا آب فراوان و سردی داشته باشید، مهم نیست چقدر در طبیعت پرسه می ‌زنید. بسیاری از مدل‌ها مجهز به شارژرهای USB داخلی هستند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها به عنوان پاوربانک در صورت گیر کردن بدون برق استفاده کنید.

برخی از آنها حتی دارای یک بلندگوی بلوتوث هستند که اگر نمی‌ خواهید وسایل اضافی را بیش از حد لازم حمل کنید، عالی است. این باعث می شود آن را به یکی از جالب ترین وسایل کمپینگ موجود در بازار تبدیل کند.

چه در حال کمپینگ با ماشین یا پیاده روی در مناطق خلوت باشید، یک کولر هوشمند برای هر فرد جدی در فضای باز ضروری است.

ابزار هوشمند برای سفر کمپینگ: فانوس هوشمند

خورشید غروب می کند، و شما هنوز آنجا هستید و در حال کاوش هستید. وقت آن است که کمی نور را به زندگی خود بیاورید و از زیبایی های طبیعت از منظری کاملاً روشن لذت ببرید. قبل از رفتن به کیسه خواب های خود برای شب، چند فانوس هوشمند در اطراف محل کمپ نصب کنید.

این گجت‌ ها نه تنها دنیای شما را روشن می‌ کنند، بلکه برخی از مدل ‌ها دارای ویژگی‌ های اضافی هستند که آنها را جذاب ‌تر می‌ کند. آنها به اندازه کافی جمع و جور هستند که در کوله پشتی شما جای می گیرند و با یک بار شارژ چندین ساعت نور تولید می کنند.

درست مانند سایر لوازم جانبی کمپینگ هوشمند، برخی از فانوس های هوشمند دارای قابلیت کاهش نور، خروجی شارژ USB، تنظیمات نور چندگانه هستند و در برابر آب مقاوم هستند و از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می شوند، بنابراین می توانید بدون دست زدن به خود فانوس، آنها را کنترل کنید.

ساعت هوشمند فضای باز

اگر قرار است زمان قابل توجهی را در خارج از منزل سپری کنید، ایده خوبی است که یک ساعت هوشمند داشته باشید که بتواند با ماجراجویی های شما همراه باشد.

این ابزار کمپینگ جالب همه چیز را از مسافت طی شده در فضای باز و گام های برداشته شده تا شرایط جوی و حتی ضربان قلب شما در حین دویدن یا دوچرخه سواری نظارت می کند. آن‌ها با GPS همگام ‌سازی می ‌شوند، بنابراین اگر نقشه را فراموش کردید گم نشوید، و از Wi-Fi برای اتصال به تلفن خود در محدوده استفاده کنید.

آنها به اندازه کافی بادوام هستند تا با عناصر مقابله کنند و حاوی تعداد زیادی فناوری هستند که ممکن است هنگام اتصال به آن نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، ساعت‌های هوشمند گارمین دارای ویژگی‌های متنوعی برای کوهنوردان و کمپینگ‌ها هستند، از جمله ارتفاع سنج برای نظارت بر تغییرات ارتفاع، زمان طلوع/غروب خورشید، بنابراین بعد از شب در آنجا گیر نمی‌کنید، و ردیاب‌های فعالیت پیشرفت روزانه که شما را از وضعیت خود مطلع می ‌کند.

ابزار هوشمند برای سفر کمپینگ: اسپیکر بلوتوث

کدام ابزار هوشمند برای لیست کمپینگ بدون بلندگوی بلوتوث کامل می شود؟ این یکی از مهم ترین وسایلی است که می توانید در سفر به همراه داشته باشید. به هر حال، اگر نتوانید از آهنگ های مورد علاقه خود لذت ببرید، حضور در طبیعت چه فایده ای دارد؟

اگرچه در سفرهای کمپینگ خود باید سبک باشید، یک اسپیکر بلوتوث ضد آب یکی از تجهیزاتی است که ارزش وزن اضافی را دارد. بسیاری از مدل ها به گونه ای طراحی شده اند که بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا باشند، بنابراین لازم نیست نگران خراب شدن آنها در صورت خیس شدن یا افتادن باشید. به‌علاوه، آن‌ قدر کوچک هستند که در کوله‌ پشتی شما جای می‌ گیرند، بنابراین می‌ توانید آن‌ها را به هر جایی ببرید.

بابر هوشمند

وقتی بیرون از کمپینگ هستید به ماهیگیری فکر می کنید؟ این یکی از بهترین وسایل کمپینگ برای شماست.

باببر هوشمند یک وسیله شناور است که با گوشی هوشمند شما همگام می شود تا اطلاعاتی در زمان واقعی درباره ماهی های منطقه و همچنین دما و عمق آب در اختیار شما قرار دهد.

استفاده از آن آسان است و می تواند به شما کمک کند ماهی بیشتری صید کنید، که اگر قصد دارید آنها را برای شام بپزید عالی است. مطمئناً در لیست ملزومات کمپینگ شما قرار خواهد گرفت.

کمپینگ همراه با گجت های هوشمند کاربردی

کمپینگ یک راه شگفت انگیز برای ارتباط با طبیعت، گذراندن وقت با دوستان و خانواده و قطع ارتباط از امور روزمره است.

اگرچه مادر طبیعت همه چیز را بسیار سخت‌ تر می ‌کند، اما این به ما انسان‌ها بستگی دارد که راه‌ هایی برای بهبود تجربه خود در فضای آزاد پیدا کنیم.

از خنک ‌کننده‌های هوشمندی که آب کافی برای یک پیاده‌ روی کامل یک روزه بدون نیاز به یخ را حمل می‌کنند تا اسپرسوسازهای قابل حمل که شما را از نوشیدن قهوه‌ی پایین ‌تر در کمپ‌ها نجات می‌ دهند، این وسایل کمپینگ جالب سفر بعدی شما را بهتر می‌ کنند.

بنابراین چه یک کمپینگ مشتاق باشید یا فقط به دنبال راه هایی برای بهبود کیفیت زندگی خود باشید، این وسایل کمپینگ منحصر به فرد برای دوستداران طبیعت ضروری است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس