معرفی بهترین سایت های سرمایه گذاری گیم

صنعت گیم یکی از محبوب‌ترین شاخه‌ها در سرمایه گذاری می‌باشد. در ادامه شما را با بهترین سایت های سرمایه گذاری گیم آشنا می‌کنیم.

142
0
معرفی سایت های سرمایه گذاری گیم

صنعت گیم یکی از محبوب‌ترین شاخه‌ها در سرمایه گذاری می‌باشد. بخش بازی‌ها در Kickstarter غالباً فعال‌ترین و مهیج‌ترین قسمت از بزرگ‌ترین سایت سرمایه گذاری در جهان است. در واقع، ۳ مورد از بزرگ‌ترین پروژه‌های سرمایه گذاری جمعی در صنعت گیم صورت گرفته است. در ادامه شما را با بهترین سایت های سرمایه گذاری گیم آشنا می‌کنیم.

برای جمع آوری سرمایه‌ها و پاداش‌ها، سرمایه گذاران انگیزه‌های متفاوتی را اعلام کرده‌اند

سایت های سرمایه گذاری گیم

گیمر‌ها از حمایت از پروژه‌های crowdfunding لذت می‌برند، زیرا احساس می‌کنند آن‌ها واقعا بخشی از بازی بزرگ بعدی هستند. پروژه‌های گیمینگ می‌توانند مخاطبان را جذب کنند که در نهایت منجر به خرید آن‌ها و گردش مالی این صنعت می‌شود. باید در نظر داشت که Crowdfunding برای تمامی بازی‌ها موفقیت آمیز نیست.

بهترین سایت های سرمایه گذاری گیم

 

سایت‌های Crowdfund Games ،Kickstarter و Indiegogo: Kickstarter بزرگ‌ترین پلتفرم‌های جمع آوری کمک‌های مردمی از سوی گیمر‌ها برای ساختن بازی‌ها هستند.

بخش بازی‌ها در Kickstarter اغلب فعا‌ل‌ترین و هیجان انگیز بخش از بزرگ‌ترین سایت Crowdfunding جهان است و محیط خوبی را جهت جمع آوری پول برای بهترین و بزرگ‌ترین بازی بعدی فراهم می‌کند. و بازی ذکر شده رکورد جمع آوری حمایت‌های مالی را شکست.

سایت‌های عمومی Crowdfunding برای جذب مخاطبان طرح‌های تشویقی اجرا می‌کند و برای مثال با توجه به میزان کمک شما از فروش بازی در آینده سهم خواهید داشت.

سایت Fig چگونه خود را از سیستم عامل‌های عمومی Crowdfunding مانند Kickstarter و Indiegogo متمایز می‌کند؟

به نقل از TechCrunch:

معرفی بهترین سایت های سرمایه گذاری گیم

 

تفاوت دقیقا کجاست؟ یک تم مانند Steam دارد، جایی که بسیاری از بازی‌های آن ممکن است در نهایت فروخته شود. شما تنها بازی‌های بزرگ و بالقوه را مشاهده می‌کنید. طرفداران به راحتی می‌توانند بسته‌های مختلفی از پاداش‌های مختلف دیجیتال را جمع آوری کنند. اگر آن‌ها اسناد لازم و اطلاعات قانونی را آپلود کنند و حداقل ۱۰۰۰ دلار را بپردازند، اگر بازی منتشر شود، می‌توانند پول کسب کنند. برای مقایسه، Kickstarter بازی‌های بسیاری را به نمایش می‌گذارد و شما نمیدانید در کدام یک سرمایه گذاری کنید.

Gambativity

Gambativity یک سایت crowdfunding می باشد که به صنعت بازی اختصاص داده شده است. فراتر از پاداش‌های عمومی برای کمک به کمپین سرمایه جمعی، حامیان پروژه می‌توانند بخشی از درآمد پروژه‌هایی را که پشتیبانی می‌کنند، دریافت کنند. این مدل به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به طور مساوی افرادی را که از آن‌ها حمایت کردند را شناسایی کنند و بتوانند زحمات آن‌ها را جبران کنند.

از زمان راه اندازی آن در اکتبر ۲۰۱۰ حدود ۶۲۱۶ پروژه خلاقانه و نوآورانه به لطف کاربران از ۱۳۵ کشور تأمین مالی شده‌اند.

این کار را با Launcht انجام دهید

بهترین سایت های سرمایه گذاری گیم

شاید شما در حال حاضر جامعه مخاطبان خود را داشته باشید. و می‌توانید با استفاده از این ابزار کمک‌های مالی برای بازی خود و دیگران جذب کنید. Launcht یک راه حل سفید برچسب است که شما را قادر به Crowdfunding در سایت خود می‌کند. برخی از بازی‌ها این مسیر را طی کردند، بعضی از بازی‌ها با استفاده از این کمک‌ها به موفقیت‌های بزرگی رسیدند، البته تعداد زیادی نیز موفق نشدند. چیزی که شما باید به آن توجه کنید این است، برند سازی است. بازی، شرکت بازی سازی یا سایت جذب حمایت خود را به شهرت برسانید.

حتا که با بهترین سایت های سرمایه گذاری گیم آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس