بهترین سرور های ماینکرافت (Minecraft) در سال 2023

آیا دنبال سرور جدید Minecraft برای پیوستن هستید؟ در ادامه ما لیستی از بهترین سرور های ماینکرافت (Minecraft) را جمع آوری کرده‌ایم.

371
8
بهترین سرور های ماینکرافت

آیا دنبال سرور جدید Minecraft برای پیوستن هستید؟ ما لیستی از بهترین سرور های ماینکرافت را جمع آوری کرده‌ایم. اگر به صورت انفرادی بازی می‌کنید، بهترین سرور های ماینکرافت می‌توانند چالش‌های جدیدی را برای شما ایجاد کنند. در همین حال، سرور‌های Minecraft PvP، سرور‌های نقش آفرینی، سرور‌های خلاق و سرور‌های رقابتی مهارت‌های دیگر شما را آزمایش می‌کنند. در این مقاله تنوع زیادی اعمال کردیم و سلایق مختلف را در نظر گرفته‌ایم، صرف نظر از این که شما و دوستانتان به دنبال پیوستن به چه نوع انجمن سرور Minecraft هستید.

سرور های Minecraft بهترین راه برای مشاهده نبوغی است که جامعه Minecraft دارد. در سرور‌های مختلف Minecraft فرقی نمی‌کند که چه نوع بازی اجرا کنید، بیش از آنچه که بازی اصلی می‌تواند ارائه دهد، ارائه می‌دهند. بنابراین با استفاده از سرور‌ها میتوانید از داستان و لذت بیشتری برخوردار باشید. افراد حاضر در این سرور‌ها ذهن های خلاق و متفکری دارند.

بهترین سرور های ماینکرافت

پیوستن به سرور به همراه گروهی از دوستانتان بسیار ساده است. مانند معمول Minecraft را راه اندازی کنید، نام سرور را تایپ کنید، سپس آدرس IP را با Ctrl + V تایپ کنید (ما IP هر سرور را زیر نام آن برجسته کرده‌ایم، بنابراین نیاز نیست دنبال آن باشید). آنها را ذخیره کنید، روی بازی کلیک کنید و وارد شوید. برخی از سرور‌ها ممکن است از شما بخواهند که بسته های مختلف را بارگیری کنید.

Mineplex

1 بهترین سرور های ماینکرافت
Mineplex

آدرس IP : us.mineplex.com یا pe.mineplex.com

Mineplex یکی از بهترین سرور های ماینکرافت موجود در این لیست است. یک سرور فوق العاده بزرگ است و مجموعه وسیعی از کار‌ها را می‌تواند انجام دهد. این سرور دارای بازی‌های FPS، طراحی و حتی نسخه مخصوص Smash Bros هستند. اگر به نوع بازی اهمیت می‌دهید، احتمال زیادی وجود دارد که در Mineplex به بازی یا حالت مورد علاقه تان برسید. اگر به دنبال سرور بقای Minecraft هستید، این سرور یک بخش کامل به بازی‌های بقا اختصاص داده‌اند. همچنین دارای کارکنان فوق العاده فعال است و در نتیجه مشکلات و ناراحتی‌های کمتری خواهید داشت و بیشتر لذت می‌برید.

PirateCraft

2 بهترین سرور های ماینکرافت
PirateCraft

آدرس IP: mc.piratemc.com

قایقرانی در یک کشتی در بازی Minecraft دشوار است، اما در PirateCraft، آنها به طرز شگفت انگیزی خوب کار می‌کنند. همانطور که اغلب در سرور‌های بقا Minecraft عادی است، عادت کردن به چیزها کمی زمان می‌برد، اما اگر این ایده را دوست دارید، ارزش تلاش را دارد. مقیاس کشتی‌ها و جنگ کشتی به کشتی چشمگیر است. فقط وقتی کسی به کشتی دزدان دریایی شما شلیک میکند تعجب نکنید. در بین دزدان افتخاری وجود ندارد!

بهترین سرور های ماینکرافت | Horobrine.org

3 بهترین سرور های ماینکرافت
Horobrine.org

آدرس IP: Horobrins.org

چه کسی دوست ندارد در سرور Minecraft که از محبوب‌ترین رمز و راز creepypasta استفاده می‌کند، بازی کند؟ Herobrine.org دارای مجموعه‌ای از بازی‌های مختلف از جمله بقا، skyblock و موارد دیگر است. همچنین دارای یک زمین، و یک حالت بازی ژئوپلیتیک است، بنابراین مطمئن شوید که آن را امتحان کنید. این بازی را اصلا از دست ندهید.

WesterosCraft

4 بهترین سرور های ماینکرافت
WesterosCraft

آدرس IP: mc.westeroscraft.com

بازی تاج و تخت در حال حاضر به پایان رسیده است، و چه از پایانش خوشتان بیاید یا از آن متنفر باشید، احتمالاً تشنه چیز‌های بیشتری هستید. خب دیگر لازم نیست منتظر بمانید، می‌توانید با WesterosCraft جشن بگیرید. دوست دارید پادشاهی کنید؟ این بازی شرایطش را برای شما فراهم کرده است.

ImagineFun

5 بهترین سرور های ماینکرافت
ImagineFun

آدرس IP: mc.imaginefun.net

سرور ImagineFun Minecraft واقع بینانه‌ترین پارک دیزنی لند در Minecraft است و بسیار چشمگیر است. همه مناطق اصلی پارک دیزنی ازجمله Fantasyland ،Frontierland ،Tomorrowland ،Critter Country و Adventureland بلوک به بلوک طراحی شده‌اند و این شامل همه دستگاه‌های بازی نیز می‌شود. این سرور را دریافت کنید. می‌توانید همه بازی‌های آن را انجام بدهید.

PixelMon Generatins

6 بهترین سرور های ماینکرافت

Pixelmon Generations یک سیستم عامل Minecraft است، اما مجموعه زیادی از سرور‌های مربوط به Pokemon را ایجاد کرده است. از جمله آنها می‌توان PokeSaga ،PokeZone ،Pixelmon Harmony Complex Gaming و بسیاری دیگر را نام برد. Pixelmon Generations دارای تمامی نسخه‌های Pokemon از نسل ۱ تا ۷ و جدید ترین آنها از جمله Generation ۸ است. این بدان معنی است که این سرور دارای Pokemon در زیستگاه‌های بیش‌تری نسبت به Pokemon Sword & Pokemon Shield است.

Autocraft

7 بهترین سرور های ماینکرافت

آدرس IP: mc.AutoCraft.com

Autcraft یک سرور بازی است که مخصوص کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم طراحی شده است. این سرور شامل مواردی مانند: عدم وجود شخصیت‌های ترسناک است و می‌توانید اطمینان داشته باشید که همه چیز برای کودکان مناسب است. برای پیوستن به سرور باید درخواست دهید، اما اگر وارد آن شدید، خودتان یا فرزندتان می‌توانید از آن لذت ببرید. این سرور از نظر فنی کار خاصی انجام نمی‌دهد، اما اگر شما یا یکی از اعضای خانواده اوتیسم دارید، می‌توانید در این سرور از بازی لذت ببرید.

بهترین سرور های ماینکرافت | Hypixel

8 بهترین سرور های ماینکرافت

آدرس IP: mc.Hypixel.net

Hypixel یکی دیگر از سرور‌های سنگین بازی است. همه بازی‌های معمولی که از یک سرور با کیفیت بالا انتظار دارید وجود دارد، اما چند بازی قابل توجه نیز وجود دارد. بازی‌هایی مانند VampireZ، جایی که برای بقا باید تلاش کنید و به عنوان یک انسان زنده بمانید، باید سریع فرار کنید زیرا خون آشام ها می‌خواهند شما را شکار کنند. همچنین یک بازی به نام Turbo Kart Racers وجود دارد، که یک بازی مسابقه‌ای شگفت آور است و شما را در مقابل سایر بازیکنان قرار می‌دهد. باید سعی کنید ابتدا به خط پایان برسید. این بازی‌ها بسیار سرگرم کننده است و آنها مرتباً آن را به روز می کنند، بنابراین ارزش آن را دارد که به آن توجه کنید.

Minecraft Middle Earth

9 بهترین سرور های ماینکرافت

ساخت آدرس IP:  build.mcmiddleearth.com

یک تیم گرافیکی همیشه سعی می‌کرد جهان ارباب حلقه‌ها را در Minecraft بازسازی کند و نتیجه چیزی واقعاً نفس گیر است. همه چیز در MC Middle-earth به دقت طراحی شده است تا آنجا که ممکن است واقعی به نظر برسد. قدم زدن در Shire راهی لذت بخش برای گذراند چند ساعت وقت. اگر برای گردش در اینجا نیامدید، یک سرور PvP نیز وجود دارد.

The Mining Dead

10 بهترین سرور های ماینکرافت

آدرس IP:  hub.havocmc.net

تنها چیزی که کمبودش در Minecraft احساس می‌شود چیست؟ اسلحه! در هر صورت، اگر از طرفداران برنامه تلویزیونی یا کمیک The Walking Dead هستید، The Mining Dead یک فرصت عالی برای لذت بردن از تجربه زامبی است، زیرا در جستجوی اسلحه، مهمات و به طور کلی هر چیزی هستید که شما را زنده نگهدارد.

The Lord Of The Craft

11 بهترین سرور های ماینکرافت

آدرس IP: mc.lotc.co

اگرچه ممکن است این سرور مانند سرور ارباب حلقه‌ها به نظر برسد، اما اینطور نیست. کاملا فانتزی است، اما تمرکز زیادی بر نقش آفرینی دارد. یک سرور کامل و آماده در مورد جهان اساطیری و داستان‌های آن و یک سفر بین پادشاهی‌های مختلف است (جن‌های بلند، جن‌های کوتاه، کوتوله‌ها و غیره). تنها چیزی که نیاز دارید یک داستان در Lord Of The Craft است.

Grand Theft Minecraft

12 بهترین سرور های ماینکرافت

آدرس IP:  mc-gtm.net

احتمالاً می‌توانید از عنوانی که این سرور محبوب انتخاب کرده است، حدس بزنید داستان بر چه اساسی است؟ درست حدس می‌زنید، این بازی یا بر اساس Hello Kitty Online یا GTA است. یکی از این دو است.

به این سرور بپیوندید و با دو حالت مختلف بازی (Grand Theft Minecart و Vice Minecart) و همچنین ۳۵ سلاح مختلف با الهام از GTA برخورد خواهید کرد. همچنین وسایل نقلیه زیادی از جمله اتومبیل، هواپیما و البته تانک وجود دارد. اگر وسیله‌ای برای انجام یک قتل عام وجود نداشته باشد، GTA نیست!

Arkham Network

13 بهترین سرور های ماینکرافت

آدرس IP:  mc.arkhamnetwork.org

دوست دارید مثل بتمن شنل بپوشید در شهر حرکت کنید در حالی که فریاد می‌زنید “شما خلافکاران جایی در این شهر ندارید!” شاید شما یک آنارشیست هستید که به دنبال تماشای سوختن جهان است؟ هر کدام از این طرفین را که دوست دارید انتخاب کنید، مجموعه Arkham دارای دنیای کمیک است و همیشه در حال گسترش آن است. همچنین تعدادی فعالیت روزانه برای دریافت سکه و تعداد زیادی حالت بازی برای شرکت در آن وجود دارد. یکی از قوانین کلیدی این سرور دوست یابی سریع است. به آنها نیاز خواهید داشت.

بهترین سرور های ماینکرافت | Extreme Craft

14 بهترین سرور های ماینکرافت

آدرس IP:  play.extremecraft.net

امکان ندارد فهرستی از سرورهای محبوب Minecraft بدون ذکر یکی از محبوب‌ترین سرور‌ها مانند Extreme Craft ارائه دهیم. در Extreme Craft حالت‌های مختلفی از جمله skygrid ،skywars ،skyblock ،toxic Island وجود دارد. این سرور بزرگ‌ترین مجموعه Minecraft است.

Potter World MC

15 بهترین سرور های ماینکرافت

آدرس IP:  play.potterworldmc.com

با این بازی می‌توانید برای اولین بار وارد دنیای هری پاتر شوید. بازی در حالی شروع می‌شود که پسربچه در حال مبارزه با دیوانه است، زیرا هاگوارتز به طرز شومی در پس زمینه نشسته است. ساختمان‌ها همانطور که انتظار دارید ظاهر می‌شوند، همراه با وسایل داخلی به یاد ماندنی. می‌توانید معجون سازی بیاموزید، با جادوگران دوئل کنید، یا بروید و دور دوستانه کوئیدیتچ بازی کنید. این سرور Minecraft در قوی‌ترین حالت خود است.

حال که با بهترین سرور های ماینکرافت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

4.5/5 - (160 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 دیدگاه برای “بهترین سرور های ماینکرافت (Minecraft) در سال 2023

  1. سلام من هرچی میزنم یا میگه Unknow host یا میگه Restart your game چی کار کنم کمکم کنید

  2. سلام چرا هیچکدوم از این سرور ها توی ماینکرافت احراز هویت نشدن؟

  3. ببخشید میشه چندتا سرور خوب بگین که اکانت پریمیوم نخوان

  4. وارد هیچ کدومشون نمیشه همش ی خطا می ده

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس