معرفی خودرو جنسیس G70 مدل 2024

36
0
خودرو جنسیس G70 مدل 2024

خودرو جنسیس G70 مدل 2024 در کره جنوبی به روزرسانی شده و نسخه واگن نیز ارائه می‌شود. تغییرات کمی در این مدل ایجاد شده است.

خودرو جنسیس G70 مدل 2024

نشان روی بدنه، با استفاده از تکنیک Guilloché زیباتر شده است. برای بدنه آن، رنگ‌های جدید آبی Kawah و خاکستری Bartna درنظر گرفته شده و رینگ‌ها ۱۸ و ۱۹ اینچی هستند. در فضای داخلی آن، کنسول مرکزی اصلاح شده و تغییراتی در پنل HVAC ایجاد شده است.

خودرو جنسیس G70 مدل 2024
خودرو جنسیس G70 مدل 2024

اکنون حتی نسخه استاندارد G70 نیز تهویه صندلی‌های جلو را دارد و صندلی‌های عقب آن نیز گرمکن دارند. ترکیب‌ رنگ‌های آبی Forest/ بژ Vanilla، مشکی Obsidian/ بژ وانیل و مشکی Obsidian/ خاکستری Fog، برای کابین خودرو در دسترس هستند.

خودرو جنسیس G70 مدل 2024
جنسیس G70 مدل 2024

عمده‌ترین تغییرات آن، زیر کاپوت است. پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ حذف شده و به جای آن پیشرانه ۲.۵ لیتری قرار گرفته است. این پیشرانه جدید ۳۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند، که نسبت به نمونه‌ای که اکنون در آمریکا فروخته می‌شود، ۴۸ اسب‌بخار بیش‌تر دارد. گشتاور آن به ۴۲۲ نیوتن‌متر می‌رسد؛ درحالی که گشتاور نسخه آمریکا تنها ۳۵۲ نیوتن‌متر است. این همان پیشرانه‌ای است که برای کیا استینگر ۲۰۲۲ درنظر گرفته شده بود.

 

جنسیس G70 کره، به طور استاندارد به ترمزهای برمبو تجهیز شده است. مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه بیش‌تر، پیشرانه V6 با حجم ۳.۳ لیتر را دریافت کنند.

شروع قیمت G70 در کره (نسخه چهار سیلندر) برابر ۳۴ هزار دلار است و نسخه V6 آن ۳۶,۲۰۰ دلار قیمت دارد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس