ورشکستگی جنسیس تریدینگ

46
0
ورشکستگی جنسیس تریدینگ

جنسیس تریدینگ پس از متحمل شدن زیان‌های فلج‌کننده ناشی از سقوط FTX و صندوق تامینی Three Arrows Capital، درخواست حمایت از ورشکستگی کرد. در این خبر به بررسی ورشکستگی جنسیس تریدینگ می پردازیم.

ورشکستگی جنسیس تریدینگ

جنسیس بخشی از گروه ارز دیجیتال بری سیلبرت است که در ماه‌های اخیر شاهد مشکلات فزاینده‌ای بوده است.

برخی از بزرگترین مشتریان جنسیس عبارت‌اند از Circle، که استیبل کوین USD Coin را اداره می کند، و Gemini، که توسط دوقلوهای Winklevoss حمایت می‌شود.

کریپتولندتک جنسیس اواخر پنجشنبه شب برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در دادگاه فدرال منهتن درخواست کرد. در بیانیه اعلام ورشکستگی جنسیس آمده است که این ورشکستگی آخرین تلفات ناشی از سرایت فروپاشی FTX در صنعت و ضربه فلج‌کننده به تجارتی است که زمانی در قلب گروه ارز دیجیتال سیلبرت بود.

طبق اسناد ورشکستگی، این شرکت بیش از صدهزار طلبکار را در یک پرونده ورشکستگی «مگا» فهرست کرده است که مجموع بدهی های آنها از ١.٢ میلیارد دلار تا یازده میلیارد دلار است.

سه دادخواست جداگانه برای شرکت‌های هلدینگ جنسیس ثبت شده است که طبق بیانیه جنسیس هرسه به فعالیت‌های وام‌های رمزارزای این هلدینگ مربوط می‌شود؛ بنابراین تجارت مشتقات و معاملات لحظه‌ای این شرکت و تجارت جهانی جنسیس بدون مانع ادامه خواهند داشت.

این پرونده به دنبال ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد اینکه آیا جنسیس وارد پروسه ورشکستگی فصل ١١ خواهد شد یا خیر، و تنها چند روز پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه جنسیس و شریک سابقش، جمینی، به دلیل عرضه و فروش ثبت نشده اوراق بهادار، صورت گرفت.

جنسیس وام ٧۶۵.٩ میلیون دلاری قابل پرداخت از جمینی را در پرونده ورشکستگی روز پنجشنبه فهرست کرده است. سایر مطالبات قابل توجه شامل وام ٧٨ میلیون دلاری قابل پرداخت از Donut، یک پلتفرم غیرمتمرکز با بازده بالا و یک صندوق VanEck با وام قابل پرداخت ۵٣.١ میلیون دلار بود.

cnbc way2pay

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس