معرفی گوشی Samsung One UI 5.0

45
0
گوشی Samsung One UI 5.0

طبق سنت، سامسونگ نسخه جدیدی از One UI را در کنار ارتقاء اصلی سیستم عامل اندروید برای دستگاه های تلفن همراه منتشر خواهد کرد. نام آن One UI 5.0 خواهد بود. در طول سال 2022، سامسونگ به ،به روز رسانی گوشی های موجود به One UI 4.1 ادامه خواهد داد و پس از آن این شرکت One UI 4.1.1 را در کنار گوشی های تاشو Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 خود معرفی خواهد کرد. پس از آن یک UI 5.0 ارائه خواهد شد. در این خبر به بررسی گوشی Samsung One UI 5.0  می پردازیم.

گوشی Samsung One UI 5.0

اگرچه هنوز برای اطمینان از ویژگی های One UI 5.0 خیلی زود است، اما این نسخه آینده مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود. نسخه دوم سیستم عامل در حالت پیش‌نمایش برای دستگاه‌های منتخب – غیرسامسونگ – قرار دارد و می‌تواند نگاهی گذرا به برخی از ویژگی‌های One UI 5.0 داشته باشد.

اندروید 13 تغییرات بیشتری در رابط کاربری(UI) به ارمغان می آورد و برخی از عناصر رابط کاربری مانند تنظیمات (settings)و میانبرهای برق(power shortcuts ) را در منوی تنظیمات سریع جابجا می کند. Google همچنین ممکن است گزینه های شخصی سازی Material You را گسترش دهد.

دقیقاً نمی‌توان گفت One UI 5.0 چه چیزی را از اندروید 13 قرض می‌گیرد، اما سیستم عامل Google در حال حاضر نشانه‌هایی از قرض گرفتن از نسخه‌های قبلی One UI را نشان می‌دهد. برای مثال، پیش‌نمایش های ساخته شده اندروید 13، تنظیمات جدیدی را برای روشنایی چراغ قوه ارائه کرده‌اند.

نسخه One UI 5.0 منتشر شد

 SamMobile امروز به طور انحصاری تأیید کرده است که برنامه One UI 5.0 بتا در هفته سوم جولای راه‌اندازی می‌شود. انتشار عمومی قرار است در ماه اکتبر انجام شود. انتشار One UI 5.0 به اندروید 13 بستگی دارد. به عبارت دیگر، لحظه ای که سامسونگ آماده ارائه اندروید 13 به عموم مردم است، در آن زمان است که ما شاهد One UI 5.0 خواهیم بود. سری گلکسی S22 (Galaxy S22 ) به احتمال زیاد اولین نسخه‌ای خواهد بود که نسخه‌های اولیه One UI 5.0 را در مرحله آزمایش اولیه، که می‌تواند در اوایل ماه جولای انجام شود، به کار می‌گیرد. بسیاری از دستگاه‌های دیگر نیز واجد شرایط Android 13 و One UI 5.0 هستند که فهرست کامل آن‌ها را می‌توانید در اینجا بیابید.

منبع : sammobile

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس