حل مشکل استوری اینستاگرام

99
0
حل مشکل استوری اینستاگرام

آیا نمی توانید ببینید در زندگی دیگران چه می گذرد و آن ها چه چیز هایی را در استوری خود به اشتراک می گذارند؟ در این مقاله حل مشکل استوری اینستاگرام برای شما آورده شده است.

حل مشکل استوری اینستاگرام

استوری ها بخش بزرگی از تجربه اینستاگرام را تشکیل می دهند که روزانه بیش از 500 میلیون نفر از آنها استفاده می کنند. بنابراین اگر استوری‌های اینستاگرام شما بارگذاری نمی‌شوند، می‌تواند یک مشکل واقعی برایتان باشد. اگر در بارگذاری استوری های اینستاگرام با مشکل مواجه هستید، در این مقاله یک راهنمای عیب یابی ارائه شده است که به شما کمک می کند استوری های خود را پشتیبانی و اجرا کنید.

  1. اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

اولین کاری که باید انجام دهید اگر استوری اینستاگرام شما بارگذاری نمی شود این است که اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. اگر از اتصال داده تلفن همراه استفاده می‌کنید، Wi-Fi را روشن کنید و ببینید آیا این مورد به شما کمکی می‌کند یا خیر.

اگر این مورد کار نکرد، برنامه دیگری را باز کنید که به اتصال اینترنت نیاز دارد، مانند YouTube یا Safari  و ببینید که آیا به درستی بارگیری می شود یا خیر. پس اگر اینطور نیست، به احتمال زیاد مشکل از اتصال اینترنت شماست و نه اینستاگرام.

  1. دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید

اگر راه اندازی مجدد مودم اینترنت برای شما کاری نکرد، گام بعدی راه اندازی مجدد دستگاه است. این مورد اغلب می تواند اشکالات جزئی نرم افزاری را که ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در اینستاگرام شود، برطرف کند.

  1. دوباره بررسی کنید که آیا این نقص به صورت عمومی در اینستاگرام وجود دارد یا خیر

گاهی اوقات، دلیل لود نشدن استوری های اینستاگرام شما این است که یک مشکل کلی در برنامه وجود دارد، که متاسفانه اخیراً به نظر می رسد این مورد بیشتر از قبل نیز اتفاق می افتد.

اگر فکر می کنید ممکن است چنین باشد، به DownDetector.com بروید و “Instagram” را جستجو کنید. در اینجا، مشاهده خواهید کرد که آیا گزارشی مبنی بر قطع شدن اینستاگرام در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

بهتر از این گزینه این است که، می‌توانید توییتر را بررسی کنید تا ببینید آیا گزارش‌هایی مبنی بر قطع شدن اینستاگرام وجود دارد یا خیر. کافیست “Instagram down” یا هشتگ “#InstagramDown” را جستجو کنید و ببینید چه چیزی برای شما ظاهر می شود.

  1. اینستاگرام را به اجبار در آیفون یا گوشی اندروید خود ببندید و مجددا راه اندازی کنید

اگر اینستاگرام مشکل عمومی ندارد، اما استوری‌های شما هنوز بارگیری نمی‌شود، اقدام بعدی بستن اجباری و راه‌اندازی مجدد این برنامه است. البته که این فرآیند بسته به دستگاهی که استفاده می کنید متفاوت خواهد بود.

در اندروید، می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات بخش برنامه‌ها انجام دهید. سپس اینستاگرام را در لیست پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید و سپس روی Force stop ضربه بزنید. که در زیر می توانید مراحل را به صورت تصویری بررسی نمایید.

حل مشکل استوری اینستاگرام
حل مشکل استوری اینستاگرام

در iOS نیز می‌توانید با کشیدن انگشت خود از پایین صفحه به بالا و نگه داشتن انگشت خود روی برنامه برای چند ثانیه، برنامه را به اجبار ببندید. سپس روی برنامه به سمت بالا بکشید تا بسته شود. پس از انجام این کار، دوباره استوری های خود را بارگیری کنید و ببینید آیا کار می کنند یا خیر.

  1. از سیستم خارج شوید(Logout) و سپس به اینستاگرام برگردید(Login)

چیز دیگری که می توانید امتحان کنید این است که از حساب خود خارج شوید و سپس دوباره به آن وارد شوید. برای انجام این کار، به صفحه نمایه خود بروید، روی نماد سه خط ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید. از آنجا به پایین اسکرول کنید و روی Log out ضربه بزنید.

پس از خروج از سیستم، برنامه اینستاگرام را ببندید، آن را دوباره باز کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود دوباره وارد شوید.

  1. کش اپلیکیشن اینستاگرام را پاک کنید

اگر هنوز در بارگذاری استوری اینستاگرام مشکل دارید، نکته بعدی پاک کردن کش برنامه است. این کار هر گونه داده موقت ذخیره شده در دستگاه شما را که می تواند باعث ایجاد مشکل شود، حذف می کند.

برای پاک کردن کش اینستاگرام، به تنظیمات گوشی خود بروید و روی Apps ضربه بزنید. از آنجا اینستاگرام را در لیست برنامه ها پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. در صفحه بعدی، روی Storage و سپس Clear Cache ضربه بزنید. پس از انجام این کار، دوباره استوری های خود را بارگیری کنید و ببینید آیا کار می کنند یا خیر.

۷- اپلیکیشن اینستاگرام را به‌روزرسانی یا دوباره نصب کنید

اگر هیچ یک از راه حل های بالا برای شما کار نمی کند، چیزی که می توانید امتحان کنید به روز رسانی یا نصب مجدد برنامه اینستاگرام است. لازم است بدانید که اشکالات و سایر مشکلات فنی را معمولاً می توان با به روز رسانی برنامه به آخرین نسخه برطرف کرد.

برای به روز رسانی اینستاگرام، به اپ استور (در آیفون) یا پلی استور (در اندروید) بروید و بررسی کنید که آیا به روز رسانی در دسترس است یا خیر. اگر چنین است، برنامه را به روز کنید و سپس دوباره استوری های خود را بارگیری کنید.

اگر در حال حاضر از آخرین نسخه استفاده می‌کنید و استوری ‌های شما هنوز بارگیری نمی‌شود، برنامه را حذف نصب و دوباره نصب کنید.

  1. با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط بگیرید

آخرین کاری که می توانید امتحان کنید اگر استوری اینستاگرام شما هنوز بارگذاری نمی شود، تماس با پشتیبانی اینستاگرام است. با رفتن به صفحه نمایه خود و ضربه زدن روی نماد سه خط می توانید این کار را درست در داخل برنامه انجام دهید. از آنجا، روی تنظیمات سپس گزینه ی راهنما و بعد از آن روی گزارش مشکل ضربه بزنید.

حل مشکل استوری اینستاگرام
حل مشکل استوری اینستاگرام

در این بخش می توانید توضیح دهید که مشکل شما چه جیزی است و سپس اینستاگرام به شما کمک می کند تا مشکل را برطرف کنید.

مشکل باز نشدن استوری های اینستاگرام رفع شد

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است استوری اینستاگرام در دستگاه شما بارگیری نشود. اما، با دنبال کردن مراحل عیب‌یابی که در این مقاله به آن ها پرداختیم، باید بتوانید مشکل را برطرف کنید و استوری‌های خود را در کمترین زمان دوباره بارگیری کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس