معرفی 15 تا از بهترین بازی‌های گیم بورد یا رومیزی برای اندروید

155
0
بهترین بازی‌های گیم بورد اندروید

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بازی‌های گیم بورد (به هرگونه بازی که روی یک سطح یا صفحه قابل اجراست، بازی رومیزی گفته می‌شود) را دوست دارند. نسخه‌های موبایل برخی از این بازی‌ها را امتحان کنید زیرا بسیار جذاب هستند. در ادامه 15 بازی گیم برد برای اندروید را بررسی میکنیم.

بازی‌های گیم بورد مدت‌هاست که وجود داشته است. قدیمی‌ترین بازی‌های رومیزی به 3500 سال قبل از میلاد برمی‌گردد و از آن زمان تاکنون راه زیادی را پیموده‌اند. بسیاری از ما می‌توانیم بازی‌های کلاسیک مانند Monopoly را تا بازی‌های مدرن‌تری مانند Pandemic را به یاد بیاوریم.

در حال حاضر مجموعه‌ای از بازی‌های رومیزی دیجیتالی جدیدتر و مدرن‌تر موجود است. اگر می‌خواهید از دستگاه اندرویدی خود برای بازی استفاده کنید، این مقاله را بخوانید؛ چون در اینجا بهترین بازی‌های گیم بورد برای اندروید را معرفی کرده‌ایم.

بهترین بازی‌های گیم بورد برای اندروید

بازی‌های گیم بورد اندروید AI Factory Limited

Price: Free / $0.99 each

بازی گیم بورد AI Factory Limited
بازی گیم بورد AI Factory Limited

AI Factory Limited یک توسعه دهنده در Google Play است. آنها در بازی‌های رومیزی اولیه و بازی‌های کارتی تخصص دارند. آنها نسخه‌های استثنایی از شطرنج، چکرز، تخته نرد، ریورسی، گو، سودوکو و حتی تیک تاک دارند. طرح‌ها کمی ابتدایی هستند. با این حال، بازی‌ها بسیار بهتر از حد متوسط ​​عمل می‌کنند. این بازی‌ها ارزان هستند و نسخه‌های رایگان آنها به اندازه کافی خوب هستند. می‌توانید یک ست شطرنج فوق‌العاده با قیمت کمتر از 30 دلار بخرید.

بازی رو میزی Armello

Price: Free to play

بازی رو میزی Armello
بازی رو میزی Armello

آرملو یک بازی ماجراجویانه است. این بازی کاملاً مانند یک بازی رومیزی عمل نمی‌کند، اما دارای تعداد زیادی از بازی‌های گیم بورد و عناصر بازی با ورق است. این بازی دارای حالت داستانی به همراه حالت‌های بازی رقابتی‌تر است. بازیکنان می‌توانند قهرمانان خود را انتخاب کنند، کوئست‌ها را انجام دهند و یکسری کارهای دیگر را انجام دهند. ماموریت‌ها به عنوان کارت‌هایی ارائه می‌شوند که شخصیت‌ها جمع آوری و انجام می‌دهند. دنیای بازی بسیار یادآور یک بازی گیم بورد است و بازیکنان مانند یک بازی در اطراف آن حرکت می‌کنند. این یک بازی کاملاً رومیزی نیست، اما قطعاً مانند آن است. بازی رایگان و در کل بسیار سرگرم کننده است.

بازی گیم بورد Elder Sign: Omens

Price: $3.99 + $2.99 for DLC

بازی گیم بورد Elder Sign: Omens
بازی گیم بورد Elder Sign: Omens

Elder Sign: Omens یکی از بازی‌های موبایل قدیمی است. این یک بازی پر از رمز و راز است. شما در صفحه برای سرنخ‌های مختلف، آیتم‌های مخفیانه و چیزهای دیگر را جستجو می‌کنید. چیزهای زیادی روی صفحه بازی وجود دارد. هر بازیکن باید برای به دست آوردن بیشترین امتیاز رقابت کند که به چالش بازی می‌افزاید. نکته اصلی دراین بازی شکست دادن رئیس نهایی است. با توجه به تنظیم سختی بازی رئیس نهایی را تعیین می‌کند. این بازی شامل رتبه بندی‌های مختلف دشواری، محتوای اضافی (به عنوان خرید درون برنامه ای) و موارد دیگر است. گاهی اوقات این بازی خشن می‌شود، اما احتمالاً بخشی از سرگرمی آن است.

بازی گیم بورد Exploding Kittens

Price: $1.99

بازی گیم بورد Exploding Kittens
بازی گیم بورد Exploding Kittens

Exploding Kittens یک بازی موبایل نسبتاً خوب از سری بازی‌های کارتی رومیزی است. بازی بسیار ساده است. همه کارت می‌گیرند و سپس در هر نوبت یک کارت می‌کشند. اگر بازیکن بچه گربه در حال انفجار را بکشد، باید بچه گربه را پخش کند یا بازی را ببازد. کارت‌های مختلفی برای به هم ریختن دست خود یا دستان حریف وجود دارد. بازی کردن خیلی سخت نیست و سرعت بازی بالاست.

این بازی با قیمت 1.99 دلار عرضه می‌شود و حاوی برخی محتوای DLC (محتوای قابل دانلود) است که کارت‌های بیشتری را به ترکیب اضافه می‌کند. درست متوجه شدید، از نظر فنی یک بازی کارتی است اما هنوز یک نسخه فیزیکی وجود دارد که می‌توانید آن را بازی کنید.

بازی رو میزی Fleet Battle

Price: Free / Up to $5.49

بازی رو میزی Fleet Battle
بازی رو میزی Fleet Battle

Fleet Battle گونه ای از بازی رومیزی محبوب Battleship است. مقدمه بازی در هر دو تقریباً یکسان است. شما کشتی‌های خود را مانند حریف خود در اطراف نقشه قرار می‌دهید. اولین کسی که تمام قایق‌ها را غرق کند، برنده است. برخی از ویژگی‌های دیگر بازی عبارتند از PvP آنلاین از طریق WiFi و بلوتوث. همچنین مسابقات، مدال (دستاوردها)، چت و موارد دیگر را دریافت می‌کنید. این بازی به اندازه نسخه اصلی آن جذاب نیست. شما می‌توانید بازی واقعی Battleship توسط Hasbro را در آمازون پیدا کنید.

بازی اندرویدی گیم بورد Galaxy Trucker

Price: $4.99 + $4.99 for DLC

بازی اندرویدی گیم بورد Galaxy Trucker
بازی اندرویدی گیم بورد Galaxy Trucker

Galaxy Trucker یکی از جدیدترین بازی‌های رومیزی است. بازیکنان برای زنده ماندن از سختی فضا، کشتی می‌سازند. شما می‌توانید به سادگی کاشی‌ها را بکشید و آنها را برای ساخت کشتی خود استفاده کنید. شما همچنین باید از موانع دور بزنید و با افراد بد مبارزه کنید. این بازی دارای حالت‌های چند نفره محلی، چند نفره آنلاین، حالت مبارزاتی و چند حالت گیم پلی برای بازی است. قیمت بازی پایه 4.99 دلار است. یک DLC اختیاری با 4.99 دلار اضافی به عنوان خرید درون برنامه ای موجود است. نسخه فیزیکی آن نیز در آمازون موجود است.

گیم بورد The Game of Life 2

Price: $3.99 with in-app purchases

گیم بورد The Game of Life 2
گیم بورد The Game of Life 2

The Game of Life 2 دنباله ای بر بازی محبوب Hasbro است. بازیکنان در طول بازی پیشرفت می‌کنند و برای خود یک زندگی می‌سازند مانند داشتن شغل و خانواده. این بازی دارای حالت پخش انفرادی به همراه دو حالت چند نفره است. شما می‌توانید به صورت آنلاین یا با دوستان خود در اتاق بازی کنید. این بازی کاملاً سرگرم کننده است و بسیار شبیه همتای واقعی خود است. تنها نقطه ضعف آن هزینه ای است که باید پرداخت شود. قیمت خرید بالا شما را به سمت بازی اصلی هدایت می‌کند. خوشبختانه، نسخه اورجینال به تنهایی سرگرم کننده است، بنابراین شما مجبور نیستید، هزینه‌ای کنید.

گیم بورد Mini Metro

Price: $0.99

گیم بورد Mini Metro
گیم بورد Mini Metro

Mini Metro یک بازی ساده با یک پیش فرض ساده است. شما اساسا یک نقشه مترو برای سیستم حمل و نقل شهری طراحی می‌کنید. این بازی شامل 18 شهر، ارتقاهای مختلف و سه حالت بازی برای گیم پلی متنوع است. تفاوت زیادی با بازی Ticket to Ride ندارد. هر دو نیاز به ایجاد زیرساخت حمل و نقل دارند. این یکی فقط گرافیک ساده تر و مجموعه مکانیکی آن کمی متفاوت است. در آن حالت کوررنگی، حالت شب و سبک گرافیکی مینیمال وجود دارد که دوست داشتنی است. قیمت آن 4.99 دلار بدون خرید درون برنامه ای یا تبلیغات است. این بازی همچنین به صورت رایگان برای مشترکین Google Play Pass در دسترس است.

گیم بورد Oceans

Price: Free / $0.99

گیم بورد Oceans
گیم بورد Oceans

Oceans یکی از جدیدترین بازی‌های رومیزی در این لیست است. بازیکنان موجوداتی با ویژگی‌های مختلف می‌سازند و برای اینکه ببینند چه کسی برنده می‌شود، مبارزه می‌کنند. حالتی وجود دارد که در آن ماهی خود را از صخره تغذیه می‌کنید و از بازیکنان دیگر نیز ماهی می‌دزدید. بازی با پیشرفت شما ویژگی‌های بیشتری را باز می‌کند و برنده از آنجا مشخص می‌شود. این بازی نسبتاً آسان است، اما قوانین آن چند دور طول می‌کشد تا اجرا شود. به علاوه، ارزان‌تر از اکثر بازی‌های گیم بورد اندروید است.

گیم بورد One Night Ultimate Werewolf

Price: Free / $14.79 for the actual card game

گیم بورد One Night Ultimate Werewolf
گیم بورد One Night Ultimate Werewolf

One Night Ultimate Werewolf در واقع یک برنامه همراه برای بازی رومیزی است. بازی در واقع بسیار سرگرم کننده است. به بازیکنان نقش‌های مختلفی در بازی اختصاص داده می‌شود. برخی روستایی و برخی دیگر گرگینه هستند. این برنامه به بازیکنان می‌گوید که چه کاری باید انجام دهند. سپس بازیکنان چند دقیقه تلاش می‌کنند تا بفهمند گرگینه کیست. One Night Ultimate Werewolf از نظر فنی به ابزار فیزیکی برای بازی واقعی نیاز دارد. با این حال، بازیکنان می‌توانند کارت‌های خود را بسازند و از برنامه برای کنترل بازی استفاده کنند. با این حال، ما توصیه می‌کنیم بازی واقعی را دریافت کنید.

بازی‌های گیم بورد اندروید Potion Explosion

Price: $3.49 + $1.99 for the DLC

گیم بورد Potion Explosion
گیم بورد Potion Explosion

Potion Explosionیکی از جدیدترین بازی‌های رومیزی اندروید است. هر بازیکن مجموعه ای از معجون‌ها را برای درست کردن دارد. آنها موادی را جهت درست کردن معجون جمع‌آوری و معجون‌ها را درست می‌کنند و امتیاز می‌گیرند. این بازی دارای سه سطح سختی است و همچنین بصورت یک بازی چند نفره آنلاین هم میتوان آن را بازی کرد. بازی پایه 3.49 دلار است و شما کل بازی را دریافت می‌کنید. به عنوان یک خرید درون‌برنامه‌ای 1.99 دلاری، افزونه‌ای در دسترس است که شامل معجون‌ها، مواد تشکیل دهنده و شخصیت‌های قابل بازی بیشتر است.

گیم بورد Really Bad Chess

Price: Free / Up to $3.99

گیم بورد Really Bad Chess
گیم بورد Really Bad Chess

Really Bad Chess یک نوع شطرنج با قوانین مختلف است. همه قطعات همانطور که انتظار دارید حرکت می‌کنند. تفاوت بزرگ این است که با کدام قطعات شروع می‌کنید. در صورت تمایل می‌توانید یک بازی را با هشت شوالیه و چهار ملکه شروع کنید. این ریف در بازی رومیزی محبوب شما را وادار می‌کند تا بسیار متفاوت از تنظیمات سنتی بازی کنید. این بازی دارای چالش‌های روزانه و هفتگی در صورت خرید نسخه پریمیوم است. شما همچنین می‌توانید حرکات را لغو کنید که یک ویژگی خوب برای مبتدیان است. این بازی قطعاً چیزی متفاوت از شطرنج سنتی است اما منظور ما تفاوت از نظر خوب بودن است.

گیم بورد Ticket to Ride

Price: $6.99 + $4.99 for the DLC

گیم بورد Ticket to Ride
گیم بورد Ticket to Ride

Ticket to Ride یکی از محبوب ترین بازی‌های رومیزی در حال حاضر است. بازیکنان یک راه آهن را کنترل می‌کنند. هدف ساخت طولانی ترین راه آهن و تکمیل بیشترین چالش‌هاست. بازیکنی که بیشترین امتیاز را در پایان کسب کند، برنده است. این بازی شامل هفت نقشه، بازی انفرادی، حالت‌های چند نفره محلی و آنلاین و حتی تابلوهای امتیازات است. DLC حاوی نقشه‌ها و انواع دیگری برای بازی است. یادگیری آن خیلی سخت نیست و بازی کردن آن سرگرم کننده است. تعداد زیادی نسخه فیزیکی از این بازی وجود دارد.

گیم بورد Tsuro

Price: $0.99

گیم بورد Tsuro
گیم بورد Tsuro

Tsuro یک بازی گیم بورد به سبک کاشی است. صفحه بازی هر بار که بازی می‌کنید، متفاوت است. بازیکنان در حین حرکت، کاشی‌ها را برای ادامه بازی تنظیم می‌کنند. بازیکنان کاشی‌ها را می‌چینند تا مخالفان خود را از مسیر خارج کنند. بازی شامل حالت انفرادی، حالت نبرد حلقه و حالت طولانی ترین مسیر است. حداکثر هشت بازیکن را از طریق حالت‌های چند نفره محلی یا آنلاین پشتیبانی می‌کند. همچنین در میان ارزان ترین بازی‌های رومیزی در این لیست قرار دارد. به عنوان تکمیل کننده لیست بالا، 50 دستیابی برای جمع آوری در این بازی وجود دارد. این بازی در واقع یکی از ارزان‌ترین بازی‌های گیم بورد فیزیکی است که ما دیده‌ایم.

بازی‌های گیم بورد اندروید Words With Friends 2

Price: Free to play

گیم بورد Words With Friends 2
گیم بورد Words With Friends 2

Words With Friends 2 سومین بازی از سری بازی‌های تخته ای تحسین شده است. این یک ریف از بازی محبوب Scrabble است. شما و دوستانتان به نوبت کلمات را روی صفحه بازی قرار می‌دهید. شخصی که بیشترین امتیاز را در پایان کسب کند، برنده است. این نسخه از بازی شامل حالت چند نفره آنلاین، حالت تک نفره و چالش‌های مختلف برای تکمیل است. علاوه بر این، دارای یک کتابخانه نسبتاً بزرگ از کلمات است که شامل فرهنگ پاپ و چیزهای دیگر است. این بازی رایگان است اما خارق العاده نیست. با این حال، هنوز هم بهترین بازی به سبک Scrabble در تلفن همراه است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس