بازی Haunted Chocolatier اثر بعدی Eric Barone خالق Stardew Valley معرفی شد

خالق Stardew Valley اقای Eric Barone دومین بازی خود را معرفی کرد. در ادامه به بازی Haunted Chocolatier اثر Eric Barone می‌پردازیم.

101
0
01 بازی Haunted Chocolatier اثر بعدی Eric Barone خالق Stardew Valley معرفی شد

خالق Stardew Valley اقای Eric Barone که بیشتر با نام ConcernedApe شناخته می‌شود دومین بازی خود را معرفی کرد: بازی Haunted Chocolatier که به نظر می‌رسد فرمول Stardew Valley را با محیطی خارق العاده‌تر و ساخت شکلات گسترش می‌دهد.

بازی Haunted Chocolatier معرفی شد

1 بازی Haunted Chocolatier اثر بعدی Eric Barone خالق Stardew Valley معرفی شد

در این بازی، شما به عنوان یک شکلات‌پز در یک قلعه خالی از سکنه بازی خواهید کرد. برای اینکه در نقش جدید خود پیشرفت کنید، باید مواد کمیاب را جمع آوری کنید، شکلات‌های خوشمزه درست کنید و آنها را در یک مغازه شکلات فروشی بفروشید.

عنوان جدید از بسیاری جهات شبیه Stardew Valley به نظر می‌رسد، با پیکسلی آرت دقیق و انیمیشن‌های Barone (حداقل در این مرحله از توسعه) تقریباً شبیه عنوان قبلی او به نظر می‌رسد. Barone نمی‌گوید که آیا عنوان جدید به عنوان دنباله‌ای برای Stardew Valley در نظر گرفته شده است یا در حال حاضر در همان جهان اتفاق می‌افتد.

در یک پرسش و پاسخ در وب‌سایت بازی‌ها، بارون توضیح می‌دهد که چگونه بازی Haunted Chocolatier هم شبیه و هم متفاوت از بازی قبلی‌اش است و عنوان جدید را «بیشتر یک اکشن RPG» توصیف می‌کند.

مانند Stardew Valley این بازی نیز یکی دیگر از «بازی‌های شهری» است که در آن به شهر جدیدی نقل مکان می‌کنید و دست خود را در راه جدیدی از زندگی امتحان می‌کنید. شما با مردم شهر آشنا خواهید شد، به اهداف خود خواهید رسید و از بسیاری جهات پیشرفت خواهید کرد. همه اینها شبیه به Stardew Valley است. با این حال، گیم پلی اصلی و مضمون کاملاً متفاوت است. بازی Haunted Chocolatier در مقایسه با Stardew Valley بیشتر یک اکشن RPG است. و به جای اینکه مزرعه نقطه کانونی تلاش شما باشد، یک مغازه شکلات فروشی است.

بازی Haunted Chocolatier حدود یک سال است که در حال توسعه است و بارون هنوز حاضر نیست به تاریخ انتشار یا حتی یک پنجره انتشار متعهد شود. او خاطرنشان می‌کند که این عنوان در حال حاضر تک نفره است و هیچ برنامه‌ای برای چند نفره ندارد و تنها پلتفرمی که او “صد در صد مطمئن است” PC است، اگرچه “قصد دارد آن را به سایر پلتفرم‌های اصلی نیز بیاورد.” علاوه بر این، مانند توسعه اولیه Stardew Valley، بارون در حال ساخت Haunted Chocolatier تنها است و قصد دارد عنوان خود را منتشر کند.

حال که با بازی Haunted Chocolatier آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس