بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

381
0
بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

بازیکنانی که The Witcher 3: Wild Hunt را به پایان رسانده‌اند، اگر می‌خواهند تجربه‌ای پر از اکشن دیگر را تجربه کنند، می‌توانند این بازی‌های مشابه را امتحان کنند. کامل‌ترین فهرست بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3 را از اول نیوز بخوانید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt یکی از بهترین بازی‌هایی است که تا کنون ساخته شده است. هیچ جای بحثی در این بین وجود ندارد. The Witcher 3 که توسط CD Projekt Red توسعه یافت و در سال 2015 منتشر شد، به دلیل داستان سرایی بلندپروازانه و محیط غوطه‌ورانه‌اش تحسین‌های جهانی را به خود جلب کرد. موفقیت بازی، این فرنچایز تا حدودی خاص را به جریان اصلی سوق داد.

در این ماجراجویی طولانی و گسترده، The Witcher 3 داستان گرالت را به طور رضایت‌بخشی به پایان می‌رساند. گرافیک بازی فوق العاده، گیم پلی لذت‌بخش، داستان درگیر کننده و سایر اجزای بازی نیز همگی در بالاترین سطح قرار دارند. بازی‌های زیادی وجود ندارند که به اندازه شاهکار CD Projekt Red احساس تازگی داشته باشند، اما برای هر فردی که می‌خواهد از تجربه‌ای مشابه لذت ببرد، ما در اینجا برخی از بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی که به The Witcher 3: Wild Hunt شباهت دارند را معرفی کرده‌ایم.

استودیوی CD Projekt Red به مدت 20 سال است که در هنرصنعت فعالیت می‌کند و رزومه استودیو تا حد زیادی خود گویای آن است. با وجود نزدیک شدن به سالگرد 10 سالگی، The Witcher 3: Wild Hunt همچنان به عنوان یک معیار در ژانر نقش‌آفرینی مورد توجه قرار می‌گیرد. به لطف داستان باورنکردنی، توجه به جزئیات و شخصیت پردازی پیچیده، این بازی تاریخ انقضاء ندارد. موضوعی که نشان دهد در 20 سال آینده، The Witcher 3 ممکن است به همان شیوه‌ای که در حال حاضر Diablo 2 مورد احترام است، مورد توجه قرار گیرد. با در نظر گرفتن همه این‌ها، صادقانه بگویم بازی‌های زیادی مانند The Witcher 3 وجود ندارند. با این حال، برخی اکشن نقش‌آفرینی‌ها وجود دارند که می‌توانند تجربه اندک مشابهی را ایجاد کنند.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Elden Ring

تاریخ عرضه:  25 فوریه 2022

توسعه دهنده: FromSoftware

پلتفرم  

  • پلی استیشن 5
  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس وان
  • ایکس باکس 360
  • کامپیوتر

بازی Elden Ring دنیای بازی را به گونه‌ای طوفانی کرده است که بازی‌های محبوب Dark Souls هرگز نتوانستند کاملاً موفق به این کار شوند. الدن رینگ در دنیای وسیعی اتفاق می‌افتد که نیاز به کاوش دارد، و اغلب بازیکنان را به حال خود رها می‌کند تا در جستجوی Great Runes از ناشناخته‌ها عبور کنند. جای تعجب نیست که این سفر بسیار دشوار است.

راستش را بخواهید، مبارزه Elden Ring، ارائه اطلاعات و سرعت بازی آن‌چنان شبیه The Witcher 3 نیست (بازی‌های FromSoftware سبک خاص خود را دارند). همانطور که گفته شد، وقتی صحبت از بازی‌های نقش‌آفرینی جهان باز اکشن به میان می‌آید، هر دو بازی هنرصنعت را تغییر می‌دهند و تجربه‌هایی را ارائه می‌دهند که به سختی می‌توان برای آن‌ها مشابهی پیدا کرد.

Planescape: Torment

تاریخ عرضه: 12 دسامبر 1999

توسعه دهنده: Black Isle Studios

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس وان
  • نینتندو سوییچ
  • کامپیوتر
  • اندروید
  • iOS

توصیف Planescape: Torment به عنوان یک “اکشن نقش‌آفرینی” سخاوتمندانه است. زیرا مبارزه در آن ایستا و تک بعدی است. با این اوصاف، نبردهای ملایم بازی ارزش تحمل کردن را دارند تا هر چیز دیگری را که این عنوان کلاسیک ارائه می‌دهد تجربه کنید. با اینکه The Witcher 3 به طور کلی به عنوان یک استاندارد برای داستان با کیفیت در بازی‌های نقش‌آفرینی شناخته می‌شود، Planescape: Torment این عنوان را برای مدت طولانی حفظ کرد.

مهم‌تر از آن، داستان، جهان سازی و دیالوگ‌های بازی به خوبی حفظ شده‌اند. Planescape: Torment که به کسی اجازه می‌دهد با انتظارات واقع بینانه وارد شود، همچنان یک بازی نقش‌آفرینی است که باید آن را بازی کرد و یکی از بهترین الحاقات دنیای Dungeons & Dragons است.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Xenoblade Chronicles 3

تاریخ عرضه: 29 ژوئیه 2022

توسعه دهنده: Monolith Soft

پلتفرم

  • نینتندو سوییچ

بازی Xenoblade Chronicles 3 در ظاهر شباهت چندانی با The Witcher 3 ندارد. با این حال، هر دو بازی دارای نقاط قوت مشابهی هستند، زیرا داستان‌های جذابی را ارائه می‌دهند که در جهان‌های عظیمی که توسط درگیری‌های سیاسی تعریف شده‌اند، ارائه می‌شوند. مانند شاهکار CD Projekt Red، انحصاری Switch زمان و تلاش زیادی را به کشف شخصیت‌های اصلی و روابط آن‌ها اختصاص می‌دهد.

در نهایت، بزرگترین نقطه قوت Xenoblade Chronicles 3 توانایی آن در غوطه ور کردن بازیکنان در یک محیط کاملاً واقعی و غرق در تاریخ، درگیری و تفاوت‌های ظریف است. سیستم مبارزه بازی مدتی طول می‌کشد تا تمام عمق خود را آشکار کند، اما با پیشرفت کمپین طولانی، مبارزات و ارزش‌های بازی به خوبی گسترش می‌یابند. زنوبلید در رتبه بیست و چهارم فهرست بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3 جا خوش کرده است.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

The Witcher 2: Assassins of Kings

تاریخ عرضه: 17 مه 2011

توسعه دهنده: CD Projekt

پلتفرم

  • ایکس باکس 360
  • کامپیوتر

بدیهی است که طرفداران The Witcher 3 باید بازی‌های قبلی فرانچایز را تجربه کنند، بازی‌های قدیمی آنقدر تحت الشعاع قسمت سوم قرار می‌گیرند که برخی افراد ممکن است از آن‌ها عبور کنند و بی‌خیال تجربه آن‌ها شوند. سبک مبارزه قدیمی و باستانی در The Witcher عرضه شده در سال 2007 یک تجربه موفق است، اما دنباله بازی در سال 2011 تعدادی از سیستم‌های مشابه The Witcher 3 را در خود جای داده است و تجربه نزدیک‌تری را ارائه می‌دهد. به جای تجربه سراسر جهان باز، The Witcher 2 به بخش‌هایی تقسیم می‌شود که شامل مناطق تا حدودی بزرگ با ماموریت‌های جانبی، NPC‌های منحصربه‌فرد و رازهایی برای یافتن است. بازی تجربه‌ای خطی‌تر از جانشین خود دارد، داستان The Witcher 2 درجه یک است و در کنار کاوش در روابط بین Geralt و شخصیت‌هایی مانند Triss، به شدت در افسانه‌های این جهان گسترش می‌یابد.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Sekiro: Shadows Die Twice

تاریخ عرضه: 22 مارس 2019

توسعه دهنده: FromSoftware

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس وان
  • کامپیوتر
  • گوگل استادیا

تعداد کمی از بازی‌ها به اندازه بازی‌های The Witcher روی شمشیربازی تاکید دارند. گرالت سبک‌های زیادی برای استفاده از تیغه‌های فولادی و نقره‌ای خود دارد. هر کدام در سناریوهای خاص مهم هستند. استفاده از روش مشابه برای هر مبارزه راهی مطمئن برای مقابله با مرگ است. یکی از بازی‌هایی که از این نظر با The Witcher 3 مطابقت دارد Sekiro: Shadows Die Twice است. ولف، قهرمان داستان، باید از کاتانای خود به روش‌های مختلف برای غلبه بر بسیاری از باس‌هاس دشوار و دشمنان سرسخت در سرزمینی غرق در افسانه‌های شگفت‌انگیز ژاپنی استفاده کند. تمرکز بر اساطیر و ماوراء طبیعی نیز برای گیمرهای علاقه مند به یک محیط فانتزی تاریک جذابیت زیادی دارد.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Ghost Of Tsushima

تاریخ عرضه: 17 جولای 2020

توسعه دهنده: Sucker Punch Productions

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • پلی استیشن 5

بازی Ghost of Tsushima در محیطی باشکوه و پر از دوئل‌های حماسی، اسب‌سواری و دیالوگ‌های بی‌عیب و نقص جریان دارد. گاهی اوقات گیمر با خود فکر می‌کند که اگر ویچر در فضای ژاپن جریان داشت چگونه عنوانی می‌شد، و پاسخ مشخص است: Ghost Of Tsushima. بازیکنان کنترل جین ساکای، یکی از قوی‌ترین شمشیربازان سوشیما را در دست می‌گیرند و وظیفه دارند تا حمله مغول به این جزیره ژاپنی را دفع کنند. طراحی جهان و جلوه‌های بصری در این بازی کاملاََ نفس گیر است و گشت و گذار در مزارع و جنگل‌های متعدد را به خودی خود به یک لذت تبدیل می‌کند. اوج جذابیت بازی وقتی است که پر از شخصیت‌های عجیب و غریب مملو از ماموریت‌هایی برای نجات مردم ژاپن از تهدیدات مغول و غیره باشد، بازیکنان ساعت‌های زیادی محتوا برای لذت بردن خواهند داشت.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Horizon Zero Dawn

تاریخ عرضه: 28 فوریه 2017

توسعه دهنده: Guerrilla Games

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • کامپیوتر

بازی Horizon Zero Dawn یکی از بهترین عناوینی است که روی PS4 منتشر شده و این برای گیمرها یک موهبت است که با عرضه و پورت بازی برای کامپیوتر، افراد بیشتری به این عنوان درخشان دسترسی خواهند داشت. پرسه زدن در یک دنیای زیبای پسا آخرالزمانی که مملو از دایناسورهای رباتی است به راحتی یکی از بهترین تجربیات تمام دوران هر گیمری خواهد بود. رتبه بیستم فهرست بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3 به این بازی می‌رسد.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Assassin’s Creed Odyssey

تاریخ عرضه: 5 اکتبر 2018

توسعه دهنده: Ubisoft Quebec

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس وان
  • نینتندو سوییچ
  • کامپیوتر
  • گوگل استادیا

هر کدام از بازی‌های اخیر Assassin’s Creed برای کسانی که به دنبال ماجراجویی‌های حماسی هستند، انتخاب‌های مطمئنی به شمار می‌روند. با این حال، Odyssey وقتی صحبت از بازی‌هایی مانند The Witcher 3 می‌شود، مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا نقطه‌ای بود که سری Ubisoft به طور کامل عناصر نقش‌آفرینی را پذیرفت. گزینه‌های دیالوگ و مسیرهای انشعاب در خط داستانی ادغام شده‌اند و نسبت به عناوین قبلی Assassin’s Creed عاملیت و آزادی بیشتری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.

جهان باز اودیسه گسترده است و تاریخ را با داستان در می‌آمیزد و منظره‌ای مملو از مناظر خیره کننده و جزئیات دقیق ایجاد می‌کند. اگرچه به سطح The Witcher 3 نرسیده است، اما داستان Odyssey به اندازه کافی قوی است، همانطور که سیستم‌های مبارزه و پیشرفت در بازی لذت‌بخش کار شده است.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Kingdoms Of Amalur: Re-Reckoning

تاریخ عرضه: 8 سپتامبر 2020

توسعه دهنده: 38 Studios, Big Huge Games, Kaiko

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس وان
  • نینتندو سوییچ
  • کامپیوتر

بازی Kingdoms of Amalur در زمینه های مختلف نسبت به The Witcher 3 برتری دارد. داستان آن کمی بدون الهام است و چیزی بیش از صرفا قابل استفاده و در خدمت تجربه نیست. در مقابل، مبارزه بازی روان، سریع، انعطاف پذیر و خلاقانه است. قهرمان بازی فاقد شخصیت‌پردازی هم سطح گرالت است. با این حال، گزینه‌های سفارشی سازی Kingdoms of Amalur به بازیکنان فضای زیادی برای ایجاد قهرمانان دلخواه خود می‌دهد.

بازی‌های Witcher 3 و Kingdoms of Amalur هر دو در محیط‌های فانتزی غنی اتفاق می‌افتند که از نظر بصری جذاب هستند، اگرچه دنیای دومی بسیار رنگارنگ‌تر از اولی است. برای کسانی که به دنبال یک اکشن نقش‌آفرینی سنگین هستند، این بازی گزینه بسیار جذابی است.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

GreedFall

تاریخ عرضه: 10 سپتامبر 2019

توسعه دهنده: Spiders

پلتفرم

  • پلی استیشن 5
  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس سری ایکس
  • ایکس باکس سری اس
  • ایکس باکس وان
  • کامپیوتر

بازی GreedFall با قرار دادن بازیکن در قالب یک فرستاده نجیب در حال کاوش در جزیره‌ای عمدتاً توسعه نیافته، نقشه بزرگ و پویایی را برای کاوش ارائه می‌دهد. نمای سوم شخص که طیف خوبی از سلاح‌های سرد و گرم را با هم ترکیب می‌کند، به این ARPG حسی منحصربه‌فرد می‌دهد که به خوبی در میان طرفداران بازی‌های The Witcher طنین‌انداز خواهد شد.

تعداد زیادی هیولا باحال و اورجینال برای ملاقات و کشتن وجود دارد، اگرچه دنیای پر جنب و جوش طبیعی چیزی بیش از مبارزه را ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند در طول مسیر با همراهان مختلف رابطه برقرار کنند، با سیاستمداران قدرتمند روابط دیپلماتیک برقرار کنند و صلح را به جناح‌های مختلف که جزیره را شلوغ کرده‌اند، بیاورند.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Cyberpunk 2077

تاریخ عرضه: 10 دسامبر 2020

توسعه دهنده: CD Projekt Red

پلتفرم

  • پلی استیشن 5
  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس سری ایکس
  • ایکس باکس سری اس
  • ایکس باکس وان
  • کامپیوتر
  • گوگل استادیا

رتبه شانزدهم فهرست بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3 در اختیار سایبرپانک است. آخرین بازی CD Projekt Red پس از The Witcher 3 ایرادات بزرگی در دل خود داشت. متأسفانه، عرضه Cyberpunk 2077 بدون مشکل نبود و نسخه‌های PS4 و Xbox One این بازی مملو از اشکال بودند. در کامپیوتر و کنسول‌های نسل بعدی، این بازی اکشن RPG تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش‌تر را ارائه می‌دهد که به نقاط قوت بازی اجازه می‌دهد تا با وضوح بیشتری بدرخشند.

بزرگترین دستاورد Cyberpunk 2077، نایت سیتی است، یک کلان شهر شلوغ مملو از آسمان خراش‌هایی که پر از تابلوهای شرکت‌های بزرگی هستند که بر فراز خیابان‌های تخریب شده توسط گروه‌های مختلف قرار دارند. اگرچه بازی دوربین سوم شخص را با گیم پلی شوتر اول شخص عوض می‌کند، اما داستان جذاب Cyberpunk 2077، شخصیت‌های متقاعد کننده و دنیای متراکم آن عمیقاً یادآور The Witcher 3 است.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Dark Souls 2 و Scholar Of The First Sin

تاریخ عرضه: 11 مارس 2014

توسعه دهنده: FromSoftware

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • پلی استیشن 3
  • ایکس باکس وان
  • ایکس باکس 360
  • نینتندو سوییچ
  • کامپیوتر

چندین شباهت بین سه گانه Dark Souls و بازی The Witcher وجود دارد. مبارزه چالش برانگیز است، داستان‌ها عمیق هستند و گاهی اوقات برای درک کامل داستان بازی به خواندن متن نیاز دارند و همچنین جستجوهای پنهان زیادی برای یافتن دارند. با این حال، مکانیک‌های درمانی یا هیلینگ Dark Souls 2 آن را بیش‌تر شبیه به سه‌گانه The Witcher در بین سه بازی Dark Souls کرده است.

گنجاندن Lifegems و کندی مصرف Estus Flasks بازیکنان را مجبور می‌کند استراتژیک‌تر بجنگند، زیرا هیل کردن مستقیم در مقابل باس، HP را به سرعت بازیابی نمی‌کند تا از مرگ در سخت‌ترین موارد جلوگیری کند. هیل کردن استراتژیک در دوره‌های زمانی طولانی‌تر هنگام شکار هیولاها در The Witcher بسیار مهم است، این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد به‌جای بهبودی سریع پس از حملات سریع و جاخالی‌ها، رشد کنند و بیشتر به مهارت‌های رزمی خود تکیه کنند.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Grim Dawn

تاریخ عرضه: 25 فوریه 2016

توسعه دهنده: Crate Entertainment

پلتفرم

  • ایکس باکس وان
  • کامپیوتر

بازی Grim Dawn یک اکشن نقش‌آفرینی ایزومتریک در سبک Diablo و Titan Quest است، بنابراین، هر کسی که فکر می‌کند آیا باید این بازی را انتخاب کند، باید توجه داشته باشد که چیزی شبیه به The Witcher 3 نیست. مانند بسیاری از بازی‌های این زیرژانر، Grim Dawn عمدتاً لوت‌محور است و بازی جلوی دریافت لوت خوب را نمی‌گیرد.

اگرچه Grim Dawn یک نوع بازی بسیار متفاوت از نقش‌آفرینی CD Projekt Red است، اما یک دنیای فانتزی تاریک را نیز متصور است که در مقایسه با سایر بازی‌های مشابه زیبایی‌شناسی پایه‌تری دارد. اگرچه تمرکز اصلی بازی نیست، اما داستان بازی نیز بسیار خوب است، و در دنیایی اتفاق می‌افتد که توسط جنگی که بشریت را در آستانه نابودی قرار داده است، غرق شده است.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Alpha Protocol

تاریخ عرضه: 1 ژوئن 2010

توسعه دهنده: Obsidian Entertainment

پلتفرم

  • پلی استیشن 3
  • ایکس باکس 360
  • کامپیوتر

قبل از ادامه، لازم به ذکر است که پروتکل آلفا در زمینه‌ی فنی از The Witcher 3 پر باگ‌تر است. با کنترل‌های مسئله دار، گیم‌پلی ضعیف و باگ‌های متعدد، نادیده گرفتن نکات منفی بازی دشوار است، اما این موضوع از نکات مثبت آن کم نمی‌کنند: داستان و سفارشی‌سازی. پروتکل آلفا که در یک دنیای علمی تخیلی آینده نگرانه می‌گذرد، حول یک مامور مخفی متمرکز می‌شود که به ماموریت‌های جهانی می‌رود و به بازیکنان این آزادی داده می‌شود که شخصیت، مهارت و آینده مایکل تورتون را تغییر دهند.

پروتکل آلفا دارای داستان‌های منشعب، گزینه‌های دیالوگ‌هایی است که واقعاً مهم هستند و جهان‌سازی عالی است. این بازی نقش‌آفرینی به بازی‌های چندگانه و اتمام چندباره‌ی کمپین اصلی پاداش می‌دهد، که هر کدام بهتر از قبلی است، زیرا بازیکنان به طور پیوسته در دور زدن مشکلات بازی ماهرتر می‌شوند. از بسیاری جهات، پروتکل آلفا حداقل از نظر نقاط قوت و ضعف شبیه به اولین بازی ویچر است.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Salt & Sanctuary

تاریخ عرضه: 15 مارس 2016

توسعه دهنده: Ska Studios

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • پلی استیشن ویتا
  • ایکس باکس وان
  • نینتندو سوییچ
  • کامپیوتر

کاوش و بازگشت به مکان‌هایی که قبلاً کشف شده‌اند، اجزای بزرگ بسیاری از بازی‌های ARPG هستند. گاهی اوقات، زمانی که بازیکن با دشمنی قاطع روبرو می‌شود، بهتر است یک عقب نشینی تاکتیکی انجام دهد و زمانی که مجهزتر یا در سطح بالاتری قرار دارد، بازگردد.

بازیکنانی که به دنبال چنین گیم پلی هستند، باید Salt & Sanctuary را بررسی کنند. تا فرصتی برای ماجراجویی در مناطق مرگبار و تاریک در حالی که دشمنان شوم را در نبردهای عالی از بین می‌برند، داشته باشند. مضامین مدیریت دقیق منابع و خطر از دست دادن آن‌ها، ویژگی‌هایی هستند که ممکن است بازیکنان را تحت فشار قرار دهند، اما به بهترین شکل ممکن، زیرا آن‌ها را تشویق می‌کند تا تصمیمات عاقلانه‌تری در بلندمدت بگیرند به جای تصمیمات کوتاه مدت روی به استراتژی بیاورند.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

خدای جنگ

تاریخ عرضه: 20 آوریل 2018

توسعه دهنده: Santa Monica Studio

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • کامپیوتر

ایده ریبوت God of War می‌توانست ایده فاجعه‌باری باشد، اما استودیو سانتا مونیکا موفق شد بازی سطح یک خود را ارائه کند و به راحتی یکی از بهترین عناوین اکشن نقش‌آفرینی در تمام دوران‌ها را توسعه دهد. با بیان داستانی ظریف در مورد پدر شدن، ماجراجویی کریتوس در سال 2018، شخصیتی غمگین‌تر را نشان می‌دهد که با زندگی جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند در حالی که هنوز توسط ارواح گذشته تسخیر شده است.

با تعویض فضاسازی یونان باستان با اساطیر نوردیک، God of War اولین فصل عالی در دوره جدید فرنچایز است. خرید این بازی برای هر کسی که PS4 یا کامپیوتر مناسبی دارد، ضروری است و حتی می‌تواند از نظر کیفیت کاملاً رقیب The Witcher 3 باشد! رتبه یازدهم فهرست بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3 به خدای جنگ تعلق دارد.

بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3

Kingdom Come: Deliverance

تاریخ عرضه: 13 فوریه 2018

توسعه دهنده: Warhorse Studios

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس وان
  • کامپیوتر
  • آمازون لونا

هیچ بازی دقیقاً شبیه The Witcher 3 نیست، اما می‌توان گفت Kingdom Come: Deliverance شبیه‌ترین جهان را دارد. با این‌که دومی موجودات خارق العاده‌ای ندارد، اما مکانی خاکی و کثیف است که واقع گرایی را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می‌دهد. اگر The Witcher 3 یک فانتزی تاریک است، پس Kingdom Come نسخه‌ای است که در جهان واقعی جریان دارد.

جهان بازی Kingdom Come وسیع و تنبیه کننده است، اما همچنین قادر به الهام بخشیدن به لحظات زیبایی است. مبارزات اول شخص بازی با یک منحنی یادگیری تند همراه است. چرا که بازیکنان باید بر شمشیرزنی خود (یا سایر سلاح‌ها) تسلط داشته باشند تا در هر یک از نبردهای سخت‌تر شانس داشته باشند. مانند The Witcher 3، بازی Kingdom Come یک شبیه‌ساز همه‌جانبه است که لحن تلخی دارد و بازیکنان را وادار می‌کند برای هر موفقیتی تلاش کنند.

مس افکت 2

Mass Effect 2

تاریخ عرضه: 26 ژانویه 2010 | 14 مه 2021 (Mas Effect Legendary Edition)

توسعه دهنده: BioWare

پلتفرم

  • پلی استیشن 4 (Mas Effect Legendary Edition)
  • پلی استیشن 3
  • ایکس باکس وان (نسخه افسانه ای Mass Effect)
  • ایکس باکس 360
  • کامپیوتر

وقتی صحبت از بازی‌هایی می‌شود که شبیه The Witcher 3 هستند، ناگفته نماند که اکثر بازی‌های BioWare از دوران طلایی خود بسیار مناسب و مشابه هستند. Mass Effect 2 یکی از این بازی‌ها است که برای هر کسی که روی داستان The Witcher 3 سرمایه‌گذاری کرده است، باید بازی کند.

با این‌که بازی‌های BioWare بیشتر روی تعاملات بین شخصیت‌ها، داستان‌های شخصیت‌های فردی و موارد مشابه تمرکز دارند، همچنان شباهت‌های کافی بین Mass Effect 2 و The Witcher 3 وجود خواهد داشت که میل هر شخص به نقش‌آفرینی را برآورده می‌کند. بزرگترین تفاوت بین هر دو این بازی ها فضاسازی آنهاست. جایی که بازی بعدی این لیست در آن خودنمایی می‌کند.

بازی Mass Effect Legendary Edition، مجموعه‌ای شامل سه‌گانه BioWare، روی کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است.

عصر اژدها

Dragon Age: Inquisition

تاریخ عرضه: 18 نوامبر 2014

توسعه دهنده: BioWare

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • پلی استیشن 3
  • ایکس باکس وان
  • ایکس باکس 360
  • کامپیوتر

اگر داشتن یک دنیای فانتزی برای هرکسی که می‌خواهد بازی‌ای مانند The Witcher 3 را بازی کند، یک الزام مطلق است، پس سری Dragon Age دقیقاً مورد توجه آن‌ها قرار خواهد گرفت. تقریباً هر بازی در این سری می‌تواند مناسب باشد، اما تفاوت‌های ظریف مدرن موجود در Dragon Age: Inquisition آن را کمی در دسترس‌تر می‌کند.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید مطمئناً اگر عاشق The Witcher 3 هستند، Dragon Age: Inquisition را امتحان کنید «محیط باشکوه، طرح پرمخاطره و مبارزات لذت بخش» تنها تعدادی از این موارد هستند.

بلادبورن 2

Bloodborne

تاریخ عرضه: 24 مارس 2015

توسعه دهنده: FromSoftware

پلتفرم

  • پلی استیشن 4

مبارزات Witcher 3 فوق‌العاده است و هر بازیکنی که می‌خواهد از یک نسخه سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر از این مبارزه لذت ببرد، باید Bloodborne را امتحان کند.

طبیعت سریع مبارزات بازی قطعاً با نبردهای The Witcher 3 احساس راحتی می‌کند و این تنها نقطه فروش و مزیت Bloodborne نیست. دنیای زیبای گوتیک این بازی دارای تعدادی المان لاوکرافت است که مراحل Bloodborne را به همان اندازه جذاب و دلچسب برای کاوش می‌کند. رتبه هفتم بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3 از آن بلادبورن است.

الکس 2

Elex 2

تاریخ عرضه: 1 مارس 2022

توسعه دهنده: Piranha Bytes

پلتفرم

  • پلی استیشن 5
  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس سری ایکس
  • ایکس باکس سری اس
  • ایکس باکس وان
  • کامپیوتر

چه Gothic و چه Risen، استودیوی Piranha Bytes برای مدت طولانی در حال ساخت نقش‌آفرینی‌های جهان باز بوده است و Elex 2 احتمالاً قوی‌ترین و بهترین نسخه استودیو تا به امروز است. همانطور که همیشه در مورد خروجی این شرکت اتفاق می‌افتد، این بازی به نوبه خود کمی بیش از حد جاه طلبانه است، که در نتیجه لحظات بسیار ناخوشایند و عدم پرداخت مشخص را به همراه دارد. با این حال، اگر کسی بتواند از لبه‌های ناهموار آن گذر کند، یک نقش‌آفرینی مملو از ایده‌های جذاب و یکی از لذت‌بخش‌ترین سیستم‌های پیمایش چند سال اخیر را خواهد یافت.

بازی Elex 2 عناصر فانتزی و علمی تخیلی را در هم می‌آمیزد و دنیایی پسا آخرالزمانی ایجاد می‌کند که به روستاهای قرون وسطایی این امکان را می‌دهد که در کنار سلاح‌های بیگانه و آسمان خراش‌های متروکه وجود داشته باشند. روایت شبیه به The Witcher 3 دارای عناصر طنز و بالغانه است، اگرچه همان جادو را به تصویر نمی‌کشد. تا آنجایی که به بازی‌های نقش‌آفرینی در سطح AA مربوط می‌شود، این عنوان از بسیاری از همتایان خود بهتر است.

مانستر هانتر

Monster Hunter: World

تاریخ عرضه: 26 ژانویه 2018

توسعه دهنده: Capcom

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس وان
  • کامپیوتر

در پایان روز، گرالت یک ویچر است که برای به دست آوردن مقداری سکه، برای کشتن یک دسته هیولا پول می‌گیرد. Monster Hunter: World نیز همین است، مگر نه؟

به نظر می‌رسد که Capcom و CD Projekt Red متوجه این موضوع شده‌اند و تصمیم گرفتند در تلاشی برای اضافه کردن Geralt به بازی با یکدیگر همکاری کنند. بنابراین، اگر بازیکنی بخواهد گرالت را در یک بازی کاملاََ متفاوت کنترل کند، Monster Hunter: World بهترین انتخاب ممکن است!

برای دارندگان نینتندو سوییچ، Monster Hunter Rise به اندازه Monster Hunter: World یک گزینه عالی است. Rise دارای مناطق کوچکتری نسبت به World است، اما حلقه اصلی گیم پلی یکسانی دارد و جای تعجب نیست که بسیار سرگرم کننده است.

ارباب حلقه ها

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

تاریخ عرضه: 30 سپتامبر 2014

توسعه دهنده: Monolith Productions

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • پلی استیشن 3
  • ایکس باکس وان
  • ایکس باکس 360
  • کامپیوتر

فضاسازی فانتزی در بازی‌های ویدیویی اشباع شده و پر تکرار است و انتخاب بازی‌ای که عدالت را در محیط آن رعایت کند می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، Middle Earth: Shadow Of Mordor می‌تواند از این مشکل دوری کند، زیرا فضاسازی آن در حال حاضر تا حد ممکن تثبیت شده و افسانه‌ای است.

این موضوع مطمئناً به این کمک می‌کند که بازی بسیار سرگرم کننده است، با سیستم مبارزه درجه یکی که به تمام معنا یک لذت مطلق است. افرادی که Shadow of Mordor را بازی می‌کنند، قطعاً تجربه بسیار مثبت و لذت بخشی خواهند داشت.

رد دد ردمپشن 2

Red Dead Redemption 2

تاریخ عرضه: 26 اکتبر 2018

توسعه دهنده: Rockstar Studios

پلتفرم

  • پلی استیشن 4
  • ایکس باکس وان
  • کامپیوتر
  • گوگل استادیا

نمی‌شود صحبت از بازی‌های جهان‌باز با عناصر نقش‌آفرینی باشد و اسمی از شاهکار بی همتا Red Dead Redemption 2 آورده نشود. RDR2 پیش درآمدی برای Red Dead Redemption در سال 2010 است، تجربه بازی ضروری است، یک حماسه با دقت ساخته شده که روایتی پیچیده را در طول دوره‌ای از تاریخ آمریکا تعریف می‌کند.

شرکت Rockstar Games با انتشار این عنوان خیره کننده که بدون شک بهترین بازی ویدیویی وسترن تمام دوران است، واقعاً انتظارات همه را برآورده کرد و سنگ محکی برای سایر بازی‌ها شد. این بازی در رتبه سوم فهرست بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3 قرار دارد.

فالوت نیو وگاس

Fallout: New Vegas

تاریخ عرضه: 19 اکتبر 2010

توسعه دهنده: Obsidian Entertainment

پلتفرم

  • پلی استیشن 3
  • ایکس باکس 360
  • کامپیوتر

طرح روایی پیچیده و تصمیمات تغییر دهنده بازی The Witcher 3 یکی از بزرگترین نقاط قوت بازی هستند و افرادی که مایلند از چنین تصمیم گیری‌های سنگینی در بازی‌های خود لذت ببرند، حتماً باید Fallout: New Vegas را امتحان کنند.

این بازی همه چیزهای خوبی که در مورد دو بازی اول Fallout وجود دارند را می‌گیرد و آن‌ها را با امکانات مدرن معرفی شده در Fallout 3 ترکیب می‌کند. در این فرآیند، Obsidian یک تجربه نقش آفرینی عالی ایجاد کرد که هیچ گیمری که به خود احترام می‌گذارد نباید آن را از دست بدهد.

اسکایریم

The Elder Scrolls 5: Skyrim

تاریخ عرضه: 11 نوامبر 2011

توسعه دهنده: Bethesda Game Studios

پلتفرم

  • پلی استیشن 5
  • پلی استیشن 4
  • پلی استیشن 3
  • ایکس باکس سری ایکس
  • ایکس باکس سری اس
  • ایکس باکس وان
  • ایکس باکس 360
  • نینتندو سوییچ
  • کامپیوتر

با اینکه داستان The Witcher 3 قطعا یکی از بزرگترین دلایلی است که مردم این بازی را دوست دارند، جنبه دیگری که باید برجسته شود، کاوش در دنیای باز و فوق العاده آن است. بنابراین، کاملاً مشخص است که افرادی که عاشق کاوش در دنیای زیبای The Witcher 3 هستند، از بازی Skyrim نیز لذت می‌برند، عنوانی که در نظر گرفته می‌شود بهترین بازی نقش‌آفرینی ساخته شده در تاریخ است و دلیل خوبی هم برای این ادعا وجود دارد.

از طریق مادها و پورت‌ها، Skyrim برای بیش از یک دهه زنده و فعال باقی مانده است، زیرا میلیون‌ها بازیکن در دنیای جذاب و شگفت‌انگیز آن غوطه‌ور شده‌اند و کماکان می‌شوند. با اینکه مبارزات اول شخص Skyrim شباهت‌های بسیار کمی با گیم پلی The Witcher 3 دارد، اما هر دو بازی نقش‌آفرینی در زمینه‌های دیگری مانند جستجوها و عمق خود عالی هستند.

امیدواریم از مواردی که توصیه کردیم خوشتان بیاید! ما در این مقاله بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای طرفداران ویچر 3 را فهرست کردیم. کدام بازی‌ها را تجربه کرده‌اید و جای کدام بازی در این فهرست خالی است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس