نحوه لغو ارسال و ویرایش پیام ها در آیفون 

105
0
لغو ارسال و ویرایش پیام ها در آیفون

اگر اغلب بدون فکر کردن، اشتباهات تایپی برایتان رخ دهد یا پیام ارسال می‌کنید، iMessage رفع اشتباهات خود را آسان می‌نماید و شما را از شرمندگی نجات می‌دهد. لغو ارسال و ویرایش پیام ها در آیفون را یاد بگیرید.

 نحوه لغو ارسال و ویرایش پیام ها در آیفون 

 iMessage دو گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد تا اشتباهات خود را در هنگام ارسال پیامک به دیگران برطرف کنید. برای یافتن گزینه های ویرایش و لغو ارسال، روی حباب نوشتاری یک فشار طولانی وارد کنید، سپس کاری را که می‌خواهید انجام دهید انتخاب کنید. به همین راحتی است. 

 می‌توانید یک پیام ارسال شده را تا دو دقیقه پس از ارسال آن لغو کنید. گزینه ویرایش یک پیام حداکثر تا 15 دقیقه پس از ارسال پیام ظاهر می‌شود. توجه داشته باشید که فقط می‌توانید یک پیام را تا پنج بار ویرایش کنید. 

 تا زمانی که برای ویرایش یا حذف وقت دارید، پیام ها فوراً ارسال می‌شوند و با تأخیر مواجه نمی‌شوند، بر خلاف عدم ارسال ایمیل در برنامه Mail در iPhone. این بدان معناست که هر کسی که پیام را فوراً بخواند می‌تواند آنچه را که در ابتدا ارسال کرده اید ببیند. همچنین برای گیرنده این امکان وجود دارد که iMessage را بدون هشدار به فرستنده مبنی بر خواندن آن بخواند. بنابراین هیچوقت نمی‌توانید مطمئن باشید که آیا کسی پیام شما را در ابتدا دیده است یا خیر. 

 این فقط برای افرادی که iMessage هم دارند کار می‌کند. از حباب های متن آبی می‌توانید متوجه شوید که آیا شخصی که به شما پیامک می‌فرستید iMessage دارد یا خیر. ویژگی های «Unsend» و «Edit» برای پیام های سبز رنگ، که پیامک های معمولی هستند، کار نمی‌کنند. 

 آیا دیگران می‌توانند ببینند که آیا شما پیامی را ویرایش می‌کنید یا پاک می‌کنید؟ 

 بله، گیرنده می‌تواند ببیند که آیا پیامی را ویرایش یا حذف می‌کنید، زیرا یک یادداشت کوچک در زیر آن ظاهر می‌شود. با این حال، آنها نمی‌توانند محتوای پیام اصلی ارسال نشده را ببینند. 

 با این حال، آنها می‌توانند محتوای پیام ویرایش شده را ببینند. این بدان معنی است که شما نمی‌توانید بدون اینکه همه بدانند به عقب برگردید و پیام های قدیمی تر را ویرایش کنید. 

 چه زمانی باید یک پیام را ویرایش یا لغو ارسال کرد؟ 

 توجه به این نکته مهم است که این ویژگی مفید است، اما نباید پیام هایی را برای دیگران ارسال کنید که از ابتدا نمی‌خواهید آنها را بخوانند. 

 توانایی ویرایش یک پیام برای رفع اشتباهات تایپی عالی است و بهتر از ارسال یک متن اضافی (و در نتیجه یک پینگ دیگر) برای روشن کردن منظور شما است. در صورتی که پیامی برای شخص اشتباهی ارسال کرده باشید، یا یک متن غیرضروری ارسال کرده باشید یا در مواردی که اشتباها «Send» را بزنید، ویژگی Unsend مفید است. 

 قبل از لغو ارسال پیام، به یاد داشته باشید که گیرنده می‌تواند فوراً آن را بخواند. همچنین این امکان وجود دارد که آنها بتوانند این کار را بدون هشدار به شما انجام دهند. بنابراین اگر می‌خواهید از چنین موقعیت هایی اجتناب کنید، سریعا پیام های iMessages را لغو کنید. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس