10 وب سایت برای اخبار و نقدهای پلی استیشن

108
0
وب سایت برای اخبار و نقدهای پلی استیشن

آیا از طرفداران بزرگ پلی استیشن هستید؟ آیا میخواهید از آخرین اخبار PS5 مطلع باشید؟ توصیه می‌کنیم وب سایت‌هایی را که در ادامه معرفی می‌کنیم را برای اطلاع از جدیدترین اخبار و نقد‌های پلی استیشن دنبال کنید. این وب‌سایت‌ها یک منبع جذاب برای طرفداران پلی استیشن است. با 10 وب سایت برای اخبار و نقدهای پلی استیشن بیشتر آشنا شوید.

PlayStation.Blog

PlayStation.Blog
PlayStation.Blog

PlayStation.Blog وبلاگ رسمی پلی استیشن برای اخبار و به روزرسانی‌های ویدیویی است. البته از آنجایی که سونی این وبلاگ را اداره می‌کند، نمیتوان نظرات کاملا بی‌طرفانه درباره بازی یا این شرکت را جستجو کرد.

از ویژگی‌های خوب این وب‌سایت ارائه اخبار مربوط به نسخه‌های آینده بازی‌عا، جزئیات به روزرسانی نرم افزار PS5، پشت صحنه بازی، اکانت‌های توسعه دست اول و موارد دیگر است. این سایت همچنین یک پادکست هفتگی را میزبانی می‌کند.

Push Square

Push Square
Push Square

Push Square یکی از بزرگترین و بهترین وب‌سایت‌های مرتبط با پلی استیشن است و بخشی از سایت‌هایی مانند Eurogamer، Nintendo Life، و Pure Xbox است. Push Squareجدیدترین اخبار و آخرین تغییرات صنعت، انتشار بازی‌ها و نمودار فروش را گزارش می‌دهد.

این وب‌سایت همچنین دارای مجموعه بزرگی از ویدئوها، نظرات کاربران، پیش نمایش‌ها، راهنما، نظرسنجی‌ها و کوییز‌ها است تا شما را سرگرم کند. علاوه بر این میتوانید در انجمن‌های این وب سایت شرکت کنید و با طرفداران پلی‌استیشن گفتگو کنید.

PlayStation Universe

PlayStation Universe
PlayStation Universe

اگر می‌خواهید از جدیدترین اخبار پلی استیشن مطلع شوید به PlayStation Universe نگاهی بیندازید. این سایت جزئیات بازی‌های در حال توسعه، رویدادهای درون بازی، تغییرات PS Plus و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. PlayStation Universe همچنین نظرات کاربران زیادی را منتشر کرده است، بنابراین می‌توانید ببینید که آیا بازی جدید PS5 ارزش خرید دارد یا خیر.

با مجموعه والپیپر PlayStation Universe می‌توانید دسکتاپ خود را جذاب‌تر کنید. همچنین در انجمن‌ها شرکت کنید و نظرات خود را در مورد PlayStation به اشتراک بگذارید.

وب سایت برای اخبار و نقدهای پلی استیشن: PlayStation LifeStyle

PlayStation LifeStyle
PlayStation LifeStyle

این سایت شامل تمام اخبار پلی استیشن است و شایعات صنعت (مانند استودیوهای بازی‌سازی سونی)، ویدیوهای گیم‌پلی لو رفته، آخرین بازی‌های PS Plus و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. PlayStation LifeStyle همچنین نظرات و نقدهای کاربران در مورد بازی‌های جدید PS5 و DLC و سخت‌افزارهایی مانند SSD‌های سازگار با PS5 را منتشر می‌کند. هر نقد شامل مزایا و معایب بازی‌ها و سخت افزارها است، بنابراین می‌توانید یک دید کلی در مورد بازی‌ها داشته باشید.

PlayStation Trophies

PlayStation Trophies
PlayStation Trophies

با استفاده از این سایت می‌توانید بازی مورد نظر خود را پیدا کنید و تمام تروفی حتی آنهایی که مخفی هستند را ببینید. این سایت همچنین میزبان راهنماهای تروفی است، بنابراین دقیقا می‌دانید که برای بدست آوردن آنها چه کاری باید انجام دهید. این سایت همچنین اخبار پلی استیشن، اطلاعات مربوط به نسخه های آینده، نظرات و نقدها، پیش نمایش و مصاحبه‌ها را نیز منتشر می‌کند.

r/PS5

r/PS5
r/PS5

برای هر موضوعی یک Subreddit وجود دارد، بنابراین برای PS5 نیز یک subreddit وجود دارد. subreddit در واقع انجمنی متشکل از بیش از دو میلیون طرفدار پلی‌استیشن است، subreddit شما را از آخرین اخبار، نقدها، پیش‌نمایش‌ها و ویدیوهای دنیای گیمینگ مطلع می‌کند.

شما می‌توانید در مورد هر چیزی که به اشتراک گذاشته شده است نظر دهید و با طرفداران پلی استیشن بحث و گفتگو کنید. پیشنهاد می‌کنیم سایر ساب ردیت های (r/Place) پلی استیشن مانند r/PlayStation و r/PSVR را بررسی کنید.

GameSpot

GameSpot
GameSpot

GameSpot در سال 1996 راه اندازی شد و یکی از بزرگترین و بهترین وب سایت‌های گیمینگ است. این سایت تمام اخبار دنیای بازی را پوشش می‌دهد و به خصوص در مورد پلی استیشن نسبت به دیگر سایت‎های سونی محتوای بیشتری را برای ارائه دارد. با GameSpot از آخرین اخبار، نظرات و نقدهای کاربران، معاملات و ویدیوهای دنیای گیمینگ مطلع شوید.

IGN

IGN
IGN

IGN مانند GameSpot یک وب‌سایت عالی برای گیمینگ به خصوص پلی استیشن است. IGNاخبارهای مربوط به پلی استیشن و سونی و موضوعاتی مانند ساخت سخت افزار، نسخه‌های بازی، مدها، معاملات و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

IGN همچنین نقدهای زیادی را که بسیاری از آن‌ها به صورت ویدیویی هستند منتشر می‌کند. اگر در مورد خرید بازی جدید PS5 مطمئن نیستید به IGN بروید و نقد مربوط به آن را بخوانید.

VGC

VGC
VGC

VGC با این که یک وب‌سایت جدید در دنیای اخبار بازی‌های ویدئویی آنلاین است، اما به عنوان یک منبع قابل اعتماد محبوبیت زیادی را کسب کرده است. VGC اخبار مربوط به Nintendo، مایکروسافت و سونی را پوشش میدهد و هر روز اخبار جدید پلی استیشن را پست می‌کند، بنابراین همیشه به جدیدترین اخبار دسترسی خواهید داشت.

VGC با انتشار بازی‌های بعدی PS Now و آخرین تریلرهای بازی و ارائه نظرات کاربران یک منبع عالی برای طرفداران سونی است.

PS Deals

PS Deals
PS Deals

اگر می‌خواهید بازی بعدی پلی استیشن خود را ارزان‌تر بخرید به PS Deals مراجعه کنید. این سایت به شما امکان پیگیری بازی‌ها را در فروشگاه رسمی پلی استیشن می‌دهد و در صورت کاهش قیمت بازی‌ها به شما اطلاع می‌دهد.

از جدیدترین اخبار دنیای گیمینگ مطلع شوید

پیگیری اخبار پلی استیشن، خواندن شایعات در مورد بازی‌های آینده، دیدن فیلم‌های لو رفته و مصاحبه توسعه دهندگان برای گیمرها هیجان انگیز است. اما فراموش نکنید که بازی ها را نیز انجام دهید! پلی استیشن منبع بزرگی از بازی‌های جذاب است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس