بهترین هدفون های بی سیم 2022 در بازار ایران

123
0
بهترین هدفون های بی سیم 2022

در این مقاله از اول نیوز قصد داریم بهترین هدفون های بی سیم 2022 موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. وقتی به بازار فروش لوازم دیجیتال می روید یا گشتی در فروشگاه های اینترنتی می زنید، با تعداد زیادی هدفون بی سیم مواجه می شود که رنج قیمتی بین صد هزار تومان تا بالای ده میلیون تومان دارند. انتخاب از بین این تعداد هدفون بی سیم و اطمینان از کیفیت آن برای بیشتر افراد جامعه دشوار است. برای انتخاب هدفون بی سیم، باید به بودجه خود و کاربردی که از هدفون خود انتظار دارید توجه کنید. ممکن است شما بازاریابی باشید که برای مکالمات طولانی مدت روزانه نیاز به استفاده از هدفون دارید. شاید شما ورزشکاری هستید که هنگام دویدن و تمرینات ورزشی از هدفون برای گوش دادن موسیقی استفاده می کنید. پس باید دقت کنید که چه هدفونی برای شما مناسب است.

در این مقاله بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار ایران را، از قیمت پایین تر تا قیمت دو میلیون تومان به شما معرفی می کنیم.

لنوو مدل H202

لنوو مدل H202

قیمت این هندزفری بلوتوثی حدود سیصد هزار تومان است. این هندزفری لوتوثی از بهترین هدفون های بی سیم با این رنج قیمتی است. این هدفون بی سیم با ظرفیت باتری 100 میلی آمپر ساعت حدود 10 ساعت باتری را نگه می دارد. این هندزفری به صورت دور گردنی بوده و برای ورزش و دویدن مناسب است. جنس این هندزفری از پلاستیک فشرده بوده و قابلیت مکالمه و ضبط صدا را داراست. این مدل با لپ تاپ، تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی که دارای بلوتوث هستند سازگار است.

سری این هدفون به گونه ایست که با ساختار گوش کاملا سازگاری داشته و به راحتی می توانید حین استفاده از آن به تمام کارهای روزانه خود ادامه دهید. استفاده از بلوتوث ورژن 5.0 قطعی صدا در این هندزفری را به حداقل می رساند. این هدفون برای شارژ کامل به دو ساعت و نیم زمان نیاز دارد و قابلیت پخش هشت ساعت موسیقی بدون وقفه را دارد. این هدفون بی سیم گردنی با داشتن استاندارد IPX5 در برابر رطوبت و تعریق مقاوم بوده و برای ورزشکاران انتخاب مناسبی است.

انکر Soundcore R500

قیمت این هندزفری بی سیم گردنی انکر در سایت های مختلف بین پانصد تا هشتصد هزار تومان است. این هندزفری بی سیم در زمان یک ساعت و نیم، به طور کامل شارژ شده و قابلیت نگهداری بیست ساعت شارژ را دارد. جنس این هدفون دور گردنی هم از سیلیکون بوده و جنس و زمان نگهداری باتری مهم ترین تفات آن نسبت به مدل قبل می باشد. این مدل هم از بلوتوث ورژن 5.0 استفاده کرده و با داشتن استاندارد IPX5 در برابر رطوبت، تعریق و گرد و غبار مقاوم است.

کیفیت پخش موسیقی و مکالمه در این مدل مناسب بوده و نویز گیری خوبی دارد. شما می توانید برای استفاده روزمره، مکالمه، ورزشی و تماس این هدفون بی سیم گردنی را انتخاب کنید.

هایلو Moripods

هایلو Moripods

این هدفون نیم گوش از  برند شیائومی کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. ایربادهای این هندزفری بالشتک های سیلیکونی مدل های قبلی را نداشته و با وزن حدود چهار گرم در گوش ثبات کافی را دارد. طراحی با ثبات در گوش باعث شده که این هندزفری بی سیم برای استفاده روزمره و ورزشی هم مناسب بوده و کاربر نگران بیرون آمدن و افتادن آن از گوش خود نباشد.

این مدل با داشتن استاندارد IPX4 علاوه بر مقاومت در برابر تعریق  رطوبت در برابر باران هم مقاوم است. هایلو Moripods به سبک مینیمال و در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری تولید شده است. روی بدنه این هدفون بی سیم لایه ای تعبیه شده است که اثر انگشت شما بر روی آن نمانده و باعث ایجاد لک نمی شود. این مدل 24 ساعت شارژ را نگه میدارد و محدوده عملکرد آن ده متر است.

هایلو W1

هایلو W1

هدفون بی سیم هایلو w1 با طراحی زیبا و کاربردی خود برای استفاده روزمره، گیمینگ و ورزشی مناسب است. این مدل یک محفظه شارژر دارد که با درگاه USB-C شارژ می شود. هدفون بی سیم هایلو w1 با شش ساعت نگه داشتن باتری در حال پخش موسیقی، میکرفون قوی داشته و برای مکالمه انتخاب بسیار مناسبی است. عمر باتری این هدفون در حالت استندبای حدود بیست ساعت است. زمان شارژ شدن کامل این مدل بین دو تا ساعت است.

این هندزفری از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده کرده و کیفیت پخش موسیقی و مکالمه بهتری دارد. در هر ایرباد این هدفون بی سیم دو میکرفون قرار دارد و در کل این مدل دارای چهار میکروفون است که خاصیت حذف نویز را هم داراست. قطع و وصل تماس و کنترل پخش موسیقی با این هدفون از طریق لمس و ضربه زدن به ایرباد انجام می شود. سه بار ضربه زدن روی هر ایرباد دستیار صوتی را برای شما فعال می کند.

انکر مدل SoundCore Life U2

انکر مدل SoundCore Life U2

قیمت این مدل هندزفری انکر بین هشتصد هزار تا یک میلیون و دویست هزار تومان است. این هدفون بی سیم گردنی دارای استاندارد IPX7 است و تا سی دقیقه در عمق یک متری آب هم سالم می ماند. ظرفیت باتری این هدفون 500 میلی آمپر ساعت بوده و در حالت پخش صدا حدود 24 ساعت باتری را نگه می دارد. این هدفون برای شارژ شدن کامل نیاز به دو ساعت زمان دارد. تنها با پنج دقیقه شارژ این هدفون بی سیم دور گردنی می توانید دو ساعت از آن استفاده کنید.

می توانید برای پخش موسیقی به وسیله این هدفون دو حالت معمولی و BassUp را انتخاب کنید. این هدفون برای استفاده روزمره، مکالمه و ورزش مناسب است و نویز میکروفون را حذف می کند.

انکر مدل Soundcore Q10

انکر مدل Soundcore Q10

قیمت این مدل هدفون انکر بین یک میلیون و صد هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان است. این هدفون به صورت سیمی و بدون سیم کار می کند. با پنج دقیق شارژ این هدفون می توانید تا پنج ساعت به موسیقی گوش دهید و با شارژ کامل این هدفون، می توانید شصت ساعت در حالت پخش موسیقی از این هدفون استفاده کنید. انکر مدل Soundcore Q10 برای کاربری عمومی، گیمینگ و ورزشی مناسب است.

این هدفون از طریق پورت تایپ سی شارژ شده و در زمان دو ساعت کامل شارژ می شود.

وان مور ColorBuds

این مدل هدفون به صورت ایرباد و بسیار ظریف و سبک است. هر هدفون وزنی حدود چهار گرم دارد. با قابلیت جالب و متمایزی که این هدفون دارد این است که با درآوردن هدفون از گوشتان به طور اتوماتیک موسیقی قطع شده و با گذاشتن هدفون در گوشتان دوباره موسیقی پخش می شود. با پانزده دقیقه شارژ این هدفون می توانید دو ساعت از آن استفاده کنید. این هدفون در رنگ های بسیار جذابی مانند صورتی پاستیلی، سبز نعنایی، طلایی و … تولید می شود.

این هدفون بی سیم که از بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار است، با حذف نویز قابلیت مکالمه بسیار مناسبی دارد. عمر باتری این هدفون در حالت پخش موسیقی و مکالمه حدود شش ساعت است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس