8 پیام رسان رایگان برای اندروید

151
0
پیام رسان رایگان برای اندروید

به راهی برای ارسال پیام به دوستان و خانواده نیاز دارید؟ بهترین برنامه های پیام رسان رایگان برای اندروید را در این مقاله بررسی کنید.

در دنیای امروز، ما بیشتر از اینکه تماس بگیریم، پیامک می‌دهیم. این بدان معنا نیست که دیگر اصلاً تماس نمی‌گیریم، مسئله این است که تماس ها زمان بر و اغلب ناخوشایند هستند. ارسال پیام راهی سریع برای انتقال پیام بدون صرف ساعت ها تماس فراهم می‌کند.

اخیرا، ما از برنامه های پیام‌رسانی به جای SMS استفاده می‌کنیم، زیرا آنها ویژگی های بیشتری را ارائه می‌دهند. برنامه های پیام‌رسان روش های سرگرم کننده‌ای برای سفارشی سازی چت بین دوستان، همکلاسی ها یا همکاران ارائه می‌دهند. برنامه های معرفی شده در این مقاله، بهترین برنامه های پیامرسانی رایگان برای اندروید هستند که می‌توانید دانلود کنید.

1.پیام رسان رایگان برای اندروید: Signal

اگر حریم خصوصی مهم ترین چیزی است که از برنامه پیام‌رسانی می‌خواهید، باید از Signal استفاده کنید. Signal از رمزگذاری سرتاسری استفاده می‌کند تا پیام ها، تصاویر، ویدیوها و تماس های شما را ایمن نگه دارد. سرورهای Signal هرگز پیام های شما را ذخیره نمی‌کنند. به علاوه، برنامه منبع باز است، به این معنی که اگر بخواهید، می‌توانید کد را بازبینی کنید.

هر تصویر یا ویدیویی که در برنامه Signal می‌گیرید هرگز در رول دوربین شما ذخیره نمی‌شود. ویژگی های ویرایش تصویر داخلی نیز وجود دارد. این ویژگی عالی است زیرا به این معنی است که هرگز مجبور نیستید برنامه را ترک کنید و تصویری را در تلفن خود ذخیره کنید تا آن را از طریق برنامه دیگری ویرایش کنید.

باور کنید یا نه، این برنامه کاملا رایگان است. هیچ تبلیغی در این برنامه وجود ندارد، هیچ خرید درون برنامه ای وجود ندارد و هیچ یک از اطلاعات شما برای تامین مالی برنامه فروخته نمی‌شود.

2.پیام رسان رایگان برای اندروید: WhatsApp

WhatsApp در سال 2009 راه‌اندازی شد و از آن زمان این شرکت قابلیت تماس ویدیویی را اضافه کرد، محبوبیت زیادی پیدا کرد. اگرچه محبوب ترین راه برای استفاده از WhatsApp در تلفن همراه شما است، اما می‌توانید از آن در دستگاه های دیگر به عنوان WhatsApp Web استفاده کنید.

پیام ها رمزگذاری شده‌اند و می‌توانید متن، صدا، تصاویر، ویدیوها و حتی اسناد را ارسال کنید. حتی می‌توانید شماره تلفن موجود خود را به WhatsApp پیوند دهید و ببینید کدام یک از مخاطبین شما از این برنامه استفاده می‌کنند. می‌توانید با اتصال اینترنت تلفن خود، تماس های تلفنی داخلی و بین المللی رایگان برقرار کنید.

با این حال، اگر از حریم خصوصی آگاه هستید، به خاطر داشته باشید که WhatsApp داده های زیادی را با Meta به اشتراک می‌گذارد.

3. Viber

Viber یکی دیگر از برنامه های پیامرسان عالی برای کاربران اندروید است، زیرا دارای قابلیت های چند پلتفرمی در میان طیف گسترده ای از دستگاه ها است. می‌توانید همان کارهایی را که با سایر پیامرسان ها انجام می‌دهید، مانند ارسال پیام های رمزگذاری شده سرتاسری، تصاویر و غیره انجام دهید. می‌توانید شماره تلفن موجود خود را برای همگام سازی مخاطبین خود پیوند دهید.

Viber محبوبیت کمتری دارد، بنابراین افراد کمتری در مقایسه با برنامه های بزرگ‌تر مانند WhatsApp از آن استفاده می‌کنند. گفتنی است، اگر WhatsApp را امتحان کرده‌اید و ناراضی بودید، دوستان خود را متقاعد کنید که Viber را امتحان کنند. همه چیزهایی را که از یک برنامه پیامرسان خوب نیاز دارید، مانند تماس های طولانی مدت رایگان و حفظ حریم خصوصی، در اختیار شما قرار می‌دهد.

4.پیام رسان رایگان برای اندروید: KakaoTalk

KakaoTalk یکی دیگر از برنامه های پیامرسانی است که استفاده از آن آسان است و بسیاری از موارد سرگرم کننده مانند شکلک ها، برچسب ها، فیلترهای صوتی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. این برنامه تماس های رایگان ارائه می‌دهد و می‌توانید پیام های چند رسانه ای ارسال کنید.

یکی از نکات جالب در مورد KakaoTalk این است که می‌توانید قرار ملاقات هایی را در برنامه تنظیم کنید. سپس، می‌توانید یادآورهایی را برای آن رویدادها تنظیم کنید تا هرگز ناهار با یک دوست یا یک جلسه کاری مهم را از دست ندهید.

همچنین چت های باز وجود دارد که می‌توانید برای دنبال کردن هشتگ های خاص به آنها ملحق شوید. KakaoTalk در میان کره ای های آمریکا محبوب است، بنابراین کره‌ای زبان های زیادی را در برنامه خواهید دید، اما اگر انگلیسی تنها زبان شما باشد، همچنان می‌توانید به راحتی در برنامه حرکت کنید.

5. Discord

Discord در میان جامعه گیمر ها محبوب ترین است، اما منحصر به گیمرها نیست.

با Discord، می‌توانید گروه های مختلفی را در میان دوستان خود برای چت تشکیل دهید. سپس، می‌توانید کانال های چت و صوتی را در هر گروه ایجاد کنید. می‌توانید هر تعداد کانال منحصر به فرد را که می‌خواهید، با عناوینی مانند Memes، School، و Hang Outs اضافه کنید تا چت ها را جدا و متمرکز نگه دارید.

کانال های صوتی جالب هستند زیرا هر کسی در گروه می‌تواند در هر زمان وارد شود و اگر بخواهد به راحتی آن را ترک کند، زیرا این یک تماس سنتی نیست. همچنین می‌توانید ببینید که کدام یک از دوستان شما قبل از سوار شدن در کانال صوتی هستند.

به علاوه، اگر خلاق هستید، «Discord» به شما امکان می‌دهد شکلک های سفارشی ایجاد کنید تا در گپ های خود از آن استفاده کنید.

6.پیام رسان رایگان برای اندروید: GroupMe

GroupMe یک برنامه پیامرسانی ساده برای گروه ها است. می‌توانید چت های فردی نیز داشته باشید، اما کارکرد اصلی برنامه ایجاد گروه های دوستانه با خانواده و دوستان است. می‌توانید متن، تصاویر، ویدئوها، فایل های GIF و URL ها را با یک تصویر پیش نمایش و عنوان به اشتراک بگذارید.

یک گالری از تمام تصاویر و ویدیوهایی که در چت به اشتراک گذاشته شده‌اید وجود دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی به عقب برگردید و چیزهای خاطره انگیز پیدا کنید. هر پیامی که ارسال می‌شود، می‌توانید آن را لایک کنید.

این ویژگی در صورتی مفید است که افراد سعی می‌کنند به چیزی رأی دهند، مانند اینکه کجا غذا بخورند یا به کجا سفر کنند. شما می‌توانید هر گزینه را تایپ کنید و افراد می‌توانند به هر گزینه ای که می‌خواهند به آن رای دهند، بپسندند.

7. Telegram

اگر Signal برای شما جذاب نیست، تلگرام یکی دیگر از پیامرسان های عالی است که پیام های شما را ایمن نگه می‌دارد. این برنامه ترکیبی از رمزگذاری متقارن 256 بیتی AES، رمزگذاری 2048 بیتی RSA و تبادل کلید امن Diffie-Hellman استفاده می‌کند. با همه اینها، می‌توانید مطمئن باشید که پیام هایتان برای شما و هر کسی که آن را با آنها به اشتراک می‌گذارید خصوصی است.

در میان انبوه ویژگی های مفید تلگرام، توانایی آن برای همگام سازی بین پلتفرم ها درجه یک است. تلگرام در گوشی ها، تبلت ها و رایانه ها کار می‌کند و همه داده ها را بین آنها همگام سازی می‌کند. بنابراین اگر شروع به تایپ پیام در تلفن خود کردید، می‌توانید درست از جایی که در رایانه خود را متوقف کرده‌اید ادامه دهید.

تلگرام همچنین محدودیت تعداد عضو برای گروه ها دارد. شما با 200 عضو شروع می‌کنید، اما می‌توانید به یک سوپرگروه با حداکثر 200000 عضو ارتقا دهید. اکثر برنامه های دیگر محدودیت را حدود 200 یا 300 نفر تعیین می کنند.

8.پیام رسان رایگان برای اندروید: Slack

Slack به دلیل رابط حرفه ای و توانایی تمیز نگه داشتن مکالمات برای مشاغل بسیار محبوب است. به همین دلایل می‌تواند برای مکالمات شخصی نیز عالی باشد.

اگرچه ممکن است برای مکالمات شخصی خود نیازی به یک برنامه پیامرسان حرفه ای نداشته باشید، اما می‌تواند چت را بسیار جذاب تر کند. در طرح بندی تمیز، Slack به شما این امکان را می‌دهد که موضوعات خود را جدا کنید. بنابراین اگر شخصی پیامی را برای پرسیدن سؤال بفرستد، افراد می‌توانند مستقیماً به آن پیام در یک رشته پاسخ دهند تا فید بی نظم بماند.

برنامه پیامرسان مورد علاقه شما چیست؟

همه این برنامه های پیامرسان رایگان، جایگزین های عالی برای پیامرسان های فعلی شما هستند. اگر می‌خواهید آن را برنامه پیام‌رسانی اصلی خود قرار دهید، بسیاری از اینها می‌توانند پیام ارسال و دریافت کنند.

برنامه های پیامرسان روشی سرگرم کننده و قابل تنظیم برای گپ زدن با دوستان و خانواده‌تان، چه در نزدیکی شما باشند و چه در کشور دیگری، به شما ارائه می‌دهند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس