رشد کانال یوتیوب با TubeBuddy | بهترین ابزار رشد کانال یوتیوب

76
0
TubeBuddy

TubeBuddy ممکن است سلاح مخفی باشد که برای بهینه سازی و رشد کانال YouTube خود به آن نیاز دارید. در اینجا نحوه عملکرد آن و موارد استفاده از آن آمده است.

یوتیوب از همان روزهای اولیه خود به چندین سازنده کمک کرده است تا حرفه فیلمسازی موفقی را ایجاد کنند. و در میان نسل‌های جوان، یوتیوب ‌بر بودن یکی از مطلوب ‌ترین آرزوهای شغلی است. رشد یک کانال به کار زیادی نیاز دارد، اما ابزارهای زیادی برای کمک به خود پیدا خواهید کرد.

یکی از محبوب ترین راه حل ها برای رشد کانال یوتیوب TubeBuddy است. با استفاده از پلتفرم و بینش‌های ارزشمندی که شاید هرگز به آن‌ها فکر نمی‌کردید، به چندین ویژگی دسترسی خواهید داشت.

TubeBuddy دقیقا چیست؟ چگونه کار می کند و چرا باید از آن استفاده کنید؟ بیایید دریابیم.

TubeBuddy چیست؟

TubeBuddy یک افزونه مرورگر است. این شرکت در دسامبر 2014 راه اندازی شد و قصد دارد ابزارهای مورد نیاز یوتیوب را برای رشد کانال های خود در اختیار کاربران یوتیوب قرار دهد. پس از ایجاد ویدیوی اولیه، می‌توانید درباره ایده‌های موضوعی خاص با پلتفرم تحقیق کنید و محتوای خود را به طور مناسب بهینه کنید.

در زمان نگارش این مقاله در آگوست 2022، میلیون‌ها کاربر یوتیوب از TubeBuddy استفاده می‌کنند. یکی از نمونه ها The Food Ranger است که بیش از پنج میلیون مشترک (subscribers) دارد.

هزینه TubeBuddy چقدر است؟

TubeBuddy دارای چندین سطح قیمت گذاری است. در ابتدایی ترین سطح، می توانید از نسخه رایگان استفاده کنید. این نسخه به شما امکان دسترسی به رتبه بندی تگ ها را می دهد و همچنین می توانید از کلمات کلیدی و ابزار جستجوگر در ظرفیت محدود استفاده کنید. اگر می خواهید برای یوتیوب تحقیق کلمات کلیدی رایگان انجام دهید، این یک گزینه مناسب است.

برای YouTuberهایی که ابزارهای بیشتری برای رشد کانال خود می خواهند، یکی از برنامه های قیمت گذاری پولی TubeBuddy احتمالاً بهتر عمل خواهد کرد. TubeBuddy Standard ارزان ترین اشتراک پولی است که 4.99 دلار در ماه هزینه دارد. با TubeBuddy Standard، می‌توانید تصاویر کوچک تولید کنید و موضوعات ویدیویی را برنامه‌ریزی کنید – به علاوه موارد دیگر.

پیشرفته در ردیف بعدی قرار دارد و هزینه آن 9.49 دلار در ماه است. می توانید قالب های صفحه پایانی را اضافه کنید، به یک استودیوی SEO دسترسی پیدا کنید و از ویژگی های مختلف دیگر لذت ببرید.

Ultimate گران ترین سطح قیمت گذاری است. با 24.49 دلار در ماه، می‌توانید کارت‌ها را کپی  انبوه کنید، در فیس‌ بوک منتشر کنید و موارد دیگر.

اگر کمتر از 1000 مشترک (subscribers) دارید، می توانید در برنامه های سالانه تخفیف بگیرید.

با TubeBuddy چه کاری می توانید انجام دهید؟

اکنون که می دانید TubeBuddy چیست و چقدر هزینه دارد، بیایید به بهترین ویژگی های این پلت فرم نگاه کنیم. در زیر مجموعه‌ای از موارد ضروری برای کمک به رشد کانال YouTube شما وجود دارد.

  1. ترجمه خودکار
TubeBuddy
TubeBuddy

هنگامی که یک کانال YouTube را راه اندازی می کنید، ممکن است آرزوی بزرگی برای دسترسی به افراد در چندین کشور داشته باشید. و هنگامی که شروع به جلب توجه کردید، ممکن است متوجه شوید که ترجمه محتوای خود به زبان های دیگر بهترین راه برای انجام این کار است.

TubeBuddy یک ابزار ترجمه خودکار دارد که به شما امکان می دهد این کار را برای توضیحات و عناوین خود بدون نیاز به تلاش زیاد انجام دهید. به این ترتیب، نسبت به زمانی که تک زبانه می ماندید، به مخاطبان بسیار بیشتری دسترسی خواهید داشت.

  1. کلیدواژه های موضوع تحقیق
TubeBuddy
TubeBuddy

موتور جستجوی یوتیوب مشابه گوگل کار می کند. تنها تفاوت این است که شما منحصراً به دنبال ویدیوها هستید. استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای شکستن نویز ضروری است و TubeBuddy ابزارهای مختلفی برای کمک به شما در این زمینه دارد.

در صورت خرید مجوز بالاتر از نسخه استاندارد، می توانید چندین کلمه کلیدی را ردیابی کنید. بهینه سازی محتوای خود بر این اساس بسیار آسان تر خواهد بود، که به نوبه خود توجه بیشتری به شما خواهد داد.

TubeBuddy همچنین گزارش های رتبه بندی کلمات کلیدی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند همه این داده ها را بهتر تجسم کنید.

  1. محتوای ویدیوی خود را تقسیم کنید

در روزهای اولیه خود به عنوان یوتیوبر، نباید زیاد به کسب درآمد فکر کنید. در عوض، هدف اصلی شما این است که بفهمید چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی برای شما مفید نیست. تست A/B محتوای شما مسلماً بهترین راه برای انجام این کار است.

TubeBuddy ابزارهای مختلفی دارد که به شما کمک می کند تا قبل از آپلود محتوای خود، بهینه سازی آن را آزمایش کنید. می‌توانید از این ابزار برای تعیین اینکه کدام عناوین بهتر عمل می‌کنند و اطمینان حاصل کنید که توضیحات شما ایده‌آل است، استفاده کنید. می‌توانید آزمایش‌های فراداده و آزمایش‌های نرخ کلیک (CTR) را انتخاب کنید.

در برخی مواقع، کسب درآمد مهم خواهد شد، بنابراین راهنمای ما در مورد بهترین استراتژی‌های کسب درآمد YouTube را بخوانید.

  1. ایجاد ریز عکسها

اگر می خواهید مردم روی ویدیوی شما کلیک کنند، باید یک تصویر کوچک ایجاد کنید که توجه آنها را جلب کند. Canva می تواند به شما کمک کند چیزهایی مانند تصاویر کوچک بسازید. با این حال، در صورت کمبود وقت، می‌توانید از TubeBuddy نیز برای کمک به خود استفاده کنید.

تولید کننده تصاویر کوچک TubeBuddy به شما امکان می دهد تصاویری مطابق با ویدیوهای خود ایجاد کنید. می توانید متن، ایموجی، تصاویر و اشکال اضافه کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد از قالب‌های مختلف استفاده کنید و هر کدام را که دوست دارید برای دسترسی آسان در آینده ذخیره کنید.

  1. کانال گزارش های سلامت
TubeBuddy
TubeBuddy

وقتی چند ماه به طور مداوم در YouTube پست گذاشتید، ایده خوبی از آنچه درست انجام می دهید خواهید داشت. علاوه بر این، شما کاملاً واضح خواهید دید که کجا را برای پیشرفت دارید. دانستن نحوه تعامل مخاطبان با ویدیوهای شما بخش مهمی از رشد است و TubeBuddy می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

وقتی از TubeBuddy استفاده می کنید، می توانید به گزارش های سلامت کانال دسترسی داشته باشید. به همراه یافتن ویدیوهای مرتبط با موضوعاتی که در مورد آنها صحبت می کنید، یک نمای کلی از منابع ترافیک خود به دست خواهید آورد. علاوه بر این، خواهید دید که نرخ تعامل شما چقدر است – به علاوه میانگین مدت زمان مشاهده و موارد دیگر.

  1. برای سایر ابزارها برای کانال خود تخفیف دریافت کنید
TubeBuddy
TubeBuddy

کار زیادی برای ایجاد ویدیوهای YouTube انجام می شود و بسیاری از سازندگان از مجموعه بزرگی از ابزارها برای کمک به آنها استفاده می کنند. علاوه بر بررسی تجزیه و تحلیل کانال خود، باید جلوه های صوتی و موسیقی را نیز در ویدیوهای خود در نظر بگیرید. علاوه بر این، باید اضافه کردن B-roll و موارد دیگر را در نظر بگیرید.

هنگامی که اشتراک TubeBuddy را خریداری می کنید، برای ابزارهای شخص ثالث دیگر تخفیف دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، هنگام خرید طرحی برای پلتفرم‌های موسیقی بدون حق امتیاز، می‌توانید در پول خود صرفه‌جویی کنید.

TubeBuddy همچنین به اعضای پرداخت کننده دسترسی به برنامه تلفن همراه خود را می دهد که در غیر این صورت 2.99 دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

TubeBuddy ابزاری با ارزش و مقرون به صرفه برای رشد YouTube است

اگر به دنبال ایجاد یک کانال YouTube موفق در دراز مدت هستید، باید فوراً مانند یک خالق تمام وقت عمل کنید. بخشی از این بدان معنی است که شما باید روی ابزارهای مناسب سرمایه گذاری کنید تا با هر ویدیویی که آپلود می کنید بهبود پیدا کنید.

TubeBuddy یک راه حل مقرون به صرفه برای رشد YouTube است و می توانید به چندین بینش مفید دسترسی داشته باشید. همچنین یک ابزار عالی SEO است که به شما امکان می دهد رتبه بالاتری کسب کنید. علاوه بر این، برنامه‌های آن مقیاس‌ پذیر هستند – به این معنی که می‌توانید با رشد کانال خود آن را ارتقا دهید.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس