7 کاری که می توان با ساعت گلکسی در آیفون خود انجام دهید

105
0
کاری که می توان با ساعت گلکسی در آیفون

گلکسی واچ سامسونگ هنگام جفت شدن با آیفون آنقدر ها هم که فکر می کنید بی فایده نیست. در ادامه می توانید موارد جالبی را در این زمینه بررسی کنید. کاری که می توان با ساعت گلکسی در آیفون انجام دهید.

اگر آیفون دارید و به دنبال خرید ساعت هوشمند هستید، ممکن است تمایل داشته باشید اپل واچ را تهیه کنید. اگرچه اپل واچ به طور یکپارچه با آیفون ادغام می شود، خرید محصولات اپل همیشه هزینه دارد.

بنابراین، اگر به دنبال ساعت هوشمند ارزان قیمتی هستید که یکپارچگی و ویژگی های خوبی با اکوسیستم اپل ارائه می دهد، چه کار می کنید؟ خوب، می توانید به یک جفت ساعت هوشمند سامسونگ نگاه کنید که تعادل خوبی از قیمت و سازگاری ارائه می دهد.

آیا همه ساعت های سامسونگ با آیفون کار می کنند؟

سامسونگ سیستم عامل اختصاصی تایزن خود را برای سیستم عامل Wear OS گوگل در سال 2021 کنار گذاشت و تمام ساعت هایی که با Samsung Galaxy Watch 4 شروع می شوند، از سیستم عامل جدید استفاده می کنند. اگرچه سیستم عامل جدید ظاهری تازه ارائه می دهد، اما سازگاری با دستگاه های اپل را ارائه نمی دهد.

بنابراین، اگر یک ساعت هوشمند سامسونگ می ‌خواهید که بتواند با آیفون شما کار کند، باید از مدل قدیمی ‌تری که تایزن را اجرا می ‌کند، استفاده کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر قصد خرید ساعتی را دارید که روی تایزن کار می کند، به مدت سه سال از تاریخ عرضه آن به روز رسانی دریافت می کند.

بنابراین، اگر Galaxy Watch Active 2 را به Galaxy Watch 3 انتخاب کنید، بدانید که با توجه به اینکه در سال 2019 عرضه شد، تنها تا سال 2022 از سامسونگ به ‌روزرسانی ‌های نرم ‌افزاری دریافت خواهید کرد.

7 کاری که می توانید با ساعت گلکسی جفت شده با آیفون خود انجام دهید

اگر چه هنوز هم می ‌توانید چندین ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل تایزن پیدا کنید، اما ما سه ماه سعی کردیم از Galaxy Watch Active 2 با آیفون 12 مینی استفاده کنیم و در زیر هر کاری را که می ‌توانیم با آن انجام دهیم فهرست کرده ‌ایم. می ‌توانید ببینید که آیا این ویژگی ‌ها ارزش زمان و هزینه ‌ای که با دریافت نکردن اپل واچ صرفه‌ جویی می ‌کنید، دارند یا خیر.

1. با سرعت رعد و برق و سریع اعلان ها را دریافت کنید

اکثر کاربران ساعت هوشمند می خرند تا از نوتیفیکیشن هایی که با تکان دادن مچ دریافت می کنند مطلع شوند. با اتصال ساعت سامسونگ گلکسی به آیفون خود، می ‌توانید فوراً به همه اعلان ‌های خود دسترسی داشته باشید، مشروط بر اینکه تایزن را اجرا کند.

علاوه بر این، اگر می‌ خواهید برنامه‌ های خاصی روی ساعت گلکسی شما اعلان ارسال نکنند، می ‌توانید از حذف تمرکز آن ‌ها جلوگیری کنید. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی گزینه Block Notification در ساعت خود ضربه بزنید.

اگرچه ساعت گلکسی سامسونگ به کاربران اجازه می دهد با اعلان ها تعامل داشته باشند، اما به کاربران اجازه نمی دهد از طریق پوشیدنی به آنها پاسخ دهند. بنابراین، اگر می خواهید به سرعت به یک اعلان پاسخ دهید، باید گوشی خود را از جیب خود بیرون بیاورید.

2.کاری که می توان با ساعت گلکسی در آیفون: خواب خود را به درستی پیگیری کنید

اگر با پوشیدن ساعت گلکسی سامسونگ روی مچ به رختخواب می روید، می توانید نحوه خواب خود را پیگیری کنید. همچنین، Galaxy Watch Active 2 داده‌ های مرحله خواب را در اختیار کاربران قرار می ‌دهد و آنها را قادر می ‌سازد تا بدانند چه زمانی در چرخه‌ های عمیق، REM و نور در طول خواب قرار دارند.

این ساعت هوشمند همچنین این داده‌ ها را به آیفون شما ارسال می ‌کند که می ‌توانید آن‌ ها را در برنامه Samsung Health بیابید و به شما امکان می ‌دهد تا ایده ‌ای از نحوه خواب خود داشته باشید. بنابراین، اگر ردیابی خواب یکی از اولویت های اصلی شماست، از صرفه جویی در هزینه در اپل واچ پشیمان نخواهید شد.

3.کاری که می توان با ساعت گلکسی در آیفون: در تمرینات خود فعال بمانید

اگر دوست دارید تمرینات خود را نزدیک نگه دارید، Samsung Galaxy Watch Active 2 به شما امکان می دهد بیش از 39 تمرین مختلف را ردیابی کنید. علاوه بر این، این پوشیدنی می ‌تواند به طور خودکار تمرین ‌هایی مانند دویدن، دوچرخه ‌سواری، شنا و پیاده‌ روی را درست مانند ساعت اپل تشخیص دهد.

این ساعت با GPS فعال است، حتی اگر تلفن همراه خود را در جیب خود نداشته باشید، اطلاعاتی در مورد مسیر های دویدن شما ارائه می دهد. نه تنها این، بلکه پوشیدنی همچنین تمام داده های تمرینی شما را به برنامه Samsung Health ارسال می کند و به شما امکان می دهد شدت تمرینات خود را درک کنید.

علاوه بر این، این ساعت دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است که به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از آسیب آب، ساعت خود را هنگام شنا یا هنگام دوش گرفتن استفاده کنید.

4.کاری که می توان با ساعت گلکسی در آیفون: ضربان قلب خود را کنترل کنید

ساعت ‌های گلکسی که تایزن را اجرا می کنند به کاربران اپل اجازه می ‌دهند ضربان قلب خود را تشخیص داده و آن را با برنامه سلامت سامسونگ همگام ‌سازی کنند. این ساعت همچنین به شما امکان می ‌دهد فرکانس جمع‌ آوری داده‌ های ضربان قلب را تعیین کنید و می ‌توانید بین نظارت مداوم، جمع‌ آوری دستی داده‌ ها و پایش ضربان قلب ۱۰ دقیقه ‌ای یکی را انتخاب کنید.

نظارت بر سطح استرس در Galaxy Watch Active 2 نیز موجود است و به گفته سامسونگ، این ساعت از سنسور ضربان قلب به همراه برخی دیگر از نقاط داده برای محاسبه سطح استرس شما استفاده می کند.

5. با افراد در حال حرکت صحبت کنید

پس از جفت شدن با آیفون، کاربران می توانند با استفاده از ساعت های گلکسی خود که تایزن را اجرا می کنند به تماس ها پاسخ دهند. با این حال، برخلاف اپل واچ، کاربران باید به دو رادیو بلوتوث مختلف متصل شوند تا قابلیت تماس را فعال کنند.

یکی از رادیو ها از پروتکل بلوتوث کم انرژی برای انتقال اطلاعات استفاده می کند، در حالی که اتصال بلوتوث دیگر برای انتقال داده های صوتی استفاده می شود.

6.کاری که می توان با ساعت گلکسی در آیفون: به راحتی به موسیقی گوش دهید

می ‌توانید از حافظه داخلی Galaxy Watch برای ذخیره موسیقی و گوش دادن آفلاین به آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، Galaxy Watch Active 2 دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی است.

بنابراین، اگر کسی هستید که دوست دارید هنگام دویدن گوشی خود را کنار بگذارید، همچنان آهنگ های مورد علاقه خود را روی مچ دست خود دارید تا شما را از آن عبور دهد. همچنین می توانید هدفون خود را به ساعت خود متصل کنید و در حین تمرین از موسیقی لذت ببرید.

7. ساعت خود را مطابق میل قلبی خود سفارشی کنید

برخلاف ساعت‌ های سنتی، ساعت هوشمند کاربران را قادر می‌ سازد تا ظاهر خود را با تغییر صفحه‌ های ساعت شخصی ‌سازی کنند. همین امر در مورد ساعت گلکسی سامسونگ نیز صدق می کند، که به شما امکان می دهد صفحه ساعت خود را با کمترین تلاش شخصی سازی کنید.

نه تنها این، بلکه کاربران همچنین می توانند واچ فیس های مختلف را از فروشگاه گلکسی دانلود کنند، که می توانید از برنامه Samsung Galaxy Watch به آنها دسترسی داشته باشید.

اگرچه فروشگاه گلکسی گزینه ‌های زیادی را برای سفارشی‌ سازی صفحه ساعت در پوشیدنی سامسونگ شما ارائه می ‌دهد، کاربران نمی ‌توانند هنگام دسترسی به فروشگاه از آیفون، صفحه ‌های ساعت پولی را دانلود کنند.

آیا ساعت گلکسی سامسونگ ارزش خرید را دارد؟

ساعت ‌های گلکسی سامسونگ با ارائه نمایشگر Super AMOLED به همراه ردیابی خواب و ویژگی ‌های پرسود سلامتی، عملکرد عالی و قیمت پایین را ارائه می ‌کنند.

با این حال، علیرغم اجرای تایزن، این ساعت در صورت جفت شدن با آیفون برخی از عملکرد های خود را از دست می دهد، زیرا اکثر سازندگان می خواهند کاربران را در اکوسیستم خود به دام بیندازند.

صرف نظر از این، تا زمانی که از ویژگی‌ هایی که دریافت می ‌کنید و پولی که پس ‌انداز می ‌کنید راضی هستید، یک Galaxy Watch مجهز به تایزن جایگزین مناسبی برای اپل واچ به نظر می‌رسد.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای تهیه ی ساعت هوشمند مناسب خود بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس