کناره گیری مدیر مالی Atos

108
0
مدیر مالی Atos

شرکت فناوری اطلاعات فرانسوی Atos چند روز پس از یک طرح ضعیف برای تقسیم عملیات و فروش دارایی‌هایش که هفته گذشته همراه با کناره‌گیری رودلف بلمر(Rodolphe Belmer) ، مدیرعامل این شرکت انجام شد، کناره گیری استفان لوپیتو(Stéphane Lhopiteau)، مدیر ارشد مالی خود را اعلام کرد. در این پست به کناره گیری مدیر مالی Atos می پردازیم.

کناره گیری مدیر مالی Atos

آتوس روز یکشنبه گفت، لوپیتو در نیمه دوم سال جاری میلادی را ترک خواهد کرد و ناتالی سنشو، 49 ساله، معاون فعلی مالی، جانشین وی خواهد شد.

آتوس در 14 ژوئن پس از آن که منابع نزدیک به موضوع به رویترز گفتند که درگیری با سایر اعضای هیئت مدیره بر سر سرنوشت واحد امنیت سایبری BDS بوده است، بلمر را در 14 ژوئن اعلام کرد، زیرا او مایل به فروش تجارت بود در حالی که هیئت مدیره می خواست. آن را حفظ کند.

پس از اعلام این خبر، سهام این شرکت به شدت کاهش یافت.

Atos قصد دارد BDS را جدا کرده و آن را با عملیات خدمات خود ترکیب کند. بخش باقی مانده از شرکت شامل تجارت خدمات مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات زیان ده خواهد بود.

آتوس در بیانیه ای گفت که جداسازی گروهی برنامه ریزی شده منجر به سازماندهی مجدد کامل گروه و بخش مالی آن می شود و اشاره کرد که قبلاً مدیران مالی جدیدی برای این دو نهاد جدید معرفی شده اند: آنیل آگراوال برای BDS و واحد دیجیتال Evidian و دارن پیلچر برای کسب و کار باقی مانده New Atos

بلمر در این بیانیه گفت: “لوپیتو در نیمه دوم سال، زمانی که جدایی در مسیر خوبی قرار دارد، گروه را ترک خواهد کرد.”

منبع:investing

5/5 - (4 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس