آموزش ایجاد حساب Epic Games

77
0
آموزش ایجاد حساب Epic Games

اگر علاقه مند به ایجاد یک حساب Epic Games هستید، ما شما را در این مقاله به آموزش ایجاد حساب Epic Games خواهیم پرداخت.

با وجود جایگزین‌های زیادی که برای گیمرهای پی سی در دسترس است، Epic Games نه تنها جایگزینی برای بازی‌های کامپیوتری است بلکه ویژگی‌هایی را نیز به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند برای بازی، صرف نظر از کنسول، مفید باشد.

اگر تا به حال به ساخت یک حساب Epic Games فکر کرده‌اید یا در مورد بازی و ویژگی‌های پشتیبانی‌شده Epic کنجکاو هستید، ما می‌توانیم به شما در فهم این موضوع کمک کنیم، پس با ما همراه باشید.

چگونه یک حساب Epic Games ایجاد کنیم؟

دو راه اصلی برای ساخت حساب Epic Games وجود دارد:

ساده‌ترین راه این است که به وب‌سایت Epic Games بروید، سپس روی «Sign In» کلیک کنید.

این کار شما را به صفحه‌ای می‌برد که در آن می‌توانید با استفاده از حساب‌هایی مانند، Steam، Xbox Live، Facebook، Google، PlayStation، Nintendo و Apple وارد شوید.

اگر هیچ یک از حساب‌های ذکر شده را ندارید، به پایین گزینه‌های ورود به سیستم بروید و «sign up» را انتخاب کنید.

این کار به شما این امکان را می دهد که آدرس ایمیل خود را وارد کنید، رمز عبور تعیین کنید و یک حساب برای Epic Games ایجاد کنید.

هنگامی که یک حساب جدید ایجاد کردید یا یک حساب از قبل موجود را لینک کردید، حساب Epic Games شما آماده کار می‌شود.

همچنین، می‌توانید لانچر Epic Games را روی رایانه شخصی خود نصب کنید و از ویژگی‌های Epic Games نهایت استفاده را ببرید.

چگونه یک حساب Epic Games ایجاد کنیم؟
چگونه یک حساب Epic Games ایجاد کنیم؟

با این حال، قبل از نصب لانچر، ممکن است لازم باشد بدانید که برخی از نظرات کاربران نشان می دهد که نرم افزار دارای اشکالاتی است، پس زیاد امیدوار نباشید.

برای نصب لانچر Epic Games:

به صفحه دانلود وب‌سایت Epic Games بروید.

در ادامه به شما این امکان داده می شود که لانچر را روی ویندوز یا macOS نصب کنید. بسته به سیستمی که استفاده می‌کنید، روی Download Epic Games Launcher کلیک کنید.

سپس باید Epic Games Launcher را در صف دانلود رایانه خود مشاهده کنید.

پس از پایان دانلود، مراحل روی صفحه را برای نصب لانچر دنبال کنید.

سپس نصب کننده اطمینان حاصل می کند که Epic Games Launcher به روزرسانی شده است و پس از اتمام به روز رسانی، Epic Games Launcher بر روی رایانه شما نصب شده و آماده استفاده شما خواهد بود.

در هر دو مورد، از طریق نصب‌کننده یا وب‌سایت، ایجاد یا ورود به حساب Epic Games شما همان فرآیندی است که بالاتر ذکر شد: لاگین کنید یا «sign up» را انتخاب کنید و یک حساب جدید Epic Games ایجاد کنید. .

چه بازی هایی از اکانت Epic Games پشتیبانی می کنند؟

اکنون که می دانید چگونه یک حساب Epic Games ایجاد کنید، ممکن است به شناخت عناوینی که Epic Games ارائه می کند علاقه مند باشید.

محبوب‌ترین بازی های Epic Games شامل عناوینی مانند Fortnite و Fall Guys می باشد.

اما به طور کلی، Epic Games، درست مانند steam یا هر منبع مشابه دیگری، بازی‌های زیادی را از توسعه‌دهندگان مختلف در یکجا جمع‌آوری می‌کند.

اگر می‌خواهید مجموعه کامل عناوین موجود Epic Games را بررسی کنید، به Epic Games Store Epic Games بروید، سپس بخش «Browse» را انتخاب کنید.

طی فرآیند مشابه، در لانچر Epic Games، تب Store و سپس گزینه Browse را انتخاب کنید تا تمام تایتل هایی را که Epic Games ارائه می کند، مشاهده کنید.

چه بازی هایی از اکانت Epic Games پشتیبانی می کنند؟
چه بازی هایی از اکانت Epic Games پشتیبانی می کنند؟

اپیک گیمز عناوین زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آنها نهایت لذت را ببرید، اما یکی از مفیدترین ویژگی‌های آن، cross-platform play است، به‌ویژه وقتی صحبت از گزینه های رایگان می‌شود.

چگونه با حساب Epic Games خود بازی های کراس پلتفرم را بازی کنیم؟

خوشبختانه، حساب Epic Games شما را قادر می‌سازد تا به‌طور خودکار با هر بازیکنی در پلتفرم‌های پشتیبانی‌شده، بازی کنید.

برای Fortnite، ورود به حساب Epic Games به شما امکان می‌دهد با پی سی، ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو، اندروید و حتی iOS بازی کنید. این به این دلیل است که Epic به طور خودکار حساب Epic Games شما را با بسیاری از حساب های دیگر مرتبط می کند.

همین امر در مورد بازی هایی مانند Fall Guys نیز صدق می کند، که از حساب Epic Games شما نیز استفاده می کند تا به شما امکان سازگاری کامل با پلتفرم های پشتیبانی شده را بدهد.

از حساب Epic Games خود نهایت استفاده را داشته باشید

حالا که می‌دانید که چگونه حساب Epic Games خود را ایجاد کنید و از فروشگاه و ویژگی کراس پلتفرم آن استفاده کنید، ممکن است به ویژگی‌های دیگری که در این پلتفرم ارائه می شود نیز علاقه مند شوید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس