شایعات کنفرانس E3 مایکروسافت | احتمال حضور بازی Elden Ring

اخیرا شایعات زیادی در مورد احتمال وجود بازی Elden Ring به همراه Forza Horizon 5 و Starfield در کنفرانس E3 مایکروسافت به گوش می‌رسد.

43
0
شایعات کنفرانس E3 مایکروسافت احتمال حضور بازی Elden Ring

هر روز از اکس باکس و قرارداد‌های جدیدش شایعات زیادی منتشر می‌شود. اخیرا شایعات زیادی در مورد احتمال وجود بازی Elden Ring به همراه Forza Horizon 5 و Starfield در کنفرانس E3 مایکروسافت به گوش می‌رسد. همچنین چند شایعه در مورد همکاری مایکروسافت و تیم اکس باکس با استودیوی بازی سازی IO Interactive به بیرون درز کرده است.

Elden Ring در کنفرانس E3 مایکروسافت

2 شایعات کنفرانس E3 مایکروسافت احتمال حضور بازی Elden Ring

اولین شایعه‌ای که امروز در مورد آن بحث خواهیم کرد Elden Ring است. اما با وجود این واقعیت که من اعتقاد ندارم این تصویر خاص واقعی است، جزئیات جالب توجهی نیز وجود دارد که احتمال درست بودن آن وجود دارد.

چند شب پیش تصویری با آرم و متنی از Elden Ring که روی آن ساده نوشته شده بود “Worldwide Reveal – 6.14.21” در توییتر، Reddit و 4chan منتشر شد. بسیاری حدس می‌زدند که این تاریخ برای گیم پلی بزرگ Elden Ring در E3 باشد. به عنوان یک طرفدار این اخبار فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود، اما به طور تصادفی، این تصویر در همان روزی ظاهر شد که Bandai Namco تأیید کرد که در E3 ۲۰۲۱ حضور خواهد داشت.

Forza Horizon 5 در مکزیک

3 شایعات کنفرانس E3 مایکروسافت احتمال حضور بازی Elden Ring

شایعه بعدی Xbox ما در مورد Forza Horizon 5 است. هفته گذشته، Jez Corden توئیتی ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: “من واقعاً می‌خواهم روزی به مکزیک سفر کنم.” با یک شکلک پرچم مکزیک و شکلک ماشین. درحالی که بسیاری از افراد در حال حدس زدن و تعوری پردازی بودند اینسایدر‌های دیگر مانند Jeff Grubb به سرعت به این توییت پاسخ دادند.

اگرچه من لزوماً تأیید نمی‌کنم که Forza Horizon 5 در مکزیک قرار دارد، اما مطمئناً به نظر می‌رسد که احتمال زیادی وجود دارد که مکزیک و نه ژاپن مکان بعدی برای فستویال باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که هواداران بتوانند خیلی زودتر از آنچه انتظار دارند Forza Horizon 5 را بازی کنند.

Starfield در کنفرانس E3 مایکروسافت | اعلام تاریخ انتشار و انحصاری بودن

4 شایعات کنفرانس E3 مایکروسافت احتمال حضور بازی Elden Ring

از زمان رونمایی Starfield در E3 ۲۰۱۸، طرفداران گرسنه جزییات بیشتر درباره‌ی Starfield بازی مورد انتظار Bethesda هستند. این هیجان منجر به انبوهی از مکالمات پیرامون تاریخ انتشار و انحصاری بودن آن شده است. بزرگ‌ترین سوال در حال حاضر در بین طرفداران این است که آیا Starfield در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود و آیا این اولین انحصاری بزرگ Xbox از سمت بتسدا خواهد بود یا نه. به نظر می‌رسد برخی از اعضای معتمد جامعه Xbox اینگونه فکر می‌کنند.

بیایید با آنچه می‌دانیم شروع کنیم. اواخر ژانویه ۲۰۲۱، ZeniMax Media علامت تجاری خود را برای Starfield به روز کرد، که برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۷ قبل از معرفی در E3 ثبت شد. این علامت تجاری طی چند سال گذشته به طور مداوم به روز شده است، بنابراین گرچه از نظر تئوریک این تغییرات معنای زیادی ندارد، اما بسیاری حدس می‌زنند که این امر به معنای قریب الوقوع بودن Starfield است.

IO Interactive, Xbox, and “Project Dragon”

5 شایعات کنفرانس E3 مایکروسافت احتمال حضور بازی Elden Ring

در آخرین قسمت گزارش شایعه ایکس باکس، به همکاری io و اکس باکس می‌پردازیم. چند وقت پیش شایعاتی در مورد همکاری اکس باکس با چهار استودیوی شخص ثالث برای ساخت بازی AAA به بیرون آمد. به نظر می‌رسد که یکی از این چهار بازی پروژه‌ی اژدهای “Dragon Project” است. در مصاحبه‌ی جدید مدیر IO با gamesindustry.biz به این اشاره شد که خارج از تیم ساخت بازی جیمزباند یک تیم در حال کار بر روی یک IP جدید است.

حال که با شاعات کنفرانس E3 مایکروسافت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس