آیا اکنون که از Bing توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می شود، احتمال بیشتری دارید که از آن استفاده کنید؟

76
0
Bing توسط هوش مصنوعی

بینگ برای سال‌ها یک بازیکن کوچک در بازی جستجو بوده است، اما آیا ابزارهای هوش مصنوعی جدیدش می‌توانند شما را دوباره به سمت امتحان کردن آن بکشانند؟

احتمالا Bing همیشه اولین انتخاب شما – یا حتی انتخاب دوم یا سوم – برای انجام جستجوی وب نبوده است. اکنون که مایکروسافت برای بهبود جستجوها و ارائه نتایج جامع تر، هوش مصنوعی را به Bing اضافه کرده است، آیا فکر می کنید این تغییر خواهد کرد؟

چگونه هوش مصنوعی تجربه Bing شما را تغییر خواهد داد

با آوردن OpenAI توسط مایکروسافت به Bing و Microsoft Edge، یافتن نتایج جستجوی عالی و سپس برخی از آنها بسیار آسان تر خواهد بود. اما دقیقا چگونه؟

اگر با OpenAI آشنا نیستید، این شرکت مسئول ChatGPT است که یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی است. ChatGPT می تواند محتوای خاصی تولید کند، به سوالات پیچیده پاسخ دهد، استراتژی های بازاریابی ایجاد کند و حتی اشکالات کد را برطرف کند. همه این ویژگی‌های مفید هوش مصنوعی اکنون در Bing یافت می‌شوند، چه از نوار جستجو استفاده می‌کنید یا در حال چت با یک ربات هوش مصنوعی هستید.

Bing توسط هوش مصنوعی
Bing توسط هوش مصنوعی

هنگامی که جستجو می کنید، نتایج مستقیم مرتبط را در سمت چپ صفحه وب به همراه برخی اطلاعات مرتبط در سمت راست مشاهده خواهید کرد که هوش مصنوعی فکر می کند نیز مفید خواهد بود. سپس، می‌توانید درخواست‌های پیچیده بپرسید یا سؤالات پیچیده‌ای را از ربات هوش مصنوعی بپرسید و چندین ورودی مرتبط و دقیق برای فیلتر کردن دریافت کنید.

استفاده از مایکروسافت بینگ با قابلیت‌های جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی به این معنی است که ممکن است مجبور نباشید چندین جستجوی وب را برای یافتن پاسخ سؤال پیچیده خود انجام دهید. به عنوان مثال، اگر از ربات چت بپرسید که کجا می توانید برای سالگرد خود در عرض سه ساعت از محل زندگی خود تعطیلات بگذرانید، نتایج مبهمی با ایده هایی برای گریزهای عاشقانه یا نقشه ای که مکان هایی را در شعاع سه ساعته از موقعیت مکانی شما نشان می دهد، دریافت نخواهید کرد.

در عوض، پاسخی دریافت خواهید کرد که پاسخ های بسیار دقیقی به شما می دهد. چت ربات مفید جدید بینگ به شما می گوید اگر سواحل و آفتاب را دوست دارید از کدام شهر در اسپانیا دیدن کنید، اگر کوه ها و دریاچه ها را دوست دارید از کدام شهر در فرانسه بازدید کنید و موارد دیگر. سفر شما پس از یک جستجو عملا نیمه برنامه ریزی شده است.

آیا بینگ مجهز به هوش مصنوعی می تواند با گوگل رقابت کند؟

Bing توسط هوش مصنوعی
Bing توسط هوش مصنوعی

اگرچه کلیشه ای است، اما تنها زمان نشان می دهد که آیا بینگ مجهز به هوش مصنوعی با گوگل همخوانی دارد یا خیر. طبق آمار Statista، بینگ تنها 9 درصد از سهم بازار جستجوی جهانی را در دسامبر 2022 به خود اختصاص داده است، در حالی که گوگل 84 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.

استفاده از گوگل برای انجام جستجوی وب به حدی فراگیر شده است که “گوگل” یک فعل متعدی شناخته شده است. برای اینکه بینگ بتواند همیشه به گوگل برسد، کار زیادی لازم است.

آیا اکنون که از Bing توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می شود، بیشتر از آن استفاده خواهید کرد؟

علیرغم وجود تپه بزرگی برای بالا رفتن از Bing تا با قدرت جستجوی گوگل مطابقت داشته باشد، چیزی فوق العاده جالب در مورد Bing مجهز به هوش مصنوعی و ربات چت آن وجود دارد. نمی‌دانم به‌زودی به‌عنوان موتور جستجوی اصلی خود، گوگل را به‌طور کامل جایگزین خواهم کرد یا نه، اما برای برنامه‌ریزی سفرها یا فهمیدن اینکه وقتی خانواده برای بازدید به آنجا می‌آیند، قطعاً بینگ را امتحان خواهم کرد.

تو چطور؟ آیا اکنون که Bing از هوش مصنوعی بهره می‌برد، احتمالاً از آن استفاده می‌کنید یا همچنان به نفع سایر موتورهای جستجو مانند Google از آن اجتناب می‌کنید؟

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس