آموزش کار با پی پال بدون نیاز به ساخت حساب !

66
0
آموزش کار با پی پال

همه ما روزانه کالا یا خدمات زیادی را به صورت آنلاین خریداری می‌کنیم یا برای انتقال وجه، به جای رفتن به بانک، از اینترنت بانک و اپلیکیشن‌های همراه بانک استفاده می‌کنیم. حالا اگر به شما بگویند که می توانید همه این کارها را در سطح بین المللی انجام بدهید نظرتان چیست؟ در این مقاله به آموزش کار با پی پال بدون نیاز به ساخت حساب می پردازیم.

آموزش کار با پی پال بدون نیاز به ساخت حساب

خدمات پی پال به صورت رسمی در ۲۰۳ کشور دنیا، در دسترس افراد قرار دارند. برای اینکه از خدمات دریافت و پرداخت این شرکت استفاده کنید، لازم است ساکن یکی از این کشورها باشید. متاسفانه ایران به دلیل تحریم‌های دولتی ایالات متحده آمریکا، در فهرست این کشورها قرار ندارد و شرکت پی پال در سال ۲۰۱۵ به دلیل نقض تحریم‌های آمریکا، از طرف دولت این کشور،‌ مبلغ ۷ میلیون دلار جریمه شد.

پس از این اتفاق سخت‌گیری پی پال روی کاربرانی که تحت تاثیر تحریم‌ها قرار می‌گرفتند، بیشتر شد. به همین دلیل اگر قصد دارید از خدمات پی پال در ایران استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سراغ مجموعه‌ها یا افرادی بروید که سال‌های زیادی در این عرصه فعالیت داشته‌اند. با تیمی حرفه‌ای و با تجربه مشورت کنید تا دسترسی خود به این خدمات را تضمین کنید.

خدمات پی پال در اول پرداخت

هسته اصلی مجموعه اول پرداخت از افرادی تشکیل شده که بیش از سال ها در زمینه خدمات پرداخت آنلاین ارزی، تجربه دارند. این تجربه و شناخت کامل از بازار و خطرات موجود در انجام پرداخت‌ها، اول پرداخت را به مجموعه‌ای مطمئن برای انجام امور ارزی آنلاین تبدیل کرده است.

خدمات پی پال یکی از تخصصی‌ترین امور پرداخت و دریافت آنلاین ارزی است که توسط این مجموعه انجام می‌گیرد.

شارژ حساب پی پال

برای شارژ کردن حساب خود، می‌توانید از افرادی که حساب پی پال دارند، درخواست کنید که به حساب شما پول انتقال بدهند. در این صورت باید حسابی حواستان را جمع کنید. به دلیل امنیت بالای حساب پی پال، ممکن است این پول پس از مدتی مجددا به حساب فرد مورد نظر بازگردد. راه بعدی برای افزایش موجودی پی پال، کار با کارفرمایان خارجی است. در این صورت پس از انجام هر پروژه، پول آن به صورت دلار پی پال به حساب شما واریز می‌شود.

شارژ حساب پی پال

اگر درآمد ارزی ندارید و قصد دارید از حساب پی پال خود استفاده کنید، به شما شارژ حساب پی پال با استفاده از خدمات اول پرداخت را پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید به راحتی و با ثبت درخواست شارژ حساب خود، در عرض چند دقیقه مبلغ مورد نظر را در حساب خود داشته باشید.

خرید با پی پال

یکی از خدمات جذاب هر مجموعه پرداخت ارزی که با اطمینان وارد این عرصه شده، خدمات پرداخت و خرید با پی پال است. این خدمات می‌تواند برای طیف گسترده‌تری از جامعه راهگشا باشد. از خرید یک افزونه ساده برای وردپرس گرفته تا خرید هاست و سرور از شرکت‌های خارجی، خرید با پی پال می‌تواند موانع زیادی را از سر راه شما بردارد. اگر فکر می‌کنید به سرویس خاصی نیاز دارید که می‌توان با استفاده از این حساب اینترنتی آن را خرید، حتما سری به صفحه خرید با پی پال در وب سایت اول پرداخت بزنید.

خرید با پی پال

اول پرداخت با شناخت کامل از سیستم پیچیده پی پال برای استفاده ایرانیان، تمام خدمات مربوط به این سرویس بین المللی را به شما ارائه می‌دهد. خدمات پی پال اول پرداخت برای بالاتر بردن پتانسیل ارز آوری و کسب درآمد ارزی پیش قدم شده و برای تمامی نیازهای ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی شما راهکار مناسبی در نظر گرفته است.

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس