معرفی 20 بازی آنلاین گروهی برای بازی با همکاران از راه دور

243
1
بازی آنلاین گروهی

زمانی که ویروس کرونا باعث بروز محدودیت هایی مانند قرنطینه شد، خیلی از کسب و کارها شروع به کار از راه دور کردند و همه همکارانی که در گذشته با یکدیگر در یک فضا کار می کردند، از هم جدا شده و به صورت آنلاین کارهایشان را از خانه انجام می دادند. بازی آنلاین گروهی راهی است که برای رفع خستگی میتوان انجام داد در ادامه بعضی از این بازی ها را معرفی می کنیم.

در این زمان چالش برانگیز، زمانی که همه در حال بهترین راه‌ ها برای کار از خانه هستند، حفظ روابط و ادامه معاشرت با همکاران از راه دور به یک موضوع قابل توجه تبدیل شد.حفظ رفاقت های قدیمی، به خصوص در بین همکاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

احتمالا شما تا کنون راه های مختلفی را پیدا کرده اید تا رابطه خود را حفظ کنید و کمی معاشرتتان را با همکارانتان از راه دور ادامه دهید، اما خیلی وقت ها بعد از تایم کاری افراد به دنبال زندگی خود می روند و اگر این روند ادامه پیدا کند، ممکن است روابط شما کمرنگ تر و کمرنگ تر شود.

جه بخواهید در مورد مسائل کاری و برنامه ریزی های آن با همکارانتان صحبت کنید، یا این که بخواهید با آن ها زمانی را به عنوان اوقات فراغت بگذرانید، لازم است تا یک سرگرمی داشته باشید تا همکارانتان را ملاقات کنید.

بازی های آنلاین چند نفره یکی از بهترین راه ها برای افزایش صمیمیت و دوستی بین همکارانتان در یک محیط کاری است. چه قبلاً در هنگام ناهار یا به عنوان یک تفریح بعد از انجام کارها با یکدیگر به بازی های آنلاین می پرداختید، اکنون باید بدانید که به دلیل محدودیت هایی که ناشی از کرونا بود، صنعت بازی های آنلاین پیشرفت های بسیاری را به خود دیده و بازی های بسیاری در این مدت دوباره به اوج خود رسیدند. انواع مختلفی از بازی های آنلاین رقابتی و چند نفره و یا مشارکتی وجود دارند.

با چت صوتی که در بسیاری از بازی‌ها تعبیه شده است و با برنامه‌ های ارتباطی خاص بازی مانند Discord، همکاران یک محیط کاری می‌ توانند در یک محیط غیر کاری به راحتی با هم تیم شوند. اگرچه ممکن است به خوبی یک دور همی نباشد، اما باز هم تجربه ای بیش از برنده شدن در بازی را برای شما به ارمغان می آورد.

در ادامه همراه اول نیوز باشید تا در کنار یکدیگر با راهنمای نحوه شروع و چند پیشنهاد برای بهترین بازی های چند نفره آنلاین در انواع پلتفرم های اصلی آشنا شویم. همچنین قصد داریم تا دنیای بازی‌های دارای قابلیت Crossplay برای تیم ‌های همکار با استفاده از دستگاه هایی مانند رایانه شخصی، مک، پلی‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان یا حتی موبایل را به شما معرفی نماییم. بنابراین برای آشنایی با لیستی از بهترین بازی ها برای بازی آنلاین با همکاران و نحوه ایجاد سرور Discord به عنوان یک مرکز بازی، در ادامه همراه ما باشید.

بازی های آنلاین چند نفره را با همکارانتان از دیسکورد Discordشروع کنید!

برای افراد ناآشنا و حتی گاهی اوقات برای بازی کنندگان قدیمی بازی های آنلاین، فهمیدن نحوه پیوستن به دوستان (و اکنون همکاران) می تواند کاری چالش برانگیز باشد. به نظر می رسد هر بازی و هر پلتفرمی روش متفاوتی برای یافتن دوستان، افزودن دوستان و در نهایت ورود به یک بازی را دارند.

برای کاهش هر گونه سردرگمی، به ‌ویژه هنگام راه‌ اندازی جلسات بازی بعد از کار، به شدت توصیه می‌ شود که یک مرکز بازی آنلاین برای شرکت خود راه ‌اندازی کنید. در ابتدای این کار ممکن است به این فکر بیافتید که به سادگی یک کانال بازی Slack یا MS Teams ایجاد کنید زیرا این کار بسیار آسان است و زمان کمی هم می برد، اما بهتر است بدانید که گزینه بهتر استفاده از یک برنامه بازی محور مانند Discord است.

Discord – مرکز مجازی بعد از کار شما

Discord به طور خاص برای حل مشکلات نحوه صحبت کردن با یکدیگر در حین انجام هر بازی و نحوه اطمینان از ورود همه شما به یک بازی ساخته شده است. راه اندازی یک سرور Discord شرکتی، یک کار فوری و بسیار کاربردی است و به عنوان یک مرکز اصلی برای همه رویدادهای بازی بعد از کار شما عمل خواهد کرد. چند دلیل برای استفاده از Discord به جای Slack یا MS Teams عبارت اند از :

فضای کار را با فضای بعد از کار جدا می کند: در زمان هایی که ممکن است همه شما نتوانید در کافه یا رستوران با هم ملاقات کنید، همه می توانید در Discord دور هم جمع شوید. ورود به دیسکورد مانند یک تغییر ذهنی بعد از ترک محل کار و فضای آن برای شما عمل می کند و نشان ‌دهنده ورود به فضایی است که می‌ توانید در آن استراحت کنید و راحت باشید.

امکان ایجاد ارتباط صوتی: ارتباط ‌های صوتی با همکاران بسیار حائز اهمیت است و از نظر فنی، مزیت اصلی Discord نسبت به ابزارهای ارتباطی که بیشتر تجاری ‌محور هستند، به شمار می آید. هنگامی که روی یک کانال صوتی در فضای دیسکورد کلیک می کنید، وارد برنامه می شوید و بلا فاصله می توانید با همکاران خود چت کنید. در این فضا هیچ تایپ کردنی وجود ندارد چرا که وقتی در میانه بازی آنلاین هستید انجام آن سخت است و همچنین هیچ گونه نیاز به ارسال دعوت یا زمانی برای انتظار برای شروع یک چت صوتی یا تصویری آنلاین وجود ندارد. همه می توانند به یک باره صحبت کنند، درست مثل اینکه با هم در یک اتاق هستند. اگر همچنان می‌خواهید چت متنی یا تماس‌های ویدیویی در اختیار داشته باشید، Discord می‌ تواند این نوع ارتباطات را نیز مدیریت کند. حتی یک پوشش برای تنظیم این آیتم ها درون بازی نیز وجود دارد، بنابراین نیازی به جابجایی بین Discord و بازی خود نخواهید داشت.

Rich Presence یا حضور در زمان حال: وقتی در Discord هستید، همیشه می توانید ببینید که همکاران شما در حال بازی چه چیزی را در آن لحظه هستند. برخی از بازی‌ها حتی از آپشنی با عنوان حضور در لحظه پشتیبانی می ‌کنند که به دیگران این امکان را می‌ دهد تا مستقیماً از Discord به بازی بازیکن دیگری بپیوندند و تنظیمات را تا حد امکان بدون دردسر انجام دهند.

Discord رایگان است: صرف نظر از اینکه چند نفر در شرکت شما کار می کنند و قصد دارید با آن ها وارد فضای دیسکورد شوید، Discord برای استفاده رایگان است و هیچ برنامه ای برای پرداخت هزینه برای ویژگی های اصلی خود ندارد. حتی یک برنامه تلفن همراه رایگان نیز برای استفاده از دیسکورد در دسترس است.

Discord - مرکز مجازی بعد از کار شما
Discord – مرکز مجازی بعد از کار شما

می‌توانید Discord را به راحتی از سایت های معتبر دانلود کنید و از این فضای راحت و آسان را برای راه‌اندازی گروه بازی های آنلاین همراه با همکاران خود استفاده کنید. هنگامی که سرور خود را راه اندازی کردید، قبل از دعوت از همکاران برای پیوستن به برنامه، حتماً سعی کنید حداقل چند کانال متنی و صوتی ایجاد کنید.

سرور discord فضایی مناسب و کارآمد برای بازی بعد از کار

شما می توانید با استفاده از یک لینک قابل اشتراک ‌گذاری، از همه افراد شرکت خود برای پیوستن به دیسکورد دعوت به عمل بیاورید. می توانید لینک را در یک ایمیل یا پست؛ با استفاده از کانال Slack به همکارانتان در سراسر شرکت ارسال کنید. برای استفاده از آن نیز کارمندان روی پیوند کلیک می کنند و Discord آن‌ها را در بقیه موارد راهنمایی می کند. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که فرآیند نصب دیسکورد آسان و تقریباً بدون دردسر است.

معرفی بازی Getting Your Feet Wet

Getting Your Feet Wet یک بازی ایده آل برای شکستن یخ بازی های آنلاین با همکارانتان به شمار می آید و برای افرادی که تا کنون بازی های آنلاینی را انجام نداده اند نیز یک بازی مناسب و ساده است. Getting Your Feet Wet یک بازی مبتنی بر مرورگر بوده و مستقل از پلتفرم است. بنابراین لازم نیست نگران ناسازگاری‌ آن با سخت‌ افزاری های مختلف باشید. برای شروع بازی در ابتدا باید از همه همکارانتان بخواهید که وارد همان کانال صوتی Discord شوند، مرورگرهای خود را فعال کنند، به لینک های اشتراک گذاری شده بروند و در یک شب هیجان انگیز را با هم بگذرانید. همچنین بازی های خوب دیگری که می توانید در Favro آن ها را بازی کنید عبارت اند از Codenames.plus و Mousewars.io.

Codenames یک بازی دسته جمعی است که بر اساس بازی ورق فیزیکی طراحی و ساخته شده است. روش بازی به این صورت است که دو تیم (قرمز در مقابل آبی)، هر کدام با یک spymaster، با هم رقابت می‌کنند تا ابتدا کارت ‌های رنگی مربوط به خود را پیدا کنند. فقط جاسوسان می دانند که کدام کارت ها متعلق به کدام تیم است. در ابتدای هر نوبت، جاسوس سرنخ یک کلمه‌ ای و تعدادی حدس به همه می ‌دهد تا به هم تیمی‌ هایش کمک کند کارت‌ های صحیح را بر اساس تداعی کلمات حدس بزنند. تیم رقیب سعی می ‌کند تا زمانی که نوبت آن‌ها می ‌رسد، تیم حدس‌ زن را با پیشنهادات جعلی گیج کند. یک دور بازی کنید و همه آن را در کمترین زمان متوجه خواهند شد. این بازی نهایت هیجان لذت را برای شما به ارمغان می آورد!

Codenames
Codenames

MouseWars یک بازی تیراندازی و رقابتی فوق العاده سرگرم کننده و فوق العاده ساده است. در این بازی ماوس شما سلاح شماست. همه نشانگر ماوس خود را در اطراف یک صفحه پس زمینه ستاره دار حرکت می دهند و سعی می کنند از ضربه خوردن جلوگیری کنند. برای فعال کردن سمت چپ باید با چپ کلیک کنید و برای روشن شدن راست کلیک کنید. با صفحه کلید خود می توانید بین سلاح های مختلف یکی را انتخاب کنید. بازیکنی که با تمام شدن تایمر بیشترین “کشتن” را داشته باشد برنده است. هیچ دستورالعمل یا تنظیمات پیچیده ای لازم نیست و همه پس از اولین مسابقه معتاد آن خواهند شد.

MouseWars
MouseWars

معرفی بازی سطح بعدی ؛ The Next Level

بازی‌های مبتنی بر مرورگر مقدمه ‌ای عالی برای شر.ع بازی های دسته جمعی به شمار می آیند، اما احتمالاً افرادی هستند که مشتاق باشند تا بازی های گروهای را با رایانه و کنسول انجام دهند و تجربه جدید را کسب کنند. یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام انتخاب بازی ها این است که بدانید افراد در شرکت شما از چه سخت افزاری استفاده می کنند. آیا همکارانتان از مک استفاده می کنند یا رایانه شخصی و آیا همه لپ تاپ دارند؟ iOS یا اندروید ؟ آیا اکثر کارمندان (یا فرزندانشان) پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان دارند؟ همه این نکات را باید قبل از انتخاب بازی در نظر بگیرید تا بتوانید بازی های هیجان انگیزتری را وارد لیست خود کنید. از همه بخواهید چند تا از بازی هایی را که دوست دارند را پیشنهاد دهند و بگویند که در چه پلتفرمی بازی می کنند، سپس بازی‌ها را بر اساس بیشترین رأی انتخاب کنید و شروع کنید.

معرفی بازی سطح بعدی ؛ The Next Level
معرفی بازی سطح بعدی ؛ The Next Level

بهترین بازی های آنلاین برای بازی با همکاران چه بازی هایی هستند ؟

یکی از نکات جالب در مورد Discord این است که برای بازی آنلاین و ساده با همکاران یک فضای عالی به شمار می آید. هنگام ناهار، یا هر زمانی که قصد دارید تا استراحت کنید، می توانید به سرور شرکت Discord بروید تا ببینید چه کسی آنلاین است و در حال انجام چه بازی است و با وی شروع به بازی و مسابقه نمایید. با این حال، شما در درجه اول باید انجام بازی را برای زمان های خالی بعد از کار خود تنظیم کنید. در این صورت، ممکن است بسیاری از همکاران شما نیز تایم خود را با شما هماهنگ کنند و برنامه ریزی های خود برای انجام بازی های آنلاین را در یک ساعت از روز انجام دهید.

در نهایت، زمانی که بازی های زیادی را با همکارانتان انجام دادید و در این زمینه تجربه هایی کسب کردید، متوجه خواهید شد که کدام بازی ها برای انجام به صورت گروهی بهترین گزینه هستند. سعی کنید در انتخاب بازی ها خلاق باشید. هیچ چیز مانند یک رقابت سالم نمی تواند روحیه شما را تقویت کند. اگر روحیه رقابت طلبی دارید و علاقه‌مند به بازی های مسابقه ای هستید، در ادامه همراه ما باشید تا با انواع بازی های مسابقه ای و رقابتی که می توانید به صورت گروهی و آنلاین بازی کنید، آشنا شویم.

بازی های پیشنهادی برای زمان های بعد از کار

برای شروع معرفی لیست بازی ها، در اینجا چند بازی مناسب برای انجام به صورت چند نفره در زمان های بعد از کار آورده شده است. این بازی ها بر اساس پلتفرم تقسیم بندی شده اند و همچنین لیستی از بازی هایی که از آپشن Crossplay پشتیبانی می کنند را برای شما آورده ایم تا اگر علاقه‌مند به این دسته از بازی ها هستید هم با نمونه های آنلاین گروهی آن آشنا شوید. بازی های Crossplay یک انتخاب ایده آل برای انجام به صورت آنلاین هستند زیرا به همکاران اجازه می دهند با وجود بازی در دستگاه های مختلف، بتوانند با هم بازی کنند.

بازی های پیشنهادی – Crossplay

بازی آنلاین گروهی: Fortnite

Fortnite
Fortnite

بازی Fortnite ( مناسب برای دستگاه هایی از جمله کامپیوتر، Mac، PS4، Xbox One، Switch، Mobile) : همان طور که می دانید فورتنایت یکی از محبوب ‌ترین بازی ‌های جهان و قهرمان بتل رویال ها به شمار می آید که یک بازی کاملاً Crossplay است. این بازی را می توانید از تمامی پلتفرم ها، حتی موبایل، بازی کنید! اگر از Battle Royal خسته شده اید، حالت های Save the World و Creative نیز در بازی وجود دارند تا با همکاران خود آن‌ها را امتحان کنید. به علاوه، بازی فورتنایت 100٪ رایگان است و اتصال به آن از طریق Epic Friends آسان است.

بازی آنلاین گروهی: Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone
Call of Duty: Warzone

بازیCall of Duty: Warzone ( مناسب برای دستگاه هایی مانند کامپیوتر، PS4، Xbox One) : Call of Duty: Warzone یکی دیگر از بازی‌های رایگان بتل رویال است که در حال حاضر حتی از رشد اولیه Fortnite پیشی گرفته است. گیم پلی تاکتیکی، دنیای واقعی و گرافیک فوتورئالیستی آن برداشتی حرفه ای تر از این ژانر را ارائه می دهد. همچنین خوب است بدانید که بازی Call of Duty: Warzone از ویژگی Crossplay بر روی PS4، Xbox One و PC پشتیبانی می کند.

بازی آنلاین گروهی: Minecraft

Minecraft ( مناسب برای دستگاه هایی از جمله کامپیوتر، Mac، PS4، Xbox One، Switch، Mobile) : چیزی برای همه در Minecraft وجود دارد – بقا، ماجراجویی، خلاقانه – و این یکی از تنها عناوین دیگری است که کاملاً Crossplay پشتیبانی می‌شود. در حالی که رایگان نیست، قیمت آن در همه پلتفرم ها بسیار مناسب است. همچنین این امکان وجود دارد که سرور خود یا قلمروهای خود را ایجاد کنید، و ملاقات همکاران را در همان دنیاها آسان تر می کند.

بازی آنلاین گروهی: Dauntless

بازی Dauntless ( مناسب برای دستگاه هایی مانند PC، PS4، Xbox One، Switch ) : این بازی خود را به عنوان «اولین بازی RPG اکشن چند پلتفرمی در جهان» معرفی می ‌کند بدون شک یکی از بازی های مهیج برای انجام به صورت چند نفره به شمار می رود. بازی Dauntless رایگان است و تنها کافی است شروع کنید. پیدا کردن دوستان خود به صورت آنلاین کار ساده ای است. سفر به شکارگاه های جدید (جزایر) و نبرد با Behemoth های دشوارتر، می تواند یکی از بهترین تجربه ها با همکاران به شمار بیاید.

بازی آنلاین گروهی: Rocket League

بازیRocket League ( مناسب برای دستگاه هایی مانند کامپیوتر PS4، Xbox One، Switch ) :

Rocket League یک بازی فوتبال (فوتبال برای اکثر نقاط جهان) با اتومبیل است. این بازی یک سرگرمی مبتنی بر فیزیک است و از حالت های مختلف بازی از 1 در مقابل 1 تا 4 در مقابل 4 پشتیبانی می کند. به خاطر داشته باشید که نسخه موبایلی بازی Rocket League وجود ندارد و نسخه macOS به هیچ وجه از آپشن چند نفره آنلاین پشتیبانی نمی کند.

بازی های پیشنهادی برای انواع دستگاه ها در محل کار

یکی دیگر از نکات مهمی که قبل از شروع بازی های آنلاین چند نفره باید در نظر بگیرید، این است که همکاران شما از چه دستگاه هایی برای بازی های آنلاین استفاده می کنند. با دانستن این موضوع خیلی راحت تر می توانید بازی های مختلف و هیجان انگیز را برای بازی کردن انتخاب کنید. در ادامه می توانید بهترین بازی های آنلاین چندنفره را برای سخت افزار های مختلف مشاهده نمایید.

کامپیوتر

بازی آنلاین گروهی: Destiny 2 : این بازی در یک دنیای همیشه آنلاین و همیشه در حال گسترش به وقوع می پیوندد. Destiny 2 یک بازی تیراندازی اول شخص( SciFi FPS) است و یک بازی عالی برای انجام با همکاران به شمار می رود، بازی Destiny از توانایی ایجاد کمپین به صورت مشارکتی و تشکیل تیم در برابر دیگران، پشتیبانی می کند. حتی امکان تشکیل قبیله هایی با حداکثر 100 عضو وجود دارد.

Destiny 2
Destiny 2

بازی آنلاین گروهی: Borderlands 3 : انجام یک بازی تیراندازی با دوستان کار بسیار سرگرم کننده ای است. برای انجام Borderlands به صورت آنلاین و چند نفره، باید چهار بازیکن شوید و به هم بپیوندید و مراحل را با توجه به داستان حماسی و محتوای خاص آن (البته شاید نه برای هر سلیقه) شروع کنید.

League of Legends : مسلماً بزرگ‌ترین بازی ورزشی دیجیتالی روی کره زمین، League of Legends است. این بازی یک میدان نبرد آنلاین چند نفره (MOBA) است که در آن می توانید قهرمان خود را انتخاب کنید و در مبارزات تیمی 5 نفر در مقابل 5 به مبارزه بپردازید. همچنین لازم به ذکر است که League of Legends یک بازی رایگان است.

مک

Jackbox Party Packs 1-6 :همه نسخه های بازی‌های Jackbox Party Pack برای بازی با دیگران لذت بخش هستند. هر بخش در این بازی شامل چندین بازی است که معمولاً توسط 2 تا 8 بازیکن انجام می شود. در این بازی، فقط میزبان باید مالک بازی باشد و سایر بازیکنان با استفاده از تلفن، تبلت یا رایانه خود می توانند در آن شرکت کنند. همه بازی های موجود در این بازی، از 10000 مخاطب پشتیبانی می کنند!

Jackbox Party Packs 1-6
Jackbox Party Packs 1-6

بازی آنلاین گروهی: Stardew Valley : در تایم استراحت بعد از کار، چه راهی بهتر از اداره مزرعه با حداکثر 3 بازیکن دیگر سراغ دارید؟ در زمان هایی که ممکن است شرایط دورهمی های دوستانه را نداشته باشید، می توانید از Stardrop Saloon در Stardew Valley که دارای بازی های آرکید آسان و جوک باکس است، لذت ببرید.

Tabletop Simulator یا شبیه ساز رومیزی : اگر شما و همکارانتان به بازی های رومیزی و کارتی علاقه دارید، هیچ راهی بهتر از انجام یک بازی شبیه ساز بازی های رومیزی به صورت مجازی وجود ندارد. بازی پایه شامل 15 بازی کلاسیک است و تعداد زیادی بازی DLC توسط ناشران واقعی بازی های تخته فیزیکی ساخته شده است. حداکثر 10 نفر می توانند به صورت آنلاین به این بازی بپیوندند و می توانید هر چیزی از پوکر گرفته تا Dungeons & Dragons را در آن بازی کنید.

موبایل

Clash Royale

Clash Royale
Clash Royale

Clash Royale کلش رویال (iOS، Android) – بازی با ورق کلکسیونی با قطعات ساخت و ساز، برج ها و میدان نبرد آنلاین چند نفره در Clash Royale ممکن است به اعتیاد آورترین تجربه انجام بازی های استراتژی شما تبدیل شود که تا به حال انجام داده اید. در این بازی می توانید گروه همکارانتان، قبیله ای تشکیل دهید تا در نبردهای 2 نفر در مقابل 2 نفر، در حالت های مختلف بازی شرکت کنید و در جنگ های قبیله ای و یا مرحله های مختلف با همکاران خود، خستگی‌تان را به در کنید. در کلش رویال همیشه کارهای جدیدی برای انجام دادن وجود دارد.

Butter Royale کلش رویال موبایل

Butter Royale (مناسب دستگاه های اپل) : این مورد در لیست بازی های آنلاین چند نفره فقط برای iOS قابل دسترس است و برای بازی به اشتراک Apple Arcade نیاز دارید، اگر شما و همکارانتان به دنبال یک مبرد ساده بتل رویال در تلفن همراه هستید، این گزینه مناسب شما است. در نبرد های بازی Butter Royale امکان شرکت 32 بازیکن با جوخه های حداکثر چهار بازیکن وجود دارد.

بازی آنلاین گروهی: Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends ( مناسب برای سیستم عامل های iOS، Andriod) – اگر بازی های مسابقه ای را دوست دارید، این بازی احتمالاً بهترین راه برای تجربه آن در تلفن همراه است. در Asphalt 9: Legends می توانید با 8 نفر از همکاران خود به صورت آنلاین مسابقه دهید یا یک باشگاه رانندگی ایجاد کنید و یکدیگر را از طریق مسابقات موجود در آن به چالش بکشید.

بازی های پیشنهادی برای انجام در کنسول های بازی همراه با همکاران

Mario Kart 8 Deluxe ( مناسب برای دستگاه Switch) : Mario Kart 8 Deluxe با بیش از 26 میلیون نسخه فروخته شده، حتی اگر همه همکاران شما نتوانند به شما در این بازی بپیوندند، پیدا کردن یک مسابقه چند نفره آنلاین برای هر تعداد شرکت کننده ای در این بازی بسیار ساده است. برای انجام این بازی، عضویت آنلاین Nintendo Switch مورد نیاز است، اما با تمام مزایای اضافی از جمله Save Data Cloud و بیش از 70 بازی کلاسیک NES™ و Super NES™ که بسیاری از آن‌ها به صورت بازی آنلاین در دسترس هستند، دریافت حق عضویت ارزشش را دارد.

Mario Kart 8 Deluxe ( مناسب برای دستگاه Switch)
Mario Kart 8 Deluxe ( مناسب برای دستگاه Switch)

Sea of Thieves (مناسب دستگاه Xbox One ) :بازی Sea of Thieves که توسط شرکت بازی سازی افسانه ‌ای Rare ساخته شده است، به شما و سه نفر دیگر از همکارانتان این امکان را می دهد تا با یک مجموعه دزدان دریایی در جستجوی گنج و ماجراجویی همراه شوید. این بازی از ابتدا برای بازی به صورت مشارکتی طراحی شده است. اگرچه به طور کامل یک بازی Crossplay نیست، اما بازیکنان در ایکس باکس وان و رایانه شخصی خود می ‌توانند با هم به این سرگرمی بی ‌نظیر بپیوندند.

بازی The Divison 2 ( مناسب رأی دستگاه های PS4، Xbox One) : با توجه به اینکه داستان بازی حول محور بازگرداندن نظم به واشنگتن دی سی پس از همه گیری ویروس کرونا است و اکنون با توسعه اخیر انجام شده در آن، بخش نیویورک را هم می توانید تجربه کنید، شما و سه همکارتان باید آماده باشید تا به هرج و مرج در بازی نظم بدهید.

انجام بازی آنلاین گروهی ؛ راهی جدید برای رفع خستگی بعد از کار

صرف نظر از اینکه شرکت شما از چه دستگاه هایی برای انجام بازی های بعد از کار استفاده می کند، هیچ کمبودی در اجرای یک بازی چند نفره آنلاین باورنکردنی برای شما و همکارانتان وجود ندارد و با پیشرفت مداوم صنعت بازی سازی، انتخاب های شما همچنان در طیف وسیع تری از عناوین مختلف بازی ها، افزایش می یابند.

توصیه می کنیم در کنار انجام بازی های مورد علاقه خود با همکارانتان، سعی کنید بازی های جدیدی را نیز امتحان کنید. انجام بازی های آنلاین راهی عالی برای تشکیل جمع های گروهی و حفظ رفاقت با همکاران است. ناگفته نماند، در مشاغل دورکاری چون همه شما در خانه هستید و هیچ‌کس مجبور نیست رانندگی کند، با خیال راحت می توانید با همکارانتان ارتباط برقرار کنید و در عین حال خستگی خود را رفع نمایید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “معرفی 20 بازی آنلاین گروهی برای بازی با همکاران از راه دور

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس