اتصال کروم بوک گوگل به گوشی اندروید

63
0
کروم بوک گوگل

گوگل در تلاش است تا با اکوسیستم اپل هماهنگ شود. گوگل از سال گذشته روی ویژگی های جدید اندروید و کروم بوک کار می کند که فاصله بین تلفن ها و لپ تاپ ها را بهتر پر می کند. امروز، ChromeOS نسخه 103 با برخی ویژگی‌ها برای بهبود نحوه اتصال Chromebook به تلفن‌های Android ارائه می‌شود. در این خبر به بررسی اتصال کروم بوک گوگل به گوشی اندروید می پردازیم.

اتصال کروم بوک گوگل به گوشی اندروید

ویژگی Phone Hub ChromeOS که سال گذشته معرفی شد، عکس‌های جدیدی را به خود اضافه می‌کند. با به‌روزرسانی ChromeOS 103، می‌توانید به سرعت به آخرین عکس‌هایی که با تلفن خود گرفته‌اید در داخل Phone Hub دسترسی داشته باشید. این یک راه آسان برای جلوگیری از ارسال ایمیل به خودتان یا مجبور نشدن به جستجو در Google Photos برای یافتن عکس‌های اخیرتان است. حتی اگر آفلاین باشید این ویژگی کار می کند.

کروم بوک گوگل
کروم بوک گوگل

Google همچنین در حال بهبود ویژگی Nearby Share خود برای اتصال Chromebook به هر شبکه Wi-Fi ذخیره شده در تلفن Android است. اگر یکی از دوستان یا اعضای خانواده Chromebook داشته باشد و نیاز به اتصال به Wi-Fi شما داشته باشد، این ویژگی کار را آسان‌تر می‌کند و این ویژگی با ادغام دقیق اپل بین دستگاه‌های iOS و Mac یکسان است و باعث می شود تا به راحتی رمزهای عبور Wi-Fi را بین هم به اشتراک بگذارند.

در واقع، افزوده‌های ChromeOS جدید گوگل در این هفته بخشی از تلاش گسترده‌تر برای مطابقت با ادغام‌های اکوسیستم اپل و عملکرد پیوند تلفن مایکروسافت است. گوگل ابتکار خود را «با هم بهتر» می‌نامد و در طول سال 2022، ویژگی‌های نرم‌افزاری را ارائه می‌کند که نحوه عملکرد Android، Chromebook و دستگاه‌های متصل به بلوتوث را با هم بهبود می‌بخشد.

Google در حال کار بر روی سیستمی است تا هر برنامه پیام‌رسانی در تلفن شما بتواند در Chromebook منعکس شود و امکان دسترسی مستقیم به برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث مانند WhatsApp و Telegram را در Chromebook فراهم کند.

کروم بوک گوگل
کروم بوک گوگل

چارچوب «جفت سریع» گوگل نیز در تابستان امسال جفت کردن هدفون‌های بلوتوث را آسان‌تر می‌کند. کروم‌بوک‌ها به‌طور خودکار تشخیص می‌دهند که یک جفت هدفون بلوتوث جدید در نزدیکی شما باشد و این اعلان پاپ‌آپ، جفت شدن آن ها را آسان می‌کند. این شبیه به جفت شدن بدون زحمت موجود در ویندوز یا با AirPods در مک است.

شرکت گوگل در ادامه اعلام کرده است که که ویژگی‌های بیشتر «با هم بهتر» در اواخر امسال در دسترس خواهد بود و «اعلان‌های هیجان‌انگیزتر Chromebook در تابستان امسال را به اشتراک خواهد گذاشت».

منبع : theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس