ادامه بازی Metro Exodus در سال 2024 عرضه می شود

74
0
ادامه بازی Metro Exodus

ادامه بازی Metro Exodus ظاهرا در دست توسعه قرار دارد و بیشتر مراحل توسعه را سپری کرده. طبق ادعای منابع Insider Gaming، احتمال انتشار بازی در سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

ادامه بازی Metro Exodus

4A Games در سال ۲۰۲۰ ساخت یک بازی جدید از سری دوست‌داشتنی مترو را تایید کرده بود. در آن زمان دیمیتری گلوخوفسکی (نویسنده کتاب‌های مترو که منبع اقتباس بازی‌ها محسوب می‌شود)، به‌صورت واضح و مستقیم از ساخت نسخه‌ جدید خبر داد: «سری بازی‌های مترو ادامه می‌یابد. روی داستان [نسخه جدید] کار می‌کنم.»

سازندگان گفته‌اند نسخه جدید مترو با بهره‌گیری از توانایی کنسول‌های نسل نهمی از جمله رهگیری پرتو، حافظه پرسرعت SSD و سخت‌افزار قدرتمند ساخته خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات خاصی در رابطه با دنباله Metro Exodus وجود ندارد و صرفا برخی منابع مدعی هستند این عنوان با «صحنه‌هایی از یک رویا» آغاز می‌شود.

سری مترو به‌خاطر گیم‌پلی نوآورانه، فضاسازی جنون‌آمیز و غوطه‌ور کردن بازیکنان شناخته می‌شود و سه عنوان منتشر شده از آن همیشه مورد تحسین رسانه‌ها و مخاطبان بوده‌ است. بازی Metro Exodus بر اساس آخرین آمار رسمی حدود ۶ میلیون نسخه فروش داشته.

طبق اخبار قبلی، می‌دانیم دنباله Exodus از جنگ اوکراین نیز الهام خواهد گرفت تا مضامین متنوعی که عناوین قبلی پوشش دادند گسترده‌تر هم بشود. همان‌طور که بالاتر اشاره شد، منابع مختلف گفته‌اند بازی جدید مترو مراحل مختلف توسعه را پشت سر گذاشته و حتی به صورت کامل قابل بازی است. در نتیجه می‌توان جایی در ۲۰۲۴ منتظر عرضه آن بود. همچنین ادعا شده 4A Games طی ماه‌های آتی به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد کرد.

pushsquare

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس