تعداد بازیکنان ماینکرافت از 141 میلیون در ماه عبور کرد! آشنایی با دیگر آمار Minecraft

در Minecraft Live استودیو Mojang اطلاعیه‌هایی را در مورد ماینکرافت فاش کرد. در ادامه به تعداد بازیکنان ماینکرافت می‌پردازیم.

118
0
تعداد بازیکنان ماینکرافت از 141 میلیون در ماه عبور کرد! آشنایی با دیگر آمار Minecraft

در Minecraft Live 2021، استودیو Mojang همه بزرگ‌ترین به روز رسانی‌ها و اطلاعیه‌هایی را که جامعه Minecraft باید در مورد جهان در حال رشد آن بدانند، فاش کرد. علاوه بر این، آنچه در آینده برای ماینکرافت و Minecraft Dungeons در راه است را نشان داد، اما Mojang همچنین برخی از آمارهایی را که ما در مورد بازیکنان ماینکرافت در طول زمان داریم، به روز کرد. در ادامه به تعداد بازیکنان ماینکرافت می‌پردازیم.

تعداد بازیکنان ماینکرافت

1 تعداد بازیکنان ماینکرافت از 141 میلیون در ماه عبور کرد! آشنایی با دیگر آمار Minecraft 0

 

در آوریل ۲۰۲۱، ما گزارش دادیم که Minecraft تقریبا ۱۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. به نظر می‌رسد که حرکت از آن زمان به بعد غیر ممکن بوده و حتی رشد کرده است، زیرا ماینکرافت بیش از ۱۴۱ میلیون کاربر فعال ماهانه در آگوست ۲۰۲۱ داشته است. این بدان معناست که تعداد افرادی که در ماه اوت به طور فعال Minecraft بازی کرده‌اند نزدیک شده و حتی از تعداد آنها فراتر رفته است. نسخه‌هایی که توسط پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی در تمام دوران به فروش می‌رسد. این نشان می‌دهد که تعداد باورنکردنی از مردم هنوز زمان زیادی را به بازی Minecraft اختصاص می‌دهند.

با این حال، این تنها چیزی نیست که ما دریافتیم. در زیر برخی از آمارهای کلیدی در مورد Minecraft وجود دارد که همه آنها تا اوت ۲۰۲۱ به روز هستند. متأسفانه، Mojang آمار به روز شده‌ای برای تعداد نسخه‌های فروخته شده‌ای Minecraft اعلام نکرد، به این معنی که این تعداد هنوز به طور رسمی ۲۳۸ میلیون است.

  • در آگوست ۲۰۲۱ بیش از ۱۴۱ میلیون کاربر فعال ماهانه وجود داشت.
  • بیش از ۳۵۰ میلیون دلار درآمد توسط سازندگان در Minecraft Marketplace ایجاد شده است.
  • بیش از ۶۷ درصد از بازیکنان به طور فعال تجربه Minecraft خود را با استفاده از Marketplace کاستوم می‌کنند.
  • بیش از ۱ میلیارد ساعت بازی در بخش چند نفره Minecraft ثبت شده است.
  • بیش از ۲۰۱ میلیارد ساعت ویدئوهای YouTube از Minecraft در سال ۲۰۲۰ تماشا شد و آن را به پربیننده‌ترین موضوع سال در YouTube تبدیل کرد.

نتیجه

3 تعداد بازیکنان ماینکرافت از 141 میلیون در ماه عبور کرد! آشنایی با دیگر آمار Minecraft

با چنین اعداد سرسام آوری، واضح است که ماینکرافت همچنان به عنوان بزرگ‌ترین بازی تا کنون شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد هیچ یک از این اعداد در مورد Minecraft Dungeons صدق نمی‌کند، اما ما گزارش دادیم که Minecraft Dungeons از ۱۰ میلیون بازیکن فعال در فوریه ۲۰۲۱ عبور کرده است، یک نقطه عطف چشمگیر برای یک بازی نسبتاً جوان. به همین دلیل، هر دو Minecraft و Minecraft Dungeons جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های Xbox حفظ کرده‌اند.

حال که با تعداد بازیکنان ماینکرافت آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس