10 بازی مورد انتظار در سال 2023

60
0
بازی مورد انتظار در سال 2023

2023 بازی های شگفت انگیزی را در اختیار دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در لیست خود برای بازی داشته باشید. بازی مورد انتظار در سال 2023 را در ادامه معرفی کرده ایم.

به نظر می رسد سال 2023 برای بازی های ویدیویی و گیمرهایی با هر گرایشی می تواند سال پرمخاطره ای باشد. بنابراین بیایید نگاهی به برخی از بزرگترین و بهترین بازی هایی که قرار است در سال 2023 منتشر شوند، بیاندازیم.

بسیاری از این بازی‌ها قرار بود در سال 2022 منتشر شوند و با تاخیر مواجه شدند، اما تعداد زیادی بازی کاملاً جدید نیز در سال 2023 به کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی ما راه پیدا می‌کنند.

بسیاری از این بازی‌ها قرار بود در سال 2022 منتشر شوند و با تاخیر مواجه شدند، اما تعداد زیادی بازی کاملاً جدید نیز در سال 2023 به کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی ما راه پیدا می‌کنند.

Hogwarts Legacy

طرفداران هری پاتر، کیف پول خود را نگه دارید، زیرا میراث هاگوارتز قرار است در 10 فوریه 2023 منتشر شود. مجموعه هری پاتر در طول سلطنت طولانی خود شاهد بازی های ویدیویی بسیاری بوده است. اما به نظر می رسد هاگوارتز Legacy سطح را به شدت بالا می برد.

Hogwarts Legacy یک بازی RPG اکشن از Portkey Games است. اما برخلاف اکثر بازی‌های هری پاتر، خود اسطوره این بار ستاره نمایش نخواهد بود. شما خواهید بود. Hogwarts Legacy عنوانی جهان باز است که به شما امکان می دهد ماجراجویی خود را بسازید. شما کاملاً آزاد هستید که فانتزی های هری پاتر خود را در میراث هاگوارتز زندگی کنید.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

از بین تمام بازی هایی که در سال 2023 منتشر می شوند، یکی وجود دارد که بلافاصله برای بسیاری از گیمرها به ذهن خطور می کند. این البته The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom است. به هر حال، جایزه موردانتظارترین بازی در جوایز بازی 2022 را گرفت، و به حق نیز چنین است.

این دنباله عنوان محبوب نینتندو سوییچ، The Legend of Zelda: Breath of the Wild است. و گیمرها پنج سال طولانی با نفس بند آمده منتظر ادامه داستان Link هستند. این RPG حماسی جهان باز قطعاً یکی از بهترین بازی‌های Nintendo Switch در سال 2022 می‌بود اگر به تعویق نیفتاده بود، اما ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا در 12 می 2023 آن را به دست آوریم.

Redfall

2022 سال خوبی برای گیمر بودن بود. البته، مگر اینکه برای یک عنوان انحصاری ایکس‌باکس برای اضافه کردن به مجموعه‌تان، پاتوق کرده باشید. ایکس‌باکس در ابتدای سال ۲۰۲۲ برنامه‌های بزرگی داشت. اما، متأسفانه، هیچ‌کدام از آن‌ها واقعاً به نتیجه نرسیدند و Redfall یکی از قربانیان سال ۲۰۲۲ بود.

این همه خبر بد نیست، زیرا سال 2023 به سرعت نزدیک می شود و انتظار تقریباً به پایان رسیده است. گیمرهای ایکس باکس می توانند منتظر کشتن تعدادی خون آشام در شوتر اول شخص آینده در سال 2023 باشند.

Starfield

Redfall در سال 2022 یک باخت ناامید کننده برای گیمرهای ایکس باکس بود، اما بیشترین تاخیر سال به احتمال زیاد Starfield بود. Starfield یک RPG اکشن آینده از Bethesda Softworks است که می‌تواند به The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در نبرد برای مورد انتظارترین عنوان سال 2023 دست پیدا کند.

Starfield در سال 2022 به سرنوشت Redfall دچار شد و تاریخ انتشار اولیه آن در 11 نوامبر تا زمانی در سال 2023 به تعویق افتاد. اما طرفداران استارفیلد می توانند منتظر باشند تا در اوایل سال 2023 به ماجراجویی فضایی شبیه Skyrim دست پیدا کنند. امیدواریم.

Fire Emblem Engage

Fire Emblem یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای نینتندو است و طرفداران از زمان بازی Fire Emblem: Three Houses در سال 2019 شاهد ورود اصلی جدیدی در این سری نبوده‌اند. Fire Emblem Engage یک بازی انحصاری نینتندو سوییچ است که در 20 ژانویه 2023 منتشر خواهد شد.

فرنچایز Fire Emblem به خاطر بازی‌های RPG تاکتیکی قوی‌اش شناخته شده است. بازی‌های RPG تاکتیکی رویکرد استراتژیک‌تری برای نبردهای نوبتی ارائه می‌کنند که در آن می‌توانید شخصیت‌های خود را مانند پیاده در میدان نبرد حرکت دهید.

آنها ابتدا در غرب توسط بازی هایی مانند Final Fantasy Tactics محبوب شدند و از آن زمان به یک سبک فوق العاده محبوب در بازی تبدیل شدند. اگر در مورد اینکه آیا هنوز دلایل خوبی برای خرید نینتندو سوییچ در سال 2023 وجود دارد یا خیر فکر کرده اید، این یکی از آنهاست.

Sea of Stars

عناوین AAA با بودجه کلان معمولاً به شدت تبلیغ می شوند و علاقه و انتظارات زیادی را برای انتشارشان برانگیخته می کنند. اما بازی‌های مستقل می‌توانند به همان اندازه سرگرم‌کننده‌تر از عناوین پرهزینه باشند. و Sea of Stars نمونه کامل آن است.

Sea of Stars یک بازی RPG نوبتی با سبک هنری پیکسلی زیبا است که مستقیماً با دل هر گیمر قدیمی صحبت می کند. Sea of Stars در ابتدا قرار بود در سال 2022 اکران شود، اما متأسفانه به کلوپ Delayed Until 2023 نیز راه یافت.

Forespoken

تقریباً هر چیزی که Square Enix لمس کند به طلا تبدیل می شود و به نظر می رسد Forspoken از این قاعده مستثنی نخواهد بود. به نظر می‌رسد این اکشن RPG دارای برخی از حماسی‌ترین و سریع‌ترین نبردهایی است که گیمرها می‌توانند از سال 2023 انتظار داشته باشند.

همچنین به نظر می‌رسد که خط داستانی فوق‌العاده منحصربه‌فرد خواهد بود، که در بازاری که از بازی‌ها اشباع شده است، تغییری تازه‌کننده در سرعت ایجاد می‌کند. Forspoken در تاریخ 24 ژانویه 2023 برای پلی استیشن 5 و ویندوز منتشر خواهد شد.

Diablo IV

اگر از بازی‌های RPG اکشن، باس‌های حماسی، طراحی شخصیت‌های فانتزی بالا و داشتن توانایی به اشتراک‌گذاری همه اینها با دوستان خود لذت می‌برید، Diablo IV را دوست خواهید داشت. فرنچایز Diablo به خاطر داشتن داستان های عالی و شخصی سازی شخصیت های ظاهراً بی پایان شناخته شده است. عناوین Diablo همچنین دارای گروه های بزرگی از کلاس های قابل بازی هستند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، که به بازی ها قابلیت پخش مجدد می دهد.

Diablo IV بزرگتر و بدتر از دیابلوهای قبلی به نظر می رسد. و داستان Diablo چیزی جز حماسه نیست، بنابراین ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم آخرین ورودی این مجموعه در ششم ژوئن 2023 چه چیزی را برای ما آماده کرده است.

Final Fantasy XVI

فرنچایز Final Fantasy نیاز به معرفی کمی دارد. این یک سری فوق‌العاده دوست‌داشتنی از JRPG‌های نوبتی است که سال‌ها در بسیاری از عناوین سرگرمی را برای گیمرها فراهم کرده است. و آخرین ورودی از سری فاینال فانتزی در 22 ژوئن 2023 فرود می‌آید.

Final Fantasy XVI دومین عنوان اسکوئر انیکس در این لیست است و به صورت انحصاری زمان بندی شده بر روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این می تواند برای برخی از طرفداران قدیمی این سری نگران کننده باشد زیرا کمبود سهام PS5 هنوز تا سال 2022 و پس از آن ادامه دارد. اما خوشبختانه برای کسانی که PS5 ندارند، برنامه‌هایی برای عرضه آن بر روی کنسول‌های دیگر در آینده وجود دارد.

Avatar: Frontiers of Pandora

فیلم آواتار محصول 2009 اغلب به عنوان پردرآمدترین فیلم بلاک باستر در بالای تخت سلطنت قرار می گیرد. بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم بازی ویدیویی الهام گرفته از آن نیز به طرز باورنکردنی هیپ شده است. Avatar: Frontiers of Pandora یک بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز است که برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S، ویندوز و آمازون لونا عرضه می شود.

Avatar: Frontiers of Pandora از آوریل 2023 تا مارس 2024 یک پنجره بسیار گسترده برای انتشار دارد. اما بسیاری از گیمرها برای انتشار اواخر سال 2023 دست خود را از دست داده اند.

2023 در حال شکل گیری است تا یک سال حماسی برای گیمرها باشد

بازی‌های باورنکردنی زیادی در سال 2023 منتشر می‌شوند که می‌توانیم کیف پول‌هایمان گریه می‌کند و شست‌هایمان گرفتگی می‌کنند. بسیاری از این عناوین به تعویق افتاده است. این می تواند ناامید کننده باشد، اما در پایان روز، بهتر است یک بازی را به تعویق بیندازید تا بازی ناقص را منتشر کنید.

اگر نمی‌دانید در سال آینده منتظر چه بازی‌هایی باشید، مطمئناً هر کدام از این بازی‌ها به جریان بازی‌ها کمک می‌کنند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس