ارائه ی 6 دلیل برای اینکه عکاسان باید از اینستاگرام به VSCO بروند

37
0
عکاسان باید از اینستاگرام به VSCO بروند

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که احساس می کنید اینستاگرام خیلی از محتوای عکاسی فاصله می گیرد؟ می توانید به پلتفرم VSCO بروید. عکاسان باید از اینستاگرام به VSCO بروند.

مدتی می‌ گذرد که اینستاگرام به طور خاص به عکاسان توجه می ‌کند، با این حال هنوز یکی از محبوب ‌ترین پلتفرم ‌های رسانه ‌های اجتماعی برای اشتراک ‌گذاری عکس و ویدیو است. به دلیل محبوبیت TikTok، اینستاگرام ریلز ‌های سازندگانی را که شما دنبال می ‌کنید و حتی حساب ‌هایی را که دنبال نمی‌ کنید در فید شما به جای عکس ‌ها برایتان تبلیغ می ‌کند.

این مورد باعث شده است که بسیاری از کاربران از استفاده از این سرویس خسته شوند. گزینه های زیادی برای جایگزینی اینستاگرام وجود دارد که درواقع پلتفرم VSCO یک رقیب بزرگ برای اینستاگرام است. در این مقاله شش دلیل برای تغییر مکان فعالیت عکاسان از اینستاگرام به VSCO برایتان آورده شده است.

1.عکاسان باید از اینستاگرام به VSCO بروند: طرح بندی نمایه

یکی از مواردی که اینستاگرام برای مدت طولانی حفظ کرده است، شبکه سه عکس طولانی در پروفایل کاربران است. برخی از مردم این کار را دوست دارند و می‌ توانند شبکه ‌هایی با ظاهری زیبا ایجاد کنند که به یک طرح رنگی خاص می ‌چسبند، در حالی که برخی دیگر واقعاً پیش‌ نمایش کوچک و مربعی عکس ‌ها را دوست ندارند.

در VSCO، نمایه شما فوق العاده تمیز و حرفه ای است. اگر عکس‌ ها را در ابعاد ۲×۳ می ‌گیرید، می ‌توانید آن تصویر در اندازه کامل را بدون اجبار برش، که شامل تصاویر منظره است، پست کنید. پس زمینه سفید عکس های شما را قاب می کند و آنها را شبیه به آثار هنری می کند.

VSCO همچنین به جزئیات در مورد تجربه کاربری توجه زیادی کرده است. یک مثال عالی از این قابلیت بزرگنمایی عکس بدون نیاز به نگه داشتن آن در حین کوچک کردن و زوم کردن است. نمایه کاربر دارای طراحی بسیار تمیزتر و بدون حباب هایلایت داستان یا تعداد دنبال کنندگان است.

شما می توانید دیگر مقاله های ما را برای دلایل بیشتری که چرا VSCO برای عکاسان عالی است، نیز بررسی کنید.

2.عکاسان باید از اینستاگرام به VSCO بروند: VSCO یک اپلیکیشن آیپد دارد

چیزی که سال هاست کاربران از اینستاگرام می خواهند، اپلیکیشنی با وضوح بالا است که برای آیپد و تبلت های اندرویدی طراحی شده است. در زمان نوشتن، برنامه آی ‌پد اینستاگرام به سادگی نسخه ‌ای از برنامه تلفن همراه است که افتضاح به نظر می ‌رسد.

اگرچه VSCO یک شرکت بسیار نوپا تر است، اما آنها خواسته ‌های کاربران خود را درک می ‌کنند.

باید بدانید که برنامه iPad VSCO زیبا است. دارای یک ویرایشگر عکس داخلی است و مرور عکس ‌های سازندگانی که دنبال می ‌کنید یک تجربه عالی است. هیچ تبلیغی در سرتاسر فید شما وجود ندارد، زوم کردن روی عکس ‌ها بسیار آسان است، و برنامه VSCO از حالت عمودی و افقی برای مشاهده کامل هر نوع جهت عکس پشتیبانی می ‌کند.

3. بدون نظر یا پیام ناخواسته

چیزی که اینستاگرام سال هاست از آن رنج می برد، تعداد زیاد ربات ها و حساب های اسپم است. این حساب‌ ها کاربران را فریب می ‌دهند تا محصولات جعلی را بخرند و رمز های عبور خود را ارائه دهند و پیام‌ های مستقیم و بخش نظرات شما را پر می‌ کنند. به همین دلیل، اینستاگرام مدت زیادی است که دیگر شبیه یک جامعه واقعی نیست.

VSCO یک راه عالی برای رفع این مشکل دارد. هیچ بخش نظری در زیر تصاویر وجود ندارد و فقط حساب های متقابلی که یکدیگر را دنبال می کنند می توانند پیام ارسال کنند.

اگرچه این یک نوع شمشیر دو لبه است. از یک سو، لذت بردن از پیمایش در میان عکس ‌ها و آثار هنری، تجربه کاربری بسیار بهتری است، در حالی که از سوی دیگر، VSCO را مانند یک زمین بایر زیبا و منفرد بدون هیچ جنبه اجتماعی، احساس می ‌کند.

VSCO سعی کرده این مشکل را با بخشی از برنامه به نام Spaces برطرف کند، جایی که می توانید یک گالری مشترک با سایر کاربرانی که در پلتفرم می شناسید ایجاد کنید. این یک راه جالب برای وارد کردن جامعه به VSCO است، اما در حال حاضر پشت دیوار پرداخت عضویت قفل شده است و بیشتر دوستان شما (هنوز) در VSCO نیستند.

4.عکاسان باید از اینستاگرام به VSCO بروند: بدون تعداد فالوور عمومی

تنها فردی که می تواند تعداد فالوور های شما را ببیند شما هستید و این به دلایل متعدد عالی است. ابتدا، حساب ‌های اسپم و ربات‌ هایی را که برای افزایش تعداد فالوور های شما با پروفایل ‌های کاربر جعلی استفاده می‌ شوند، به شدت کاهش یا حذف می ‌کند تا حرفه ‌ای‌تر به نظر برسید.

فقدان تعداد دنبال کننده نیز باعث می شود شما به اندازه یک هنرمند دیگر حرفه ای به نظر برسید. اگر نمایه اینستاگرام خود را به یک مشتری بالقوه نشان می دهید، ممکن است در ابتدا شما را بر اساس تعداد فالوور های شما در مقابل عکاس دیگری که در نظر دارند با فالوور بسیار بالاتر استخدام کنند قضاوت کنند. که البته این حقیقتی است که هنرمندان باید در عصر رسانه های اجتماعی با آن دست و پنجه نرم کنند.

ویژگی تعداد فالوور های پنهان، زمین بازی بین شما و یک عکاس دیگر را هموار می کند و همچنین برای عزت نفس شما بهتر است. شما خودتان را به خاطر داشتن فالوور های کمتر قضاوت نمی کنید یا فکر نمی کنید که کار عکاس دیگری بهتر است فقط به این دلیل که آنها دنبال کنندگان بسیار بیشتری دارند

5. الهام عکاسی منحصر به فرد

VSCO طیف وسیعی از عکاسان را جذب می کند، از جمله کسانی که از مناظر، شهر ها، پرتره ها و حیات وحش عکاسی می کنند و از انواع دوربین ها استفاده می کنند.

عکاسی که در VSCO می بینید بسیار منحصر به فرد است. به نظر می ‌رسد کاربران در این پلتفرم بیشتر عکس‌ هایشان را هنری می ‌بینند تا اینستاگرام، جایی که بیشتر ترکیبی از پست ‌های اطلاعاتی، اخبار، ریلز ها، به ‌روزرسانی‌ های زندگی کاربرانی که دنبال می ‌کنید و احتمالاً برخی از عکاسی ‌های هنری را خواهید دید.

کسانی که دارای بلوک هنرمند هستند، VSCO را هوای تازه در پلتفرم های اجتماعی خواهند یافت. به شما الهام می‌شود که به دنیا بروید و هر چیزی را که می ‌بینید شبیه یک اثر هنری کنید. که البته این فرصت عالی برای امتحان ژانر های مختلف عکاسی است که قبلاً هرگز امتحان نکرده اید.

6. چالش های عکس هفتگی

VSCO برای الهام گرفتن شما، هر هفته در برگه Discover چالش های عکس دارد. این چالش ها در بالای صفحه با هشتگ نشان داده می شوند. به عنوان مثال، اگر چالش عکس #StreetViews است، می ‌توانید آن هشتگ را در عنوان عکس خود قرار دهید و در آن بخش با بقیه عکاسان انتخاب می ‌شود.

به طور مثال چالش #StreetViews شما را تشویق می ‌کند تا وارد شهر یا به سادگی در اطراف شهر محلی خود شوید و از ماشین ‌ها، ساختمان ‌ها، مردم و دیگر جنبه ‌های زندگی شهری عکس بگیرید. مرور عکس های دیگر کاربران بسیار جالب است و واقعا به شما انگیزه می دهد که هر هفته یک نوع عکس متفاوت بگیرید.

این نیز به هشتگ ها معنی بیشتری می دهد. هشتگ ‌ها در اینستاگرام عمدتاً برای تبلیغ عکس ‌های شما در قسمت ‌های بیشتری از پلتفرم اجتماعی استفاده می ‌شوند تا احتمال بیشتری وجود داشته باشد که مردم کار شما را ببینند. به نظر می‌ رسد هشتگ‌ ها در VSCO واقعی ‌تر هستند و جستجوی پست ‌ها در یک موضوع خاص را نیز برای شما دقیق ‌تر می‌ کنند.

البته شما می توانید دیگر مقالات ما را جهت معرفی جایگزین های اینستاگرام به جز VSCO را نیز مطالعه کنید.

VSCO یک زمین بایر زیبا و منفرد برای هنر شما است

مایه تاسف است که بسیاری از عکاسان هنوز نام VSCO را نشنیده ‌اند یا فکر می ‌کنند این اپلیکیشن فقط برای دختران نوجوان به بازار عرضه شده است. Flickr، 500px و Vero همگی جایگزین های عالی هستند، اما چیز خاصی در مورد VSCO وجود دارد که توسط پلتفرم دیگری قابل تکرار نیست.

علیرغم اینکه با کمبود کامنت یا لایک، نسبتاً از مفهوم جامعه خالی است، هنوز هم تعداد زیادی از عکاسان منحصر به ‌فرد در این پلتفرم وجود دارند که روزانه عکس پست می ‌کنند و با هر عکس مانند یک اثر هنری رفتار می ‌کنند. اینستاگرام هنوز در ایجاد فالوور عالی است، اما برای کسانی که می ‌خواهند به سادگی از مرور عکس ‌ها در آرامش لذت ببرند، VSCO مکان مناسبی برای انجام این کار است.
امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم در زمینه ی VSCO را به دست آورده باشید.
شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر دیگر مقالات ما را نیز مطالعه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس