هوش مصنوعی در اسپاتیفای

38
0
هوش مصنوعی در اسپاتیفای

اسپاتیفای پس‌ از موفقیت قابلیت دی‌جی هوش مصنوعی، حالا از فناوری مذکور برای ساخت پلی‌لیست‌ بهره گرفته است. این شرکت ویژگی جدیدی به نام AI Playlists را به‌طور آزمایشی رونمایی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس دستورات متنی، پلی‌لیستی اختصاصی ایجاد کنند. در این پست به بررسی ورود هوش مصنوعی در اسپاتیفای می پردازیم.

هوش مصنوعی در اسپاتیفای

پلی‌لیست هوش مصنوعی ابتدا برای کاربران دستگاه‌های اندرویدی و iOS در انگلستان و استرالیا در دسترس قرار خواهد گرفت و طی ماه‌های آینده در سایر کشورها نیز ارائه خواهد شد.

علاوه‌بر درخواست‌های استاندارد برای ایجاد پلی‌لیست ازجمله انتخاب آهنگ‌ بر اساس سبک موسیقی یا مدت‌زمان، اکنون هوش مصنوعی به کاربران امکان می‌دهد پلی‌لیست‌های سفارشی متنوعی با دستورات متنی ایجاد کنند.

به‌لطف قابلیت جدید، کاربر می‌تواند پلی‌لیستی با عنوان «آهنگ‌هایی برای ورزش» یا «ریتم‌هایی برای مبارزه با زامبی‌ها» بسازد. دستورات می‌توانند به مکان‌ها، حیوانات، فعالیت‌ها، شخصیت‌های فیلم، رنگ‌ها یا حتی ایموجی‌ها اشاره داشته باشند.

اسپاتیفای با درنظرگرفتن سلیقه‌ی کاربران، پلی‌لیست‌های ساخته‌شده با هوش مصنوعی را شخصی‌سازی می‌کند. پس‌ از ایجاد پلی‌لیست، کاربران می‌توانند خروجی نهایی را ویرایش و اصلاح کنند. همچنین امکان حذف تک‌تک آهنگ‌ها وجود دارد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس