10 سایت استریمینگ رایگان فیلم بدون ثبت نام

105
0
استریمینگ رایگان فیلم بدون ثبت نام

آیا می خواهید بدون دردسر فیلم تماشا کنید؟ از این سایت هایی استفاده کنید که رایگان، قانونی هستند و نیازی به ثبت نام ندارند. استریمینگ رایگان فیلم بدون ثبت نام را در ادامه بررسی کرده ایم.

سرویس‌های استریمینگ بی‌شماری مانند Netflix، Paramount+ و Disney+ وجود دارند که تماشای فیلم‌ها را آسان می‌کنند، اما باید ثبت‌نام کنید و هزینه اشتراک ماهانه بپردازید. با گذشت زمان، دسترسی به تمام آن کتابخانه های فیلم می تواند گران شود.

خوشبختانه، چندین سرویس استریمینگ وجود دارد که به شما امکان می دهد فیلم های رایگان را به صورت قانونی تماشا کنید … و حتی نیازی به ثبت نام ندارید.

در اینجا لیستی از بهترین سایت های استریمینگ رایگان فیلم بدون نیاز به ثبت نام وجود دارد.

ممکن است نیاز به استفاده از VPN داشته باشید

تمام سرویس های استریمینگ لیست شده در زیر رایگان هستند و نیازی به ثبت نام ندارند. با این حال، ممکن است لازم باشد از VPN برای دسترسی به محتوا استفاده کنید، اگر در منطقه شما در دسترس نیست. اگر سایت های لیست شده برای شما مسدود شده اند، VPN تنها راهی است که می توانید از آنها لذت ببرید.

با توجه به وجود خدمات VPN کاملاً رایگان و VPN با دوره آزمایشی رایگان، نباید مشکلی ایجاد کند.

استریمینگ رایگان فیلم بدون ثبت نام: YouTube

یوتیوب نیازی به معرفی ندارد. این یکی از محبوب ترین سایت های استریمینگ رایگان برای تماشای آنلاین فیلم است.

این پلتفرم نه تنها ویدیوهای آپلود شده توسط کاربر را ارائه می دهد، بلکه کانال های زیادی برای تماشای فیلم ها و نمایش های قانونی نیز وجود دارد. از YouTube در هر دستگاهی که دارید لذت ببرید: تلویزیون، رایانه شخصی، تبلت و تلفن.

برای دسترسی به محتوای YouTube نیازی به ثبت نام ندارید، اما چند نکته وجود دارد که باید بدانید. در حین تماشا تبلیغات نمایش داده می‌شوید و گاهی اوقات فیلم‌ها و نمایش‌های آپلود شده بدون هیچ هشداری حذف می‌شوند. با این وجود، هنوز یک گزینه رایگان عالی است.

البته یوتیوب تنها پلتفرمی نیست که می توانید از آن استفاده کنید. جایگزین های بسیار خوبی برای YouTube برای تماشای آنلاین ویدیوها وجود دارد.

Roku

Roku یکی دیگر از سرویس های استریمینگ رایگان ویدیویی محبوب و بدون نیاز به ثبت نام است. همچنین امکان استریمینگ در همه دستگاه های شما را فراهم می کند. اگر می‌خواهید از فیلم‌های موجود در Roku بر روی تلفن خود لذت ببرید، فقط باید برنامه را نصب کنید و آماده هستید. برنامه Roku بسیار پاسخگو است و استفاده از آن آسان است، اما هنوز نکات و ترفندهای پنهان زیادی برای استفاده حداکثری از برنامه Roku وجود دارد.

Roku مجموعه ای چشمگیر از محتوا، از جمله برخی از ویژگی های دارای رتبه برتر Netflix را ارائه می دهد. کیفیت ویدیو عالی است، اما تبلیغات درون ویدیویی به شما نشان داده می شود. با این حال، برای لذت بردن از محتوای رایگان هزینه کمی است.

Vudu

Vudu یک سرویس استریمینگ رایگان با کتابخانه وسیعی از فیلم ها است که در ژانرهای مختلف طبقه بندی شده اند. کیفیت ویدیویی عالی ارائه می‌کند و رزولوشن بدون توجه به اینکه هزینه خدمات را پرداخت کنید یا از آن رایگان لذت ببرید، بدون تغییر باقی می‌ماند.

مواردی وجود دارد که سایت از شما درخواست می کند که فیلم ها را اجاره یا خریداری کنید. می توانید آن را نادیده بگیرید و به سادگی منتظر بمانید تا دکمه نسخه رایگان ظاهر شود.

استریمینگ رایگان فیلم بدون ثبت نام: Crunchyroll

Crunchyroll یک پلتفرم استریم متمرکز بر انیمه است. استفاده از این سرویس رایگان است و به شما امکان می دهد بدون نیاز به ثبت نام برای اکانت کاربری، برنامه ها را به صورت آنلاین تماشا کنید. با این حال، استفاده از نسخه رایگان Crunchyroll به این معنی است که باید تبلیغات شجاعانه ای انجام دهید. البته، اگر می‌خواهید تجربه خود را به سطح بالاتری ببرید، ممکن است بخواهید در نظر داشته باشید که آیا باید مشترک Crunchyroll Premium شوید یا خیر.

اگر از طرفداران انیمیشن هستید، مطمئناً چیزی برای لذت بردن در سرویس استریمینگ رایگان پیدا خواهید کرد. بیش از 1000 عنوان از ویژگی‌های مختلف انیمه، هر دو معروف و شناخته شده مانند Attack on Titan، و همچنین محتوای اصلی مانند Onyx Equinox را ارائه می‌دهد.

جدا از دسته نمایش ها، Crunchyroll همچنین یکی از بهترین برنامه ها برای خواندن مانگا است که به شما امکان می دهد تا با عنوان مورد علاقه خود به روز باشید. سایت streaming با در نظر گرفتن بیننده راه اندازی شده است، بنابراین پیمایش پلتفرم آسان است.

Crackle

Crackle یکی از بهترین سایت‌های استریمینگ آنلاین رایگان فیلم است. از شما نمی خواهد که در آن ثبت نام کنید و این واقعیت که Sony Pictures مالک آن است به سایت اعتبار می بخشد.

Crackle نه تنها فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، بلکه آخرین اطلاعات فیلم را نیز ارائه می‌کند. می‌توانید انتخاب کنید تا از هر تلنگر جدید یا آینده مطلع شوید. از طرف دیگر، می‌توانید به سادگی از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های کامل و بدون هیچ هزینه‌ای لذت ببرید، و این کاملاً مقرون به صرفه است.

استریمینگ رایگان فیلم بدون ثبت نام: CONtv Anime

CONtv Anime که قبلا به عنوان Viewster شناخته می شد، یک سایت استریمینگ ویدیوی رایگان است که بر روی انیمه تمرکز دارد. همچنین مجموعه ای از جدیدترین فیلم های هالیوود و بالیوود را ارائه می دهد. CONtv تقریباً در هر ژانری که وجود دارد، محتوای با کیفیت بالا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد: اکشن، علمی تخیلی، درام، کمدی، ماجراجویی و غیره.

اگرچه CONtv دارای وقفه های درون ویدیویی است، اما تمام تلاش خود را می کند تا آنها را محدود کند تا کنترل آنها غیرممکن نباشد. با توجه به اینکه محتوای رایگان ارائه می دهد، هنوز گزینه بسیار خوبی برای بررسی است.

Tubi TV

Tubi TV از شما نمی خواهد که برای لذت بردن از خدمات آن ثبت نام کنید. سایت استریمینگ به شما امکان می‌دهد به محتوای نظمی (array) دسترسی داشته باشید: فیلم‌ها، نمایش‌ها، و مستندها—همه به صورت رایگان. همه چیز به طور منظم بر اساس ژانر سازماندهی شده است، و حتی بخشی برای محتوای کودکان وجود دارد.

تا زمانی که به اینترنت وصل هستید، می توانید از هر دستگاهی به تلویزیون Tubi دسترسی داشته باشید. Tubi TV همچنین دارای برنامه ای است که می توانید برای گوشی هوشمند یا تبلت خود دانلود کنید. یکی از ویژگی های مفیدی که سرویس استریم ارائه می دهد این است که چگونه به شما امکان می دهد فعالیت ها و فیلم ها یا نمایش های مورد علاقه خود را در همه دستگاه ها همگام سازی کنید. می‌توانید بدون توجه به دستگاهی که استفاده می‌کنید، از جایی که کار را رها کرده‌اید ادامه دهید.

Pluto TV

Pluto TV یک سرویس استریمینگ رایگان با محتوای زنده عالی است. سایت استریم دارای محتوای انحصاری است که در سایت های استریمینگ دیگر موجود نیست. با این حال، مانند تلویزیون معمولی شبکه، وقفه های تبلیغاتی دریافت می کنید.

سایت Pluto TV کمی متفاوت از سایر سایت های streaming کار می کند. این برنامه هاست فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی برای تماشای درخواستی نیست، اما در عوض، به صدها کانالی که محتوای زنده ارائه می‌دهند دسترسی دارید. می توانید بیش از 250 کانال زنده منحصر به فرد را مرور کنید و هر آنچه را که در آن لحظه پخش می شود مصرف کنید.

استریمینگ رایگان فیلم بدون ثبت نام: ShareTV

ShareTV یک سرویس استریمینگ رایگان است و برای مشاهده محتوایی که ارائه می دهد نیازی به ثبت نام ندارید. به عنوان چیزی کمی متفاوت از بقیه سایت های موجود در این لیست، ShareTV به طور انحصاری با برنامه های تلویزیونی سروکار دارد، بنابراین هیچ فیلمی را در آنجا پیدا نخواهید کرد.

به طور ساده، اگر ShareTV برنامه‌ای با قسمت‌هایی دارد که در آن در دسترس نیستند، به جایی که می‌توانید قسمت‌های از دست رفته را دریافت کنید و فصل کامل را تماشا کنید، لینک می‌دهد. این یک ویژگی بسیار عالی است.

ShareTV همچنین دارای یک جامعه آنلاین مناسب است، زیرا راهنمای بهترین نمایش ها را در کنار کلیپ های ویدیویی و اطلاعات دقیق قسمت ها ارائه می دهد. حتی تابلوهای بحث و گفتگوی جامعه وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید. ممکن است فیلم ارائه نکند، اما همچنان یک گزینه رایگان عالی برای streaming محتوا است.

XUMO

XUMO یک پلتفرم استریمینگ رایگان است که به شما امکان می دهد تلویزیون زنده و بر اساس تقاضا تماشا کنید. به شما نیازی به ثبت نام ندارد و به شما امکان دسترسی به بیش از 190 کانال را می دهد.

دسته بندی درخواستی سرویس استریمینگ رایگان همه کانال های موجود خود را به طور منظم به دسته ها تقسیم می کند. شما به راحتی می توانید در میان آنها مرور کنید و انتخاب کنید که چه چیزی را مشاهده کنید.

شما Holiday Hub، تلویزیون و فیلم، کمدی، و موارد دیگر دارید. به عنوان مثال، از تلویزیون و فیلم‌ها، می‌توانید American Classics را انتخاب کنید و عناوین زیادی از جمله The Lone Ranger و The Immortal را ببینید.

XUMO یک کتابخانه چشمگیر از فیلم‌ها و نمایش‌ها ارائه می‌دهد و بهترین بخش تجربه تماشای آن این است که هیچ تبلیغی را نخواهید دید.

خدمات استریمینگ رایگان فیلم بیشتر

تمام سرویس های استریمینگ فهرست شده در بالا رایگان هستند و برای لذت بردن از آنها نیازی به ثبت نام ندارند. با چند کلیک چیز جدید و هیجان انگیزی را تماشا خواهید کرد.

خدمات استریمینگ رایگان فیلم دیگری نیز وجود دارد، اگرچه باید برای برخی از آنها ثبت نام کنید. اگر انتخاب را در اینجا تمام کرده اید، حتما آنها را بررسی کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس