بهترین seed های Minecraft در سال 2023 برای پچ 1.19

220
0
بهترین seed های Minecraft

یک seed بزرگ Minecraft به بازیکنان کمک می کند تا خود را در جهان های عالی قرار دهند. به آنها اجازه می دهد نقاط دیدنی نادر، بیوم های زیبا و موارد دیگر را کشف کنند – اما یافتن بهترین seed Minecraft می تواند دشوار باشد.

با نزدیک شدن به‌سرعت به ‌روز رسانی Trails & Tales Minecraft، بسیاری به دنبال یافتن یک seed عالی Minecraft هستند تا برای گروه ‌ها، بلوک‌ ها و ویژگی ‌های جدید آماده شوند. با این حال، یافتن بهترین seed Minecraft برای دنیای خود می تواند بسیار دشوار باشد، به خصوص اگر به دنبال ساختن یک خانه عالی یا یافتن برخی از بیوم های نادر هستید.

خوشبختانه، تعدادی از seed های عالی وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید و ما تعدادی از بهترین ها را گردآوری کرده ایم تا جستجوی شما را بسیار ساده تر کنیم و به شما اجازه دهیم دنیای Minecraft جدید خود را در اسرع وقت شروع کنید.

بهترین seed های Minecraft برای پچ 1.19

به دنبال چند seed جدید جالب برای بررسی در پچ 1.19 Minecraft هستید؟ ما گزینه ‌های خارق ‌العاده زیادی برای انتخاب در اینجا داریم.

ما تمام 1.19 seed های مورد علاقه خود را در نسخه جاوا Minecraft برای خودمان در آخرین نسخه بازی آزمایش کرده ایم.

خوشه های یخ و غار ها

Ice Spikes یک بیوم نادر در Minecraft است، در اینجا seed‌ با Ice Spikes و سیستم‌ های غار گسترده برای کاوش وجود دارد.

seed: 12000

سکو: بستر

در حالی که ممکن است چیز زیادی از نظر ساختار یا جایی برای دستیابی به آن چوب بسیار مهم وجود نداشته باشد، شما فوراً به یکی از نادرترین بیوم ها در Minecraft دسترسی خواهید داشت.

بیوم Ice Spikes مکانی چالش برانگیز برای زندگی است که برای بازیکنانی که چیزی کمی متفاوت می خواهند بسیار عالی است. یا اگر به دنبال غار های مفیدی برای کاوش هستید، در این seed بزرگ Minecraft با قیمت 1.19 مقدار زیادی وجود دارد.

پاسگاه، کشتی غرق شده، معبد و موارد دیگر

seed : 3546842701776989958

منبع: Minecraft & Chill

سکو: بستر

این seed به محض اینکه وارد دنیا شوید، چهار در یک به شما می دهد. این مکان مملو از یک دهکده بیابانی، یک معبد، یک پاسگاه و یک کشتی غرق شده است که می‌توانید آن را کاوش کنید و همچنین یک جنگل حرا در آن نزدیکی است.

ممکن است بخواهید قبل از هجوم به هر یک از این مکان‌ ها آماده شوید، زیرا مناظر پر از غارتگر های مرگبار است. اما هنگامی که آماده شدید، این بهترین شروع را برای شما به ارمغان می آورد و به راحتی یکی از بهترین seed های Minecraft در سال 2023 است.

شهر باستانی معدن شفت

قبل از اینکه اینجا پایین بیایید مطمئن شوید که چگونه می توانید سرپرست را شکست دهید.

seed : 4189766944005904899

پلتفرم: جاوا

با تشکر از به روز رسانی جدید غار، ما با برخی از سیستم های غار چشمگیر، به ویژه شهر های باستانی، برکت یافته ایم. چنین شهری در فاصله کوتاهی از تخم ریزی در مختصات 189 / -27 / 179 در دسترس است تا مشخص شود. به سمت میل مین بروید و این منظره فوق‌العاده را کاوش کنید – فقط از نگهبان دوری کنید.

عمارت جنگلی در یک مزرعه

Allys را در این عمارت جنگلی عظیم نجات دهید.

seed: -702411727950161736

پلتفرم: جاوا

Allays افزوده جدیدی به Minecraft هستند و سطح بسیار زیبایی را به بازی به طور کلی معرفی کرده اند. تنها مسئله این است که آنها معمولاً در مکان هایی مانند یک عمارت جنگلی به دام افتاده اند. خوشبختانه، یک تخم ریزی در این نزدیکی وجود دارد، بنابراین می توانید این موجودات شایان ستایش را آزاد کنید – به سادگی به مختصات 229 / 97 / 476 بروید.

اگر به دنبال اکتشاف یا خانه ای از پیش ساخته هستید، این یکی از بهترین seed های Minecraft 2023 برای شماست.

دهکده اسکای بلوکس

سعی کنید از این ستون های سبک Skyblocks نیفتید.

seed: 6332276367529012205

منبع: Gaming-idk

پلتفرم: جاوا

این احتمالاً به همان اندازه نزدیک است که شما به بازی Skyblocks بدون مود نزدیک خواهید شد. این سازه‌ های بسیار بلندی دارد و نوعی بازی است که شما را مجبور می‌ کند به یک ساختمان منحصر به ‌فرد و به طور کلی سبک بازی کنید. اگر عاشق Skyblocks هستید، این به راحتی یکی از بهترین Minecraft Seeds سال 2023 است.

کشتی خارج از آب

سه نقطه عطف برای یکی در این seed خارق العاده.

seed: 9008355401877120259

منبع: Colesean

سکو: بستر

به طور معمول، کشتی ها واقعاً قرار نیست خارج از آب باشند، اما این کشتی است و تا لبه آن پر از غنیمت، منابع و حتی مناظر زیبا است. اطراف این کشتی پهلو گرفته، دهکده ای زیبا و پاسگاهی برای کاوش است. برای دسترسی به آن به مختصات زیر سر بزنید: 200 / 63 / 250.

خندقی مناسب برای قلعه

اگر می خواهید قلعه خود را بسازید، به این seed خارق العاده نگاه کنید.

seed: 2منبع: Yggdrasil_2پلتفرم: جاوا

بله شما آنرا درست خواندید. این seed فوق العاده Minecraft 2023 “2” است – به این معنی که احتمالاً هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. این جزیره درست در وسط دریاچه غول پیکر برای هر کسی که به دنبال حکومت کردن در قلعه خود است عالی است، و حتی غاری را پیدا خواهید کرد که برای کاوش در آن قرار دارد.

کوه غول پیکر با غارهای عمیق

این کوه غاری عمیق با گدازه های جاری را پنهان می کند.

seed: 7032811939855349881

منبع: Jumpy_Ad5867

پلتفرم: جاوا

این seed کوه های غول پیکری دارد که درون آن غاری عظیم و عمیق با جریان های گدازه قرار گرفته است. این کاملاً با به ‌روز رسانی جدید غار ها و صخره‌ ها مطابقت دارد. در منطقه اطراف، جنگل های سرسبز و تپه های غلتان را خواهید دید.

قله کوه برفی با مناظر زیبا

این seed دارای بافت های عالی برای بازسازی کوه های برفی است.

seed: طعم

منبع: ClaymeisterPL

پلتفرم: جاوا

اگر از طرفداران seed های زیبا هستید، پس حتما باید این یکی را بررسی کنید. در حالی که این seed در طول روز مناظر خیره کننده ای دارد، زیبایی واقعی آن در شب می درخشد.

پاسگاه نزدیک غار

با داشتن یک پاسگاه و یک روستا، این قطعا یک seed منحصر به فرد است.

seed: 5575193881835237220

منبع: SaIlgado

پلتفرم: جاوا

این seed با داشتن یک پاسگاه نادر در وسط یک مزرعه، شما را در نزدیکی غار وسیعی که برای هر ماجراجوی زیرزمینی مناسب است، تخم ریزی می کند.

دهکده ساحلی با یک کشتی پهلو گرفته

این یکی از زیباترین seed هایی است که با آن روبرو خواهید شد.

seed: 2083747154327962073

منبع: Thenerdyminded

پلتفرم: جاوا

دوست دارید سفری به ساحل داشته باشید؟ این شبه جزیره کوهستانی برخی از خیره کننده ترین مناظر Minecraft را ارائه می دهد. چه بخواهید در بالای شبه جزیره، در داخل یکی از غار های پنهان آن، یا حتی روی آب، پایگاهی بسازید، در هر دو صورت یک انفجار خواهید داشت.

دهکده روی یک ستون بلند

این دهکده در بالای یک ستون بزرگ قرار دارد که از انواع دشمنان بالقوه محافظت شده است!

seed: -5694368681594500133

منبع: DylanDC14

پلتفرم: جاوا

این seed در زمان نگارش به بیش از 4700 رأی مثبت رسیده است، و فهمیدن دلیل آن سخت نیست. این seed فوق ‌العاده منحصر به ‌فرد Minecraft 2023 دارای یک پایه بلند است که یک دهکده کوچک در بالای آن قرار دارد. هر غارتگری که برای حمله به دهکده تخم ریزی می کند، به نظر می رسد در پایین ستون ظاهر می شود، به این معنی که آنها نمی توانند به روستاییان برسند، و بنابراین حمله به سرعت به پایان می رسد!

11 بیوم در هنگام تخم ریزی

seed: -8401040335508653605

منبع: mintymoes

پلتفرم: جاوا

هر روز نیست که شما یک بیوم جدید Minecraft تولید می کنید و با چنین خوشه های متنوعی از مکان ها استقبال می کنید. این یک seed شگفت انگیز Minecraft 2023 است که تقریباً تمام بیوم ها را دارد. برای تکمیل همه چیز، همه آنها به طور منظم در کنار هم قرار گرفته اند، بنابراین برای برداشت منابع از هر منطقه نیازی به پیاده روی دور ندارید.

اگر این کافی نبود، در مرکز نقشه تخم ریزی می کنید. چرا در میان دشت های مسا قدم بزنید و سپس در جنگل های سرسبز خنک نشوید؟ مطمئناً هرگز نمی خواهید این زیست زیبا را ترک کنید.

همه بیوم ها (از جمله همه انواع بیوم نادر)

این seed دارای هر چیزی است که شما می توانید نیاز داشته باشید و حتی بیشتراز نیاز شما.

seed: 64971835648254

منبع: BigBrain5Head

پلتفرم: جاوا (دانلود Bedrock در دسترس است)

اگر فکر می ‌کردید که 11 بیوم مینتیمو در تخم‌ ریزی خوب است، قطعاً می ‌خواهید این seed را به مجموعه خود اضافه کنید. BigBrain5Head یکی از بهترین seed‌ های Minecraft در سال 2023 را پیدا کرد که تمام بیوم‌ های موجود در به ‌روز رسانی 1.19 را در خود جای داده است، از جمله تمام انواع نادر بیوم. این بدان معنی است که می توانید خانه خود را راه اندازی کنید و فوراً به بهترین منابع بازی دسترسی پیدا کنید.

برای بهتر شدن اوضاع، هر بیوم در شعاع 2500 بلوکی از تخم ریزی قرار دارد. این فورا مسیرهای آزاردهنده بین هر منطقه را کاهش می دهد و در زمان شما صرفه جویی می کند. BigBrain5Head مطمئناً شایسته نام آنها است.

جزیره کشتی غرق شده

این seed شما را به یک جزیره متروکه فوق العاده می برد.

seed: -7206690241419829648

منبع: ShopCaller

پلتفرم: جاوا

نه تنها به دنبال جزیره ای پر از منابع هستید، بلکه در کل یک تجربه منحصر به فرد است؟ این یکی برای شماست با داشتن دره ای که با یک دره عمیق دیگر در زیر آب تلاقی می کند، می توانید با این جزیره متروک به کاوش در ارتفاعات و پست ها بپردازید.

هر چند این همه چیز نیست. با کندو های عسل، کشتی ‌های غرق ‌شده، و میل مین متروکه ‌ای حاوی سینه ‌هایی که هم الماس و هم توت ‌های درخشنده را برای شما به ارمغان می ‌آورند، می ‌توانید از این seed لذت ببرید.

ساوانا، تایگا، جنگل و معبد در زمان تخم ریزی

seed: -1454776334

منبع: FoxyShards

سکو: بستر

این seed سنگ بستر دارای تعداد زیادی چیز جالب است، از تکه های سفالی برای کمک به جستجوی الماس، تا روستا های متروکه و معابد بیابانی! با داشتن دریاچه ای در وسط seed که توسط بیوم های مختلف احاطه شده است، هر آنچه را که نیاز دارید در دسترس دارید.

تخم ریزی جزیره کوهستان

این جزیره منابع زیادی را ارائه می دهد.

seed: 937250616

منبع: Beefy_Nad

سکو: بستر

این جزیره سازگار با سنگ بستر، انبوهی از انواع چوب را در همان ابتدا ارائه می دهد، و دیدن آن نیز بسیار زیبا است. بیوم‌ های کوچک ‌تری نیز در داخل آن گنجانده شده است، بنابراین باید همه چیز هایی که برای زندگی کردن به فانتزی ‌های دور افتاده ‌تان نیاز دارید، وجود داشته باشد.

دشت های کوهستانی

تپه ها با صدای Creepers زنده می شوند.

seed: 7229962402130211473

منبع: SpaceBoiArt

پلتفرم: جاوا

کوه‌ ها نه‌ تنها نقطه ‌ی برتری فوق ‌العاده ‌ای را برای شما فراهم می‌ کنند تا بتوانید قلمرو خود را بررسی کنید، بلکه مکان ‌های خانه‌ های شگفت ‌انگیزی را نیز ایجاد می ‌کنند. در حالی که کوه ‌ها در Minecraft غیر معمول نیستند، به ندرت پیش می ‌آید که آنها به طور کامل یک دره دشت را احاطه کنند. زمین کوهستانی حتی رودخانه آب شیرین خود را دارد که از میان صخره های پرتگاه و اطراف آن می گذرد.

سرزمین آتش و یخ

این دهکده مخفی یک چیز زیبایی است.

seed: 45721884739527

منبع: Killstepz

پلتفرم: جاوا

این seed Minecraft مانند یک عروسک روسی است زیرا یک منطقه مخفی را پنهان کرده است. برای کشف دهکده پنهان، ابتدا باید از تاندرای برفی عبور کنید و قبل از اینکه جزیره ای بیابانی را کشف کنید، از کوهی پردرخت عبور کنید. در این زمین بایر شنی، دهکده کوچکی را خواهید دید که زیر نور خورشید فرو رفته است.

این یک منظره منحصر به فرد برای دیدن است و نشان می‌دهد که جهان‌های ماینکرافت که به‌صورت رویه‌ای تولید می‌شوند چقدر می‌توانند شگفت‌انگیز باشند.

دنیای آب

seed: 3010064798083778592

منبع: HydroPunkBot

پلتفرم: جاوا

این seed با دیدن مناظر دیدنی ‌اش چشم شما را جلب نمی ‌کند، و همچنین خانه ‌ای عجیب و غریب را هم نخواهد ساخت. با این حال، مهارت های بقای شما را مورد آزمایش قرار می دهد. بازیکنان با تخم ریزی در داخل یک کشتی غرق شده در زیر آب شروع می کنند و شما برای زنده ماندن باید فرار کنید.

این به شما بستگی دارد که کشتی غرق شده را نجات دهید، مواد مصرفی را ماهیگیری کنید، و محیط آبی خود را برای یافتن منابع مفید جستجو کنید. بیوم HydroPunkBot برای افراد ضعیف نیست، اما اگر برای یک چالش آماده هستید، این seed جهانی دقیقاً این کار را انجام خواهد داد.

جزیره کویری

این seed جزیره بیابانی دارای دهکده ها و صخره مرجانی است!

seed: 43203781

منبع: ricecake1111113

سکو: بستر

این جزیره دارای همه چیز است، از صخره های مرجانی گرفته تا معابد، گنجینه ها، اسکلت ها و حتی عنکبوت ها! شما همچنین دژ و دژی دارید – بیشتر از این چه می خواهید؟

جنگلی که توسط کوه های برفی احاطه شده است

سایتی زیبا و کمیاب – این seed تضاد بین دو محیط متضاد را نشان می دهد.

seed: -8834933079388768803

منبع: its_Artem1

پلتفرم: جاوا

این seed منحصر به فرد و زیبا در درجه اول به دلیل چشم انداز نادرش در این لیست قرار دارد. چه بخواهید یک پایگاه جنگلی سرسبز و سرسبز در مرکز این کوه های برفی بسازید، یا فقط می خواهید این مکان کمیاب را تحسین کنید، این seed قطعا یکی از کتاب ها است.

جزیره تنهایی

با این seed جالب Minecraft در جزیره خود زندگی کنید.

seed: -180712982499944018

منبع: Heliozz0

پلتفرم: جاوا و بستر

اگر بخواهید چالشی را بخواهید که در یک منظره نسبتاً بارونی تخم ریزی کنید، این seed جزیره تنها فوق العاده است. خوشبختانه، درختان زیادی وجود دارد، بنابراین می توانید به اندازه کافی آسان راه اندازی کنید.

این همان seed ای است که می توانید زندگی را آسان یا سخت کنید. جزایر کافی در اطراف برای جمع آوری منابع یا بازدید از مکان های دیدنی مختلف وجود دارد، اما جزیره بزرگ قطعا مکان اصلی برای یک خانه فوق العاده است.

بهترین seed صحرای Minecraft

seed: -3373198683487676029

سکو:

مخلوطی از Reef، Temple، Village و Outpost را با این seed خارق ‌العاده کاوش کنید که با پخش ‌کننده‌ های Bedrock یا Java کاملاً کار می ‌کند.

این یک مکان زیبا برای ساختن یک خانه ساحلی آفتابی یا پیدا کردن برخی از شترهای شایان ستایش آینده است که در به روز رسانی 1.20 ارائه می شوند. در هر صورت، این بهشت ​​عاشقان ساحل است و به راحتی بهترین seed صحرای Minecraft است.

بهترین seed های روستای Minecraft

زنده ماندن در محیط های خشن در Minecraft گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین یافتن دهکده ها در ابتدای ماجراجویی برای دسترسی به منابعی مانند غذا، زره و سلاح ضروری است. لیست ما از بهترین seed های دهکده Minecraft همه چیز دارد، از توندراهای یخ زده گرفته تا جزایر دورافتاده که توسط اقیانوس احاطه شده اند.

دهکده زیرزمینی زامبی ها

تخم ریزی خطرناکی در این seed روستای زامبی زیرزمینی.

seed: -2404910741640601849

منبع: Protagnst

پلتفرم: جاوا

از لحظه ‌ای که تخم‌ گذاری می ‌کنید در غاری پر از زامبی گیر کرده ‌اید، بنابراین این seed Minecraft برای افراد ضعیف نیست.

با این وجود، این یک چالش فوق ‌العاده منحصر به فرد است و به شما امکان می ‌دهد در زیر زمین زندگی کنید در حالی که هنوز یک دهکده برای کاوش دارید، فقط مراقب زامبی ‌ها باشید.

دهکده ای دشتی که در دره ای در Minecraft پنهان شده است

این روستا به طور منحصر به فردی در یک دره بزرگ قرار گرفته است.

seed : 1635965210870703300

منبع: Kifdury000

پلتفرم: جاوا

اگر به ‌دنبال منظره ‌ای خیره‌ کننده هستید، نباید بیشتر از این seed ستاره ‌ای که دهکده ‌ای در یک دره را نشان می ‌دهد، نگاه کنید. علاوه بر این، حتی یک غار برای کاوش درست در صخره وجود دارد – به شما فرصت کافی برای فرود به اعماق این دنیای خارق ‌العاده را می ‌دهد.

پس از ورود، مطمئن شوید که از مختصات زیر استفاده کنید تا مطمئن شوید که می توانید آن را در یک لحظه پیدا کنید: 3271.37 / 142.12 / -3747.87 / 525.25 / 21.72.

روستای دریاچه در لبه یک صخره شیب دار

این روستای کنار دریاچه درست در لبه یک صخره فوق العاده بلند قرار دارد.

seed: -865209853

منبع: Maria Jachinski

پلتفرم: جاوا

این seed یک محیط کمیاب را به بازیکنان ارائه می دهد که دارای دهکده ای روی دریاچه و صخره ای مملو از آبشار ها و غار های پنهان است، این یک seed Minecraft فوق العاده است، به خصوص در سال 2023.

پاسگاه غارتگر روی صخره

seed: -7197014500117473475

منبع: Ssupersettle

پلتفرم: جاوا

این seed دارای یک پاسگاه غارتگر در کنار صخره مشرف به منظره ای خیره کننده است. این مکان که توسط جنگل و آب احاطه شده است، مکانی خیره کننده است که در هنگام تخم ریزی در آن قابل تماشا است.

دهکده ای با دریاچه های چند طبقه

دریاچه های چند طبقه فرصت های ساختمانی فوق العاده ای ایجاد می کنند

seed : 4344633995751933050

منبع: Norcalnomadman

پلتفرم: جاوا

این یکی از منحصر به ‌فرد ترین seed‌ هایی است که در Minecraft با آن مواجه می ‌شوید، و فرصت‌ های بی‌ پایانی برای ساختن قلعه خود با مشرف به دریاچه یا هر چیز دیگری که الهام‌ بخش است، فراهم می‌ کند.

روستای دوتایی دره کوه

این seed روستا ها و غار های زیادی را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد.

seed: 10532435

منبع: Protagnst

سکو: بستر

چرا یک روستا دارید در حالی که می توانید دو روستا را در چنین نزدیکی داشته باشید؟ این seed با یک دهکده بزرگ و یک دهکده متوسط ​​همراه با دیگری تازه تخم ریزی شده است.

فقط هنگام کاوش در آنها مراقب قدم های خود باشید زیرا این seed بزرگ Minecraft پر از غار های عمیق و فرصت های اکتشاف هیجان انگیز است.

نحوه استفاده از seed در Minecraft

برای ورود به دنیای جدیدی با یک seed، باید آن را در کادر نشان داده شده در بالا بچسبانید.

اکنون که دنیایی را انتخاب کرده ‌اید که می‌ خواهید در آن به یک ماجراجویی بپردازید، ممکن است تعجب کنید که چگونه از seed‌ها در Minecraft استفاده کنید. خوشبختانه، این مراحل نسبتا ساده هستند:

  1. از منوی اصلی Minecraft، روی “Singleplayer” کلیک کنید.
  2. Create New World را انتخاب کنید
  3. یک پنجره جدید با مجموعه ای از گزینه های مختلف ظاهر می شود. “گزینه های جهانی بیشتر” را انتخاب کنید.
  4. در بالای منوی بعدی که ظاهر می‌شود، کادری را در بالا می‌بینید که روی آن نوشته شده «Seed for the world generator».
  5. هر یک از کد های seed بالا را در آن کادر قرار دهید. روی “انجام شد” کلیک کنید.
  6. هر تغییری را در بازی مورد نظر خود ایجاد کنید، مانند تغییر حالت بازی، سختی، یا اجازه دادن به تقلب.
  7. “Create New World” را انتخاب کنید و seed شما شروع به تولید خواهد کرد.
  8. خودشه! اکنون در نقطه نمایش seed خاص خود ظاهر می شوید.

در اینجا شما آن را دارید، برخی از بهترین seed های Minecraft در سال 2023 برای روستا ها و موارد دیگر که می توانید در 1.19 استفاده کنید. ما این لیست را با seed‌های جدید Minecraft به ‌روز رسانی خواهیم کرد، بنابراین اغلب برای آخرین به ‌روز رسانی ‌ها به اینجا بازگردید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس