10 نکته برای استفاده بیشتر از پلی استیشن 4

78
0
استفاده بیشتر از پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 یک کنسول فوق العاده است که بیشتر از بازی کردن کار برای شما انجام می دهد. در اینجا نحوه استفاده از PS4 برای شما آورده شده است.

همچنین مطلب نحوه حذف اکانت های کاربری PS4 و  نحوه ارتقای هارد PS4 ممکن است برای شما مفید باشد.

آیا به تازگی پلی استیشن 4 تهیه کرده اید؟ اگر چنین است، خوش آمدید. یا شاید مدتی است که یکی از آنها را دارید. در هر صورت، PS4 یک کنسول فوق ‌العاده است که می ‌تواند خیلی بیشتر از بازی کردن ساده برای شما کار انجام دهد.

ما راه ‌هایی را برای استفاده حداکثری از PS4 بررسی خواهیم کرد. زیرا این دستگاه مملو از ویژگی هایی مانند گوش دادن به موسیقی، بازی از راه دور یا پخش جریانی است.

1. بازی های عالی انجام دهید

اگر چیزی وجود داشته باشد که PS4 در آن برتری دارد، بازی های عالی است. هیچ کمبودی در تجربه های شگفت انگیز برای شیرجه رفتن وجود ندارد. چه در حال چرخیدن در شهر در Marvel’s Spider-Man باشد، چه کشف گنج گمشده در Uncharted 4: A Thief’s End، و چه در اساطیر نورس در God of War، چیزی برای همه وجود دارد.

تعداد زیادی انحصاری شگفت انگیز PS4 وجود دارد، اما کنسول سونی همچنین خانه عناوین متقابل پلتفرمی از توسعه دهندگان بزرگ و استودیو های مستقل است. پس چرا فروشگاه پلی استیشن را در PS4 باز نکنید و به مرور بپردازید.

2. برای پلی استیشن پلاس ثبت نام کنید

PlayStation Plus یک سرویس اشتراک است که در سه سطح Essential، Extra و Premium موجود است. هر سطحی که انتخاب کنید، توانایی بازی چند نفره آنلاین، بازی ‌های ماهانه رایگان، تخفیف ‌های انحصاری و فضای ذخیره ‌سازی ابری را خواهید داشت. ارزشش را دارد.

اگر به دنبال سطوح گران ‌تر Extra یا Premium هستید، از ویژگی‌ های اضافی مانند دسترسی به کاتالوگ بزرگی از بازی ‌های فعلی و کلاسیک بهره ‌مند خواهید شد. برای اطلاعات بیشتر به تقسیم بندی ما در سطوح پلی استیشن پلاس مراجعه کنید.

3. ارتباط با دوستان

اگر دوستانی دارید که دارای PS4 هستند، با آنها لینک کنید. دوستان را از منوی اصلی انتخاب کنید، نام کاربری آنها را جستجو کنید و دکمه Send Friend Request را انتخاب کنید.

داشتن شخصی در لیست دوستانتان به این معنی است که می توانید به او پیام دهید، اسکرین شات ها و ویدیو ها را به اشتراک بگذارید، غنائم او را مشاهده کنید، او را به یک مهمانی چند نفره اضافه کنید و موارد دیگر. ادامه بده، از طریق این کنسول اجتماعی باش.

4. ظرفیت ذخیره سازی خود را افزایش دهید

نسخه های فعلی PS4 دارای 1 ترابایت فضای هارد دیسک هستند، اما به زودی خواهید دید که این فضای هارد پر می شود. هر بازی باید روی کنسول نصب شود حتی بازی هایی که روی دیسک دارید و برخی از بازی ها مانند Red Dead Redemption 2 هستند که به بیش از 100 گیگابایت نیاز دارند.

استفاده بیشتر از پلی استیشن 4
استفاده بیشتر از پلی استیشن 4

برای اینکه مجبور به حذف بازی ها نباشید، ظرفیت ذخیره سازی خود را افزایش دهید. ساده ترین راه حل این است که یک هارد اکسترنال را وصل کنید یا می توانید با ارتقا درایو داخلی PS4 یک قدم جلوتر بروید.

5. پخش به Twitch یا YouTube

استریم بازی ‌های ویدیویی را تغییر داده است و PS4 پخش گیم ‌پلی شما را به مکان‌ هایی مانند Twitch و YouTube بسیار آسان می‌ کند. به سادگی دکمه اشتراک گذاری روی کنترلر خود را بزنید، Broadcast Gameplay را انتخاب کنید، یک سرویس را انتخاب کنید و دستورالعمل های راه اندازی را دنبال کنید.

همچنین می‌ توانید از دوربین پلی ‌استیشن و میکروفون برای تجربه پخش کامل استفاده کنید. کیفیت مناسب است و پخش آن بسیار سریعتر از رایانه شخصی است.

6. تم را سفارشی کنید

سریع‌ ترین راه برای افزودن استعداد به PS4، سفارشی کردن تم است. به Settings > Themes بروید تا همه گزینه های مختلف را در دسترس خود پیدا کنید. تم های پیش فرض (جریان، دوگانه و ذره) در رنگ های مختلف موجود هستند.

استفاده بیشتر از پلی استیشن 4
استفاده بیشتر از پلی استیشن 4

همچنین، گزینه Custom > Select Image را انتخاب کنید تا تصویر خود را انتخاب کنید، یا Find in PlayStation Store را برای خرید تم های جدید، که بسیاری از آنها متحرک هستند، انتخاب کنید. برخی از بازی ‌ها نیز با یک موضوع ارائه می‌ شوند که گاهی اوقات به عنوان جایزه پیش ‌سفارش می‌ شود.

با یافتن نحوه سازماندهی هر جنبه ای از PS4 خود مطابق با سلیقه خود، این را به سطح بعدی ببرید.

7. از راه دور در دستگاه دیگری بازی کنید

شما مجبور نیستید بازی های PS4 را روی PS4 انجام دهید. هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، سرویسی به نام PlayStation Remote Play به شما امکان می دهد بازی های خود را به دستگاه اندروید، آیفون، آی پد، رایانه شخصی ویندوزی یا مک پخش کنید. برای شروع به برنامه رایگان PS Remote و یک اتصال اینترنتی قوی نیاز دارید.

با روشن بودن PS4، می ‌توانید از هر یک از دستگاه‌ های خود شروع به پخش کنید. یا اگر در نیمه راه یک جلسه بازی در تلویزیون هستید، می توانید به دستگاه دیگری بروید و از جایی که آن را متوقف کردید ادامه دهید. در وب سایت بازی از راه دور سونی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

8. از اپلیکیشن موبایل پلی استیشن استفاده کنید

اگر می خواهید تجربه PS4 خود را در حال حرکت تجربه کنید، باید از برنامه رسمی موبایل پلی استیشن استفاده کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس است. سونی قبلاً عملکرد ها را به برنامه های جداگانه تقسیم می کرد، اما خوشبختانه اکنون همه چیز زیر یک سقف است.

این برنامه به شما امکان می ‌دهد بازی‌ ها را از راه دور در کنسول خود دانلود کنید، با دوستان خود با صدا و متن چت کنید (بسیار سریع ‌تر از استفاده از کنترلر)، مرور مجموعه جوایز خود، خرید بازی و موارد دیگر.

9. به موسیقی گوش دهید

به لطف Spotify، گوش دادن به موسیقی در PS4 آسان است. برای شروع، برنامه Spotify را از فروشگاه پلی استیشن دانلود کنید و حساب خود را به کنسول پیوند دهید.

این برنامه در پس زمینه اجرا می شود، به این معنی که می توانید در حین بازی از Spotify در PS4 خود استفاده کنید. دکمه PlayStation را روی کنترلر خود نگه دارید تا منویی برای کنترل صدا باز شود یا از برنامه Spotify در تلفن خود استفاده کنید و کنسول را به عنوان دستگاه پخش انتخاب کنید.

10. جوایز خود را ردیابی کنید

اگر نمی توانید به دوستان خود در مورد اینکه چقدر خوب هستید، لاف بزنید، انجام این همه بازی چه فایده ای دارد؟ به طور ساده، غنائم معادل دستاورد های ایکس باکس در پلی استیشن به شما این امکان را می دهند. آنها بر اساس سختی درجه بندی می شوند و تروفی پلاتین پیچیده ترین آنهاست.

استفاده بیشتر از پلی استیشن 4
استفاده بیشتر از پلی استیشن 4

غنائم را از منوی اصلی انتخاب کنید تا تمام بازی‌ هایی را که برای آنها جایزه کسب کرده ‌اید ببینید. هر کدام را بررسی کنید تا ببینید یک جایزه چقدر کمیاب است (چند بازیکن دیگر همان جایزه را دریافت کرده اند)، یک اسکرین شات را ببینید که به صورت خودکار هنگام کسب آن گرفته شده است، و برد های خود را با دوستانتان مقایسه کنید.

ابزار اضافی برای PS4 خود دریافت کنید

نکاتی که در اینجا وجود دارد باید به شما کمک کند مستقیماً از PS4 خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، اما چرا جلوتر نروید؟ لوازم جانبی زیادی مانند هدست یا دوربین پلی استیشن وجود دارد که تجربه شما را بیش از پیش بهبود می دهد.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم در زمینه ی استفاده ی بهینه از کنسول خود به دست آورید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس