اپل به زودی آیپد پرو جدید با تراشه M2 خود را معرفی خواهد کرد

44
0

مارک گورمن خبرنگار حوزه تکنولوژی از بلومبرگ در آخرین خبرنامه خود ادعا کرده است که انتظار می‌رود اپل دو تبلت آیپد پرو جدید با تراشه M2  را در عرض چند روز آینده رونمایی کند. به گفته این روزنامه نگار، آیپدهای جدید در مدل‌های ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی معرفی خواهند شد.

آیپد پرو جدید با تراشه M2

 انتظار می رود آیپد پرو قبل از ٢٧ اکتبر وارد بازار شود، یعنی زمانی که اپل درآمدهای سه ماهه و سالانه خود را اعلام می‌کند. با این حال، هیچ رویدادی برای معرفی آیپد جدید ٢٠٢٢، برنامه‌ریزی نشده است و تبلت‌های جدید با یک بیانیه مطبوعاتی در وب سایت شرکت اپل معرفی شدند.

آیپد پرو جدید با تراشه M2
آیپد پرو جدید با تراشه M2

آی‌پد پرو جدید می‌تواند قابلیت‌ شارژ MagSafe را با خود به ارمغان بیاورد. حتی اطلاعاتی در مورد وجود قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس (Reverse wireless charging) نیز در این تبلت منتشر شده است. به صورتی که تبلت اجازه می‌دهد تا باتری، شارژ خود را با دستگاه دیگری مانند ایرپاد به اشتراک بگذارد. همچنین شاهد عرضه  آیپد پرو جدید اپل با iPadOS 16 خواهیم بود، یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری که معمولاً در کنار iOS منتشر می‌شود، اما به مدت یک سال است که به تأخیر افتاده است.

 به گفته گورمن، کاهش عرضه اپل واچ اولترا ناشی از کمبود قطعات است. که منجر می شود ارسال محموله‌های Watch Ultra به هفته اول نوامبر منتقل شود و برخی از مدل‌ها حتی دیرتر وارد بازار خواهند شد.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس