آیا آیپد پرو جدید 2022 ارزش خرید دارد ؟

139
0
آیپد پرو جدید 2022

اپل اخیراً رویداد بزرگی را برگزار کرده است که در آن خط آیفون 14 و اپل واچ های جدید از جمله اپل واچ اولترا را راه اندازی کرده است، اما هنوز رویدادهای بیشتری در راه است و مدل های جدید آیپد پرو 2022 احتمالاً سرفصل رویدادی در ماه اکتبر خواهند بود. با این اوصاف، ما اکنون می شنویم که آنها ممکن است چندان مورد توجه قرار نگیرند. در این پست به بررسی آیپد پرو جدید 2022 می پردازیم.

آیپد پرو جدید 2022

به گفته مارک گورمن – روزنامه‌نگاری با سابقه خوب در زمینه اطلاعات اپل – در آخرین خبرنامه Power On خود (در تب جدید باز می‌شود) برای بلومبرگ، این شرکت به احتمال زیاد آی‌پد پروهای جدید را از طریق بیانیه مطبوعاتی معرفی می‌کند تا در یک رویداد.

گورمن ادعا می کند که هر دو مدل 11 اینچی و 12.9 اینچی آیپد پرو «احتمال زیادی» دارند که در سال جاری بیرون بیایند، اما آنها یک «خروج بزرگ» برای اپل نیستند، بنابراین یک رویداد بزرگ را توجیه نمی کنند.

ظاهراً آنها از چیپست جدید M2 – که قبلاً رونمایی شده است – به همراه داشتن برخی “مشخصات بهبودیافته” استفاده خواهند کرد، اما هیچ چیز شدیدی نیست.

گورمن ادعا می‌کند که احتمالاً مک مینی‌ها و مک ‌بوک پروهای جدیدی را نیز مشاهده خواهیم کرد، اما اینها نیز از چیپست‌های موجود در خط M2 که قبلاً اعلام شده بود استفاده می‌کنند و به هیچ‌وجه ارتقاء بزرگی نخواهند داشت، بنابراین احتمالاً رویدادی را نیز برگزار نخواهند کرد. به همین ترتیب ممکن است یک جعبه Apple TV جدید وجود داشته باشد، اما این محصول اصلی برای اپل نیست.

شایان ذکر است که استفاده از بیانیه های مطبوعاتی به جای یک رویداد برای این محصولات به نظر یک حدس آموزشی است تا اطلاعات داخلی، و گورمن اذعان می کند که اپل ممکن است احساس متفاوتی داشته باشد، بنابراین یک رویداد هنوز امکان پذیر است. اما نکته کلیدی این است که خود محصولات احتمالاً ارتقاءهای بسیار هیجان انگیزی نخواهند داشت، هر چند اپل آنها را معرفی کند.

تجزیه و تحلیل: یک iPad استاندارد جدید به طور قابل توجهی وجود ندارد

در حالی که Gurman چندین محصول را برای عرضه در سال 2022 در اینجا فهرست کرده است، چیزی که ذکر نشده بود یک iPad جدید 2022 بود.

این کمی تعجب آور است زیرا منابع متعدد – از جمله خود گورمن – قبلاً گفته بودند که تا قبل از پایان سال شاهد یک آی‌پد پایه جدید خواهیم بود.

این امکان وجود دارد که گورمن صرفاً از ذکر آن در این فهرست غافل شده باشد – یا فراموش کرده است – اما می تواند به این معنی باشد که آنها دیگر مطمئن نیستند که سنگ لوح (slate) را قبل از سال 2023 ببینیم.

اگر امسال بیرون (land) بیاید، اطلاعات فاش شده (leaks) نشان می‌دهد که احتمالاً آن را – همراه با آی‌پد پروهای جدید – در ماه اکتبر خواهیم دید، بنابراین ممکن است زمان زیادی نباشد. اما اگر در ماه اکتبر وارد بازار نشود، شاید مدتی طول بکشد تا برای این تبلت ارزان قیمت صبر کنید.

techradar

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس