اکنون همه می توانند از اسنپ چت برای وب استفاده کنند

52
0
اسنپ چت برای وب

برای استفاده از نسخه وب برنامه محبوب، لازم نیست در Snapchat+ مشترک شوید.

اگر به کاربران Snapchat+ با دسترسی به Snapchat برای وب حسادت می‌کنید، می‌تواند خیالتان راحت باشد که این پلتفرم اکنون برای همه کاربران برنامه در دسترس است. این بدان معناست که چه هزینه اشتراک پریمیوم را بپردازید یا نه، می توانید از اسنپ چت در مرورگر وب خود استفاده کنید.

اسنپ ​​چت برای وب برای همه کاربران عرضه می شود

اسنپ ​​چت به عنوان بخشی از به روز رسانی ویژگی های پاییز 15 سپتامبر خود در اتاق خبر اسنپ، عرضه را اعلام کرد. به جای یک اعلامیه مستقل، عرضه کامل اسنپ چت برای وب در کنار ویژگی هایی مانند میانبرهای چت و برچسب های سوال معرفی شد.

نسخه وب برنامه رسانه های اجتماعی برای اولین بار در جولای 2022 اعلام شد، اما به عنوان یک نسخه انحصاری برای کاربران +Snapchat. با توجه به اینکه اسنپ چت پیشنهادات ممتاز خود را تقویت کرده است، عرضه کامل اسنپ چت برای وب باید خبری خوشایند برای کاربران باشد. ویژگی های جدید اندکی پس از معرفی ویژگی دوربین دوگانه برای اسنپ چت ارائه می شود.

اسنپ ​​چت برای وب چگونه کار می کند

کاربران اکنون می توانند به پروفایل خود در web.snapchat.com وارد شوند. هنگام ورود به سیستم، باید تلاش خود را برای ورود به سیستم با استفاده از برنامه تلفن هوشمند تأیید کنید. پس از ورود به سیستم، رابط برنامه وب را مشاهده خواهید کرد.

اسنپ ​​چت خاطرنشان می کند که نسخه وب آن از چندین جنبه کلیدی با برنامه تلفن همراه خود متفاوت است. اولین تفاوت عمده این است که در حالی که می توانید اسنپ ها را روی پلتفرم وب ارسال کنید، فقط می توانید آنها را از طریق برنامه تلفن همراه مشاهده کنید. رابط کاربری نیز با اپلیکیشن موبایل متفاوت است.

همانطور که Snapchat در سیاست حفظ حریم خصوصی خود برای محصولات مختلف ذکر می کند:

اگر با شخصی در وب تماس می‌گیرید، فقط به مجموعه‌ای از لنزها دسترسی خواهید داشت و ممکن است همه ابزارهای خلاقانه در دسترس شما نباشند. و اگر اسنپ دریافت کردید، هنوز نمی توانید آن را در اسنپ چت برای وب مشاهده کنید، باید از برنامه اسنپ چت برای این کار استفاده کنید.

با این حال، می توانید با دوستان اسنپ چت خود چت کنید و از طریق وب تماس برقرار کنید. اسنپ ​​چت همچنین به توانایی کاربران برای گرفتن اسکرین شات از اسنپ ها و پست ها با استفاده از نسخه وب توجه ویژه ای دارد.

با استفاده از رایانه شخصی خود به اسنپ چت متصل شوید

اسنپ ​​چت برای وب یک پلتفرم وب به راحتی در دسترس را به مجموعه محصولات اسنپ می آورد. برای کاربرانی که ترجیح می دهند در رایانه خود تایپ کنند، انتشار خبر خوشایند خواهد بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس