اینستاگرام در تلاش است تا همه پست‌های ویدیویی را در قالب اینستاگرام ریلز منتشر کند.

87
0
اینستاگرام ریلز

تلاش های اینستاگرام برای رقابت با TikTok هر روزه در حال افزایش است. با استناد به اسکرین شات ارسال شده توسط مت ناوارا در توییتر، اینستاگرام شروع به آزمایش طرحی کرده است تا تمام ویدیوهایی که در اینستاگرام پست می‌شود در قالب ریلز منتشر شوند تا در نتیجه‌ی این کار، مخاطبان بیشتری را به اینستاگرام و فیس‌بوک جذب کنند.

یکی از سخنگویان متا در ایمیلی به TechCrunch می‌نویسد: «ما در حال آزمایش این ویژگی به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای ساده‌سازی و بهبود تجربه ویدیویی در اینستاگرام هستیم.» Instagram Reels برای اولین بار در اوت 2020 در ایالات متحده راه اندازی شد.

اینستاگرام ریلز
اینستاگرام ریلز

این اسکرین شات عنوان می کند که “پست‌های ویدیویی اکنون به عنوان Reels با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود.” اینستاگرام امیدوار است که با تبدیل تمام ویدیوها به ریلز، ویدیوها تعاملی تر شوند، افکت های ویدیویی در دسترس قرار گرفته و موزیک اضافه شود، همچنین ویدیوها بتوانند به ریلز های جدید ریمیکس شوند.

این ویژگی فعلا در مرحله آزمایش است و مشخص نیست که چه تصمیمی در رابطه با این موضوع گرفته خواهد شد. همچنین فعلا مشخص نشده است که برای ویدیوهایی که تاکنون در اینستاگرام منتشر شده اند، چه اتفاقی خواهد افتاد، آیا همچنان می توان ویدیوهای تا سقف 10 دقیقه (یا حداکثر 60 دقیقه در حساب‌های تأیید شده) را منتشر کرد یا خیر.

حدود یک سال پیش، آدام موسری، مدیر اینستاگرام اعلام کرد که اینستاگرام «دیگر یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس نیست» زیرا این شرکت تمرکز خود را بر روی اهدافی مانند «سازندگان، ویدیو، خرید و پیام‌رسانی» تغییر داده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس