Collab اینستاگرام چیست | آشنایی با Collab اینستاگرام

97
0
Collab اینستاگرام

اینستاگرام قابلیتی دارد که به شما امکان می دهد با همکاران خود پست بگذارید. به جای اینکه در پست بعدی خود فردی را برچسب گذار(تگ) کنید. در این مقاله به بررسی Collab اینستاگرام می پردازیم.

Collab اینستاگرام چیست؟

Collab اینستاگرام شبیه به یک پست تگ شده است. بزرگترین و مهم ترین تفاوت این است که با استفاده از ویژگی Collab، به فیدهای هر دوی همکاران ارسال می شود. از ویژگی Instagram Collab می توان برای هر چیزی استفاده کرد،از یک عکاسی حرفه ای گرفته تا یک طرح خنده دار که با یک دوست ساخته اید.

نحوه ارسال یک پست Collab

برای همکاری با شخصی در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

به فید اینستاگرام خود بروید.

روی نماد مثبت در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و نوع پستی را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که Instagram Collabs فقط برای یک پست معمولی یا یک حلقه اینستاگرام قابل استفاده است.

محتوایی را که با آن همکاری کرده‌اید و می‌خواهید پست کنید انتخاب کنید، سپس روی Next در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

هر گونه ویرایش لازم را اعمال کنید و روی Next در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

اگر از گزینه های ویرایش اینستاگرام راضی نیستید، می توانید سایر نرم افزارهای ویرایش عکس رایگان را بررسی کنید.

Collab اینستاگرام
Collab اینستاگرام

یک عنوان، مکان، هشتگ یا هر چیز دیگری که ممکن است بخواهید اضافه کنید.

روی Tag People ضربه بزنید. هنوز هم می‌توانید مانند قبل یا بعد از اضافه کردن یک همکار، افراد را مانند همیشه برچسب‌گذاری کنید.

روی دعوت از همکار ضربه بزنید.

Collab اینستاگرام
Collab اینستاگرام

نام یا نام کاربری حسابی را که می‌خواهید به‌عنوان همکار برچسب‌گذاری کنید، وارد کنید.

همکار خود را انتخاب کنید.

Collab اینستاگرام
Collab اینستاگرام

مطالب خود را ارسال کنید.

هنگامی که محتوای خود را پست می کنید، این وظیفه مشارکت کننده است که دعوت شما را بپذیرد تا در فید آنها نیز ظاهر شود. اگر دعوت شما را رد کنند یا به دعوت شما پاسخ ندهند، پست مانند یک پست معمولی اینستاگرام فقط در فید شما ظاهر می شود.

آیا می توانید بیش از یک همکار دعوت کنید؟

متأسفانه، در حال حاضر، اینستاگرام به شما اجازه می دهد در هر پست فقط یک همکار دعوت کنید. با این حال، می توانید علاوه بر همکار دعوت شده خود، چندین نفر را تگ کنید.

چه چیزی Collab اینستاگرام را مفید می کند؟

Collab اینستاگرام  باعث صرفه جویی در زمان و تلاش همکاران شما برای ایجاد پست اصلی خود می شود. به جای اینکه خودشان پست بگذارند، تنها کاری که باید انجام دهند این است که دعوت شما را بپذیرند و پست در فید آنها و همچنین شما ظاهر می شود. یکی دیگر از دلایل مفید بودن Collabs اینستاگرام این است که تعاملی را که پست از هر دو حساب دریافت می کند ترکیب می کند. اگر دو همکار به طور جداگانه یک مورد را در حساب های خود ارسال کنند، هر پست لایک، نظرات و اشتراک گذاری خود را جمع آوری می کند. اما، اگر این دو اکانت محتوای خود را به صورت همکاری ارسال کنند، همه لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌هایی را که پستشان دریافت می‌کند، به اشتراک خواهند گذاشت.

تجزیه و تحلیل مشترک یک Collab اینستاگرام چیزی است که نمی توانید به سادگی با تگ کردن شخصی به آن برسید. در حالی که یک فرد تگ شده می تواند یک پست را مجدداً در استوری خود ارسال کند و امیدوارم برخی از دنبال کنندگان خود را به تعامل با پست سوق دهند، هیچ چیز مستقیم تر از یک پست واقعی در حساب انها نیست. می توانید از برنامه های همکاری اینستاگرام و همچنین استراتژی های دیگر برای به حداکثر رساندن دسترسی اینستاگرام خود استفاده کنید.

چرا باید از Collabs اینستاگرام استفاده کرد؟

اگر فردی هستید که از اینستاگرام برای ارسال پروژه های به اشتراک گذاشته شده استفاده می کنید، باید از Instagram Collabs استفاده کنید. Instagram Collabs یک قدم فراتر از تگ کردن یک نفر است و به شما امکان می دهد همکاری خود را هم در فید اینستاگرام خود و هم در فید شخصی که با او همکاری کرده اید پست کنید. این باعث می‌شود که Instagram Collabs راهی عالی برای تقویت تجزیه و تحلیل شما و دستیابی به مخاطبان بیشتری نسبت به خودتان باشد.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس