اوپو گوشی تاشو جدید با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی روانه‌ی بازار می کند.

69
0
اوپو گوشی تاشو جدید با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

اوپو چند سال قبل اولین گوشی هوشمند تاشوی خود را تحت عنوان OPPO Find N  عرضه کرد و حالا اینطور به‌نظر می‌رسد که این شرکت چینی درحال‌ کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود می باشد، که به زودی عرضه خواهندشد. اوپو گوشی تاشو جدید با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خود را احتمالا در دو مدل عرضه خواهد کرد.

طبق آخرین گزارش DigitalChatStation، اوپو درحال‌ کار بر روی دو گوشی هوشمند تاشو جدید است که یکی از آن‌ها با اسم رمز Dragonfly از سبک تاشو مانند سری گلکسی زدفلیپ و دیگری که اسم رمز آن هنوز مشخص نیست از طراحی تاشو شبیه سری گلکسی زدفولد سامسونگ الگوبرداری خواهند کرد.

گوشی‌ Dragonfly اوپو به صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. بر طبق برخی اخبار تایید نشده این شرکت روی کاهش ضخامت این محصول تمرکز کرده و علاوه‌براین از ساختار لولای جدیدی در آن‌ استفاده خواهد کرد.

از طرفی، نسل بعدی Find N نیز در حال ساخت است و بر طبق گزارش‌ها این دستگاه نیز از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. این مدل نسبت به نسخه‌ی فعلی ازنظر وزن و ضخامت بهبودهایی خواهد داشت.

همچنین ادعا شده است اوپو در نیمه‌ی دوم سال جاری، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار رده‌بالا را به بازار عرضه کند. گفته می‌شود محصولات جدید این شرکت با تراشه‌های سری Qualcomm Snapdragon و MediaTek Dimensity به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: gizmochina

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس