ویژگی‌ جدید Reels اینستاگرام ؛ Crossposting، Insights، Add Yours

87
0
ویژگی‌ جدید Reels اینستاگرام

اینستاگرام سه ویژگی جدید به Reels اضافه کرده است که شامل کراس پست (crosspost) بین فیس‌بوک و اینستاگرام است. در واقع شما می‌توانید ریلزهای خود را به فیسبوک ارسال کنید.ویژگی‌ جدید Reels اینستاگرام را بیشتر بشناسید.

ویژگی‌ جدید Reels اینستاگرام عبارتند از:

  • کراس پست یا ارسال پست بین اینستاگرام و فیس بوک
  • استیکر “Add Yours”
  • Reels Insights، آنالیز عملکرد ریلز در فیس بوک

کراس پست ریلز اینستاگرام به فیس بوک

اگر در هر دو شبکه اجتماعی اکانت دارید، می توانید یک Reel را در اینستاگرام پست کرده و همزمان آن را در فیس بوک نیز پست کنید. در آپدیت جدید وقتی یک Reel را در اینستاگرام ایجاد کردید، پیامی دریافت خواهید کرد که میگوید آیا می خواهید آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید. در این صورت ریلز ایجاد شده در اینستاگرام به‌طور خودکار در فیس‌بوک نیز به اشتراک گذاشته می‌شوند، مگر اینکه این گزینه را غیرفعال کنید.

به خاطر داشته باشید که تنظیمات پیش ‌فرض حریم خصوصی برای Reels عمومی است. بنابراین حتی اگر اکانت فیسبوک شما خصوصی باشد، همه می‌توانند ریلز شما را ببینند.

ویژگی‌ جدید Reels اینستاگرام: استیکر “Add Yours”

اینستاگرام استیکر add yours را از استوری ها به Reels اضافه کرده است. شما می‌توانید استیکر را به ریلز اضافه کنید. برای مثال میتوانید با نوشتن “مهمترین اتفاق آخر هفته من گذراندن وقت در ساحل بود مال خودت رو اضافه کن.” دیگران را به گذاشتن ریلز در پاسخ به ریلز خود تشویق کنید. افراد دیگر می توانند با زدن روی استیکر add yours ریلز خود را در پاسخ به درخواست شما اضافه کنند.

موسری رییس اینستاگرام در مورد این ویژگی جدید گفته است :

” ما با این ویژگی میخواهیم به شما با دیدن دیگر ویدیوهای ریلز ایده بدهیم که ویدیو خود را به اشتراک بگذارید.”

فرض کنید یک Reel با برچسب add yours پست می‌کنید و افراد زیادی به آن پاسخ می‌دهند و در نهایت وایرال می‌شود. البته به دلیل ذکر منبع همه میتوانند نام شما را به عنوان شروع کننده ببینند.

موسری در ادامه گفت :

به عنوان ذکر منبع از سوی اینستاگرام برای شما اعتباری در نظر گرفته می‌شود. همچنین نام شما به عنوان شروع کننده این ترند نشان داده میشود. اما می‌توانید روی استیکر اسم خود کلیک کنید و آن را خاموش کنید.

Insights برای ریلزهایی که در فیسبوک پست شده اند

با این آپدیت جدید می‌توانید به اطلاعاتی مانند میزان بازدید از ریلز، میانگین زمان تماشا، کل زمان تماشا و سایر معیارها برای آنالیز عملکرد ریلز در فیسبوک دسترسی پیدا کنید.

ویژگی‌ جدید Reels اینستاگرام: زمان بندی Reels

متا به تازگی قابلیت زمان بندی Reels را در فیس بوک معرفی کرده است. با استفاده از Creator Studio می‌توانید محتوای Reels را از قبل برنامه‌ریزی کنید و همه Reels منتشر شده خود را در یک جا مدیریت کنید. راه‌های دیگری نیز برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه در اینستاگرام و فیسبوک وجود دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس