اینستاگرام در حال ساخت نمونه شبیه سازی (murder) BeReal است

51
0
ساخت نمونه شبیه سازی ( murder)BeReal

ویژگی «IG Candid» آن درخواست عکس در یک زمان خاص از روز می کند.ساخت نمونه شبیه سازی (murder) BeReal توسط اینستاگرام تایید شده است.

متا تایید کرده است که در حال نمونه سازی داخلی یک ویژگی جدید اینستاگرام است که به طرز مشکوکی شبیه به BeReal است، برنامه رسانه اجتماعی که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ویژگی موسوم به “IG Candid” که توسط افشاگر الساندرو پالوزی کشف شد، BeReal را با ترغیب کاربر به اشتراک گذاری یک عکس معتبر در زمان تصادفی هر روز منعکس می کند.

همکار ما، کیسی نیوتن، این مقلدها را “کلون های قتل murder clones” نامیده است، زیرا به نظر می رسد که آنها برای خنثی کردن افراد تازه کار با تقلید از ویژگی های قاتل آنها طراحی شده اند.

پالوزی یک اسکرین شات با توضیح اینستاگرام از نحوه عملکرد این ویژگی منتشر کرد. «IG Candid دیگران را به سینی (tray) داستان خود اضافه کنید. و هر روز در زمان متفاوت، یک نوتیفیکیشن برای گرفتن و اشتراک گذاری یک عکس در 2 دقیقه دریافت کنید.

برای افراد ناآشنا، این دقیقاً همان چیزی است که تجربه BeReal باید کار کند. این سرویس که ماه گذشته به شهرت رسید و در حال حاضر شماره 1 برنامه رایگان در اپ استور iOS است، در یک زمان تصادفی از روز یک نوتیفیکیشن برای کاربران خود ارسال می کند و به آنها دو دقیقه فرصت می دهد تا همزمان هم یک عکس از پشت و هم یک سلفی بگیرند. این قالبی است که قرار است به‌جای انواع محتوایی که اینستاگرام به آن‌ها معروف است، به اشتراک‌گذاری تصاویر معتبر مربوط به روزگار مردم را تشویق کند.

متا در بیانیه ای که به The Verge داده است تأیید کرد که در حال آزمایش ویژگی IG Candid است. کریستین پی، سخنگوی متا گفت: «این ویژگی یک نمونه اولیه داخلی است و آزمایش خارجی ندارد. این نشان می دهد که هیچ جدول زمانی مشخصی برای زمانی که این ویژگی ممکن است به صورت عمومی در دسترس قرار گیرد وجود ندارد، حتی اگر اصلاً منتشر شود.

اما با توجه به واکنش متا و سایر غول‌های رسانه‌های اجتماعی به سایر برنامه‌های محبوب در طول سال‌ها، به نظر می‌رسد که اگر اینستاگرام همچنان محبوبیت خود را ادامه دهد، در نهایت پاسخی به BeReal ارائه خواهد کرد. از این گذشته، وقتی ویژگی استوری اسنپ چت محبوب شد، اینستاگرام ویژگی استوری خود را ارائه کرد و Reels پاسخی آشکار به محبوبیت TikTok است.

متا تنها غول فناوری نیست که یک یا دو کلون قتل را ساخته است. YouTube Shorts یکی دیگر از تلاش‌های شفاف برای کسب درآمد از محبوبیت ویدیوهای کوتاه عمودی (vertically) است، و توییتر به سرعت Spaces را در پاسخ به محبوبیت Clubhouse منتشر کرد. ساخت نمونه شبیه سازی (murder) BeReal بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

این حتی اولین باری نیست که متا به کپی برداری از BeReal متهم می شود. ماه گذشته، تقریباً زمانی که BeReal در حال افزایش محبوبیت بود، ویژگی جدیدی به نام Dual را به طور گسترده ارائه کرد که به شما امکان می دهد همزمان از دوربین جلو و عقب گوشی خود عکس یا فیلم بگیرید. مردم به سرعت به شباهت های BeReal اشاره کردند، اگرچه Dual با این تفاوت که به شما امکان می دهد هر زمان که می خواهید محتوا را ضبط کنید، به جای اینکه منتظر یک نوتیفیکیشن روزانه باشید، متفاوت است. اما به گفته یکی از طراحان سابق محصولات اینستاگرام، ویژگی Dual در واقع چندین سال در حال توسعه بود و انتشار آن در زمان انفجار محبوبیت BeReal به سادگی “راحتی” بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس