معرفی بهترین لپ تاپ های 2022: 15 لپ تاپ که می توانید بخرید

34
0
بهترین لپ تاپ های 2022

معرفی بهترین لپ ‌تاپ ‌ها برای شما، از دستگاه ‌های فوق ‌قابل حمل گرفته تا دستگاه ‌های ویرایش پرقدرت را در این لیست می توانید بیابید. بهترین لپ تاپ 2022 می‌تواند با برند ها، قیمت‌ ها و ویژگی ‌های مختلف عرضه شود. در این مقاله، ما بهترین لپ تاپ های 2022، نوت‌ بوک ‌های تجاری ویندوز 10، لپ ‌تاپ ‌های بازی، کروم ‌بوک، لپ ‌تاپ‌ های مدرسه و 2 در 1 قابل تبدیل را برای شما آورده ایم.

انتخاب فعلی ما برای بهترین لپ تاپ سال 2022 مک بوک ایر است. این دستگاهی است که تقریباً همه چیز را به درستی برای شما انجام می دهد. در حالی که مطمئناً کامل نیست، هیچ نقص عمده ای نیز در آن وجود ندارد. این یک انتخاب عالی برای بهرهوری، کاوش و حتی بازی های سبک است.

خرید یک لپ‌ تاپ بد با این همه گزینه ی خوب برای افراد سخت ‌تر می ‌شود، اما چیزی که بهترین لپ‌ تاپ‌ ها را از لپ ‌تاپ ‌های خوب متمایز می ‌کند، نحوه تعادل بین قدرت، کارایی، قابلیت حمل و راحتی آن ها است. لپ‌ تاپ برتر باید صفحه ‌کلید و ترک ‌پد فوق‌ العاده ‌ای داشته باشد، به هر حال، این دو دلیل بزرگ‌ ترین دلیل انتخاب لپ ‌تاپ به جای گوشی هوشمند یا تبلت هستند. صفحه نمایش آن باید برای چشم ها مناسب، روشن و به اندازه کافی واضح باشد که لبه های ناهموار و پیکسل های قابل مشاهده شما را پرت نکند. باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا برای بسیاری از موارد به جز ویرایش فشرده ویدئو و بازی های پیشرفته، به اندازه کافی قدرتمند باشد. باید به راحتی از مکانی به مکان دیگر حمل شود و باید بتواند تمام روز را بدون نیاز به اتصال به برق دوام بیاورد.

دیگر انتخاب ‌های ما برای بهترین لپ‌ تاپ‌ ها، کروم ‌بوک ‌ها و 2 در 1 شامل Asus ROG Zephyrus G15، MacBook Pro 16 و HP Spectre x360 14 است. فهرست کامل بهترین لپ ‌تاپ ‌ها را می توانید در زیر ببینید یا خلاصه ‌ای از لپ ‌تاپ ‌های ما را بررسی کنید. همچنین شما می توانید لیست بهترین لپ ‌تاپ‌ های بازی، اگر به دنبال دستگاه قدرتمندی هستید که قابلیت حمل را فدا نکند نیز در دیگر مقالات ما بررسی کنید.

بهترین لپ تاپ های 2022

بهترین لپ تاپ های 2022
بهترین لپ تاپ های 2022

1.بهترین لپ تاپ های 2022: اپل مک بوک ایر (M2)

بهترین لپ تاپ سال 2022

جدیدترین مک بوک ایر با پردازنده M2 اپل، بهترین لپ تاپ برای اکثر مردم است.

مدل پایه که شامل 8 گیگابایت حافظه، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، پردازنده مرکزی 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی 8 هسته ای است، از 1199 دلار شروع می شود. مدلی با فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی که ما به اکثر افراد توصیه می کنیم و به شما امکان می دهد مدت بیشتری از لپ تاپ استفاده کنید، 1399 دلار قیمت دارد.

Air طراحی گوه ‌ای را که برای سال‌ ها کارت تلفن آن بود، از دست داده است، اما بسیاری از ویژگی ‌های عالی سال ‌های گذشته، از جمله شارژ MagSafe، Touch ID و صفحه ‌کلید سوئیچ قیچی را حفظ کرده است، و یک وب ‌کم جدید 1080p و دو دوربین نیز اضافه می‌ کند. و همچنین گزینه های رنگی جدید را اضافه کرده است.

پردازنده M2 داخل آن به اندازه M1 Pro یا M1 Max که در مدل ‌های بزرگ ‌تر (و گران‌ تر) MacBook Pro دریافت می‌ کنید سریع یا قدرتمند نیست، اما هنوز هم بسیار سریع است. در آزمایش ما، این دستگاه می‌ توانست بار های کاری شدید اداری را بدون گرما یا کاهش سرعت انجام دهد. با توجه به اینکه این دستگاه چقدر نازک و سبک است، ترکیبی از قدرت و قابلیت حمل را ارائه می دهد که پیدا کردن آن در بسیاری از ماشین های دیگر به سختی انجام می شود.

M2 Air به اندازه مک ‌بوک 16 اینچی M1 Pro در آزمایش‌ های خلاصه‌ ای که داشتیم عمر باتری را به ما نداد، اما همچنان انتظار داریم که برای اکثر مردم یک روز کامل استفاده مداوم را داشته باشد.

اپل به فروش مک‌بوک ایر M1 که در سال 2020 عرضه شد، ادامه می ‌دهد. اگر M2 MacBook Air خارج از محدوده قیمتی شما است، توصیه می‌ کنیم مدل M1 را در نظر بگیرید که در ادامه برای شما فهرست شده است.

مک بوک ایر با M2 (2022)

1199 دلار

مک بوک ایر M2 یک دستگاه نازک و سبک است که از جدید ترین پردازنده ستاره ای اپل پشتیبانی می کند.

2. مک بوک پرو (14 اینچ و 16 اینچ)

بهترین مک بوک برای سازندگان

مک بوک پرو 16 اینچی قدرتمند ترین لپ تاپی است که اپل تا به حال ساخته است. اگر مایل به پرداخت هزینه هستید (و این قیمت بسیار زیاد است)، تقریباً مطمئناً از آنچه این دستگاه می تواند انجام دهد راضی خواهید بود.

در بنچمارک ‌های ما، که کار های خلاقانه مختلفی از جمله رمزگذاری، پخش و زمان صادرات را آزمایش می ‌کنند، MacBook Pro 16 بهتر از هر لپ ‌تاپ ‌ای که تا به حال استفاده کرده ‌ایم، عمل می‌کند، تنها دستگاه ‌های دیگری که در برخی از دستگاه‌ ها تقریباً با این مورد مطابقت دارند. معیار های ما رایانه های شخصی رومیزی پیشرفته هستند. عمر باتری نیز بی سابقه است. پیکربندی 16 اینچی با پردازنده M1 Pro در آزمایش من 16 ساعت دوام آورد، و آن را به طولانی ‌ترین عمر باطری لپ ‌تاپی تبدیل کرد که تا به حال بررسی کرده ‌ایم. (پیکربندی M1 Max چندان دوام نمی آورد، اما همچنان یک روز کاری را پشت سر می گذارد.)

در جا های دیگر، اساساً هیچ شکایتی در مورد جدید ترین مک بوک پرو نداریم. صفحه نمایش فوق العاده ای دارد که می تواند در هنگام پخش محتوای HDR به 1000 نیت برسد. آن را با بهترین مجموعه بلندگو هایی که تا به حال از لپ تاپ شنیده ایم جفت می کند. و این مدل ‌های Pro می ‌توانند به چندین نمایشگر خارجی خروجی بدهند، در حالی که Air به یک نمایشگر محدود است.

اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتواند حجم کاری سختی را در خود جای دهد و در عین حال به عنوان یک دستگاه چندرسانه ای عالی در زمان خاموشی کار کند، مک بوک پرو 16 بهترین دستگاه برای شماست.

مک بوک پرو 16 اینچی با M1 Pro (2021، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD)

2,199 دلار 2,499 دلار 13 درصد تخفیف

مک بوک پرو 16 اینچی جدید یک نیروگاه خلاقانه است که به آخرین سیلیکون اپل مجهز شده است. صفحه نمایش 16 اینچی که با M1 Pro یا M1 Max قابل تنظیم است، به لطف مجموعه گسترده ای از پورت ها، می تواند به طور همزمان به سه نمایشگر خارجی و یک تلویزیون 4K ارائه شود.

اگر یک حرفه ای خلاق هستید که نمی خواهید قیمت مک بوک پرو 16 را بپردازید، یا به دنبال چیزی جمع و جورتر هستید، احتمالاً برای مک بوک پرو 14 اینچی مناسب تر هستید. این دستگاه کوچک ‌تر، سبک ‌تر و ارزان‌ تر از همتای 16 اینچی خود است، اما با همان گزینه‌ های پردازنده هیولایی و همان صفحه نمایش ستاره‌ ای عرضه می ‌شود.

ما تفاوت زیادی در امتیازات بنچمارک بین مک ‌بوک ‌های 14 اینچی و 16 اینچی با پردازنده ‌های یکسان مشاهده نکردیم، مدل 14 اینچی در برخی از آزمایش ‌های ما در واقع بهتر از 16 اینچی بود. تفاوت اصلی که باید در نظر گرفت، جدا از اندازه این دستگاه ها، عمر باتری است. شاسی 16 اینچی امکان باتری بسیار بزرگ ‌تری را فراهم می‌ کند و مدل 16 اینچی M1 Pro چندین ساعت بیشتر از مدل 14 اینچی M1 Pro در آزمایش ما دوام آورد.

مک بوک پرو 14 اینچی با M1 Pro (2021)

2,199 دلار 2,499 دلار 13 درصد تخفیف

مک بوک پرو 14 اینچی را می توان به CPU جدید M1 Pro یا M1 Max مجهز کرد و می توان آن را طوری پیکربندی کرد که تا 64 گیگابایت حافظه یکپارچه داشته باشد.

3.بهترین لپ تاپ های 2022: مک بوک ایر (M1)

بهترین لپ تاپ ارزان

اگر به مک‌ بوک سبک ‌وزن علاقه‌ مندید اما Air خارج از محدوده قیمتی شماست، احتمالاً برای M1 MacBook Air 2020 مناسب ‌تر هستید که اپل همچنان به فروش آن ادامه می‌ دهد. مدل پایه که شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است، از 999 دلار در بازار شروع می شود.

Air قدیمی دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600، Touch ID، وب کم 720p، سنسور اثر انگشت و صفحه کلید سوئیچ قیچی است.

M1 اگرچه به سرعت M2 نیست، اما همچنان سریع است. در آزمایش ‌های ما، این لپ ‌تاپ با حجم ‌های کاری شدید ویرایش عکس و ویدیو بهتر از تقریباً هر لپ‌ تاپ نازک و سبکی که از اینتل استفاده کرده بودیم، مدیریت کرد. همچنین توانست Shadow of the Tomb Raider را با نرخ فریم نزدیک به قابل بازی اجرا کند که برای گرافیک یکپارچه یک شاهکار است.

عمر باتری نیز به خوبی M2 نیست، اما بسیار نزدیک است. ما بین هشت تا 10 ساعت کار مداوم با این لب تاب داشتیم.

مک بوک ایر (اواخر 2020)

999 دلار

مک بوک ایر یک دستگاه قابل اعتماد با پردازنده ای فوق العاده است.

4. HP SPECTER X360 14

بهترین لپ تاپ ویندوز

ارائه یک شکایت در مورد Spectre x360 14 سخت است. این یک دستگاه بسیار زیبا با ساختاری محکم و ظاهر و احساس برتر است.

اما Spectre x360 14 صرفاً زیبا نیست: استفاده از آن به عنوان یک درایور روزانه نیز لذت بخش است. جدیدترین پردازنده ‌های نسل یازدهم اینتل و گرافیک یکپارچه Iris Xe عملکردی سریع و بدون کاهش سرعت یا یخ زدگی که مشاهده کردیم ارائه می ‌کنند. و ما به طور متوسط ​​10 ساعت عمر باتری دستگاه را دریافت کردیم، یکی از بهترین نتایجی که تا به حال دیده ایم.

در خارج، Spectre دارای یک صفحه نمایش جادار 3:2 است و اگر وضوح FHD با سلیقه شما سازگار نیست، گزینه های OLED و 1000 nit در دسترس هستند. حتی یک قلم بسته بندی شده وجود دارد که به صورت مغناطیسی به کناره Spectre متصل می شود، اگر از دستگاه به عنوان تبلت استفاده می کنید مفید است. تقریباً تمام جنبه‌ های دیگر این لپ ‌تاپ، از صفحه کلید راحت و صفحه لمسی صاف گرفته تا صدای باس سنگین و انتخاب پورت عملی، رقیب یا فراتر از بهترین کانورتیبل‌ های موجود در بازار است.

چنین بسته استثنایی از ویژگی ‌ها ارزان نیست و بسیاری از مشتریان هر آنچه را که نیاز دارند را در یک محصول ارزان ‌تر پیدا می ‌کنند. اما Spectre x360 14 استاندارد طلایی جدید ویندوز های قابل تبدیل است. به طور کلی، این بهترین لپ ‌تاپ ویندوزی است که می ‌توانید بخرید.

HP Spectre x360 14

1550 دلار

HP Spectre x360 14 بهترین لپ تاپ 2 در 1 در سال 2022 است.

5. ایسوس ROG ZEPHYRUS G15

بهترین لپ تاپ های 2022: بهترین لپ تاپ گیمینگ

Zephyrus G15 با کمی بیش از چهار پوند، یکی از سبک ترین لپ تاپ های 15 اینچی مناسب بازی است که می توانید بخرید. اما شما عملکرد را برای این قابلیت حمل به خطر نمی اندازید. G15 از برترین تراشه‌ های موبایلی که AMD و Nvidia ارائه می ‌کنند قدرت می ‌گیرد و آن را با صفحه نمایش سریع QHD 165 هرتزی جفت می ‌کند. در آزمایش ما، این سیستم توانست حتی سخت ‌ترین عناوین AAA را با وضوح QHD کنترل کند.

تقریباً همه چیزهای دیگر در مورد G15 نیز عالی است: صدا خوب است، صفحه‌کلید و تاچ ‌پد از بهترین ‌های موجود در بازار هستند، انتخاب پورت تقریباً هر آنچه را که نیاز دارید دارد، و باتری می ‌تواند بیش از هشت و نیم ساعت دوام داشته باشد. ساعت به شارژ اگر به دنبال یک ماشین بازی پرقدرت هستید که به عنوان یک درایور روزانه نیز عالی عمل کند، Zephyrus G15 باید در صدر لیست شما باشد.

Asus ROG Zephyrus G15

1999 دلار

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15 یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ است که در حال حاضر می توانید خریداری کنیدمیزان عملکرد نسبت به هزینه قابل توجه است.

6. ASUS ZENBOOK PRO DUO 14

بهترین لپ تاپ با دو صفحه نمایش

در نهایت، یک لپ ‌تاپ با دو صفحه نمایش وجود دارد که می ‌توانیم خرید آن را به شما توصیه کنیم. در گذشته، فرم فاکتور دو صفحه نمایش، دشوار به نظر می رسید و استفاده از آن دشوار بود. اما در Zenbook Duo 14، ایسوس صفحه نمایش را به طور قابل توجهی بیشتر از قبل زاویه داده است، وضوح آن را بالاتر می ‌برد و به آن یک حکاکی ضد تابش نور داده است که واقعاً مفید است.

با استفاده از نرم‌افزار ScreenXpert ایسوس، کاربران Zenbook Pro Duo اساساً یک مانیتور OLED ثانویه کوچک و واضح روی صفحه‌ کلید خود دارند. این صفحه نمایش دوم همچنین می تواند به یک تاچ پد غول پیکر نیز تبدیل شود (که بسیار مفید است زیرا تاچ پد واقعی دستگاه بسیار کوچک است. این دستگاه همچنین دارای تراشه های با کارایی بالا از اینتل و انویدیا و صفحه نمایش اصلی جادار 16:10 است. در حالی که چیدمان صفحه‌کلید در جلو برای همه مناسب نخواهد بود، این دستگاه نوآورانه بهترین انتخاب برای خریدارانی است که می‌ خواهند چند صفحه نمایش در یک صفحه نمایش داشته باشند.

Asus Zenbook Pro 14 Duo OLED

2000 دلار

Asus Zenbook Pro Duo 14 OLED یک تجربه واقعا منحصر به فرد را برای افرادی که مایلند صفحه کلید خود را در جلوی خود داشته باشند ارائه می دهد.

7.بهترین لپ تاپ های 2022: ایسوس ROG ZEPHYRUS G14

بهترین لپ تاپ برای بازی در حال حرکت

باید مراقب این یکی باشید، زیرا برخی از مدل ها نسبت به چیزی که ارائه می دهند بسیار گران هستند. مطمئن شوید که SKU 1649.99 دلاری را با پردازنده گرافیکی 6700S خریداری می کنید. ما احساس می کنیم که این مدل، به طور خاص، بهترین لپ تاپ بازی 14 اینچی است که می توانید بخرید. این یک دستگاه کاملاً قابل حمل با تنها 3.79 پوند و 0.77 اینچ ضخامت است و دارای صفحه کلید عالی، پد لمسی، انتخاب پورت و صفحه نمایش است. نرخ فریمی که در آزمایش ما تولید کرد، خوب بود، و ما تفاوت زیادی در عملکرد بین مدل ‌های 6700S و 6800S مشاهده نکردیم. و عمر باتری تمام روز را داریم که هر روز در لپ ‌تاپ ‌های بازی نمی ‌بینید.

اگر به داشتن شبکه متحرک از نورهای رنگی در رایانه خود علاقه دارید، می توانید برای مدلی که دارای AniMe Matrix ایسوس است نیز هزینه بیشتری بپردازید. ما فکر نمی ‌کنیم که این مدل ‌ها نسبت به قیمت‌ شان ارزش ویژه ‌ای ارائه دهند، اما مزایای جالبی دارند، می‌ توانید آنها را برای نمایش کلمات یا تصاویر دلخواه خود سفارشی کنید، و یک حیوان خانگی مجازی روی آن وجود دارد که می ‌توانید با آن بازی کنید.

ایسوس ROG Zephyrus G14

1650 دلار

ROG Zephyrus G14 یک لپ تاپ گیمینگ فوق العاده قدرتمند است. پردازنده AMD Ryzen 9 و GeForce RTX 3060 می تواند عملکرد گرافیکی قدرتمند و روان را در بازی ها با صفحه نمایش QHD خود ارائه دهد، در حالی که برای کارهای دیگر نیز به طرز شگفت انگیزی کارآمد است.

8. ASUS CHROMEBOOK FLIP CX5

بهترین کروم بوک 15 اینچی

ایسوس ما را با Chromebook Flip CX5 خود غافلگیر کرد، یک لپ تاپ زیبا با قیمت 800 دلار که اتفاقا سیستم عامل کروم را اجرا می کند. این لپ ‌تاپ مانند انواع لپ ‌تاپ ‌های ویندوزی با قیمت ‌های بالاتر محکم و خوش ‌ساخت است و بافت صاف و منحصر به ‌فردی دارد. این لپ تاپ دارای مشخصات کامل لپ تاپ از جمله باتری 57 وات ساعتی است که عملکرد سریع، عمر باتری طولانی و شارژ سریع را به شما ارائه می دهد.

شما با این لب تاب انواع پورت ها از جمله HDMI و اسلات microSD را دریافت می کنید. صدای بلندگو ها عالی است و صفحه کلید راحت است. ایسوس در مورد شاسی CX5 یا عملکرد آن کوتاهی نکرده است، اگر به دنبال کروم بوک با صفحه نمایش بزرگ هستید، این محصول کاملاً برای شما قابل خرید است.

Asus Chromebook Flip CX5

700 دلار

Asus Chromebook CX5 بسته ای عالی را با قیمت کمی ارائه می دهد.

9. LG GRAM 17

بهترین لپ تاپ برای طرفداران صفحه نمایش بزرگ

حتی اگر قبلاً از یک لپ ‌تاپ سبک استفاده کرده باشید، توضیح سبک بودن LG Gram 17 دشوار است. این صفحه نمایش 17 اینچی عظیم دارد، اما به نوعی فقط سه پوند است. برداشتن آن منطق ذهن شما را به هم می زند. احساس می کنید چیزی در دست ندارید.

اما وزن Gram 17 تنها ویژگی برجسته ی آن نیست. همچنین برخی از بهترین عمر باتری را دارد که در آزمایش ما بیش از 12 ساعت دوام می آورد. یک صفحه کلید عالی، یک انتخاب پورت جامد، فن‌ های بی‌صدا و یک پردازنده سریع اضافه کنید، و چیز های زیادی در مورد این دستگاه وجود ندارد که شما دوست نداشته باشید.

همه به یک صفحه نمایش 17 اینچی نیاز ندارند، و بسیاری از افرادی که به صفحه نمایش 17 اینچی نیاز دارند، به دنبال یک ایستگاه کاری سنگین تر هستند که احتمالاً اغلب قابل جابجا کردن،نیست. اما اگر واقعاً یک صفحه نمایش بزرگ برای کار های اداری روزانه و Netflixing خود می خواهید، جمعیت هدف این دستگاه هستید. این یک دستگاه خاص، اما واقعاً چشمگیر بدون رقابت واقعی در بازار امروز است.

LG Gram 15

800 دلار

LG Gram 15 نسخه کوچکتر یکی از بهترین انتخاب های ما برای بهترین لپ تاپ سبک وزن در سال 2022 است.

10.بهترین لپ تاپ های 2022: HP ENVY X360 13

بهترین لپ تاپ WINDOWS

برای تهیه لپ ‌تاپی که ظاهری عالی دارد، نیازی به خرج کردن 1000 دلار ندارید. HP Envy x360 بهترین لپ ‌تاپ مقرون به صرفه ‌ای است که می ‌توانید بخرید، به دلیل ساخت محکم و جمع‌ و جور، طراحی شیک تبدیل ‌پذیر و عملکرد عالی آن،می توانید تصمیم خود را برای خرید آن نهایی کنید.

Envy دارای شاسی نازک و سبک و صفحه نمایش تقریباً بدون حاشیه با نسبت صفحه نمایش به بدنه 88 درصدی است. صفحه نمایش لمسی (که از قلم MPP2.0 HP پشتیبانی می کند) روشن است و عالی به نظر می رسد. (شما می توانید یک پانل 300 نیت، 400 نیت یا 1000 نیت انتخاب کنید). و HP ردیفی از کلید های میانبر راحت را به صفحه کلید اضافه کرده است، از جمله کلید های kill برای میکروفون و وب کم.

پردازنده‌های Ryzen 5-4500U در مدل من با بار نسبتاً سنگینی از چند وظیفگی کار فوق ‌العاده ‌ای انجام دادند. و گرافیک Radeon یکپارچه AMD عملکرد بازی خوبی را به شما ارائه می دهد که با آنچه از یک GPU گسسته کم مصرف انتظار دارید قابل مقایسه است.

HP Envy x360 13

900 دلار

HP Envy x360 بهترین لپ تاپ ارزان قیمتی است که می توانید بخرید.

11. DELL XPS 13

بهترین لپ تاپ برای کالج

Dell XPS 13 یک لپ تاپ جمع و جور و قابل اعتماد است. شاسی زیبا، نمایشگر عالی 16:10 و عملکرد عالی آن را به انتخابی عالی برای کاربران عمومی تبدیل کرده است. واحد بررسی من (یک مدل i7) وظایف کاری را که برای انجام آن نیاز داشتم بدون هیچ کاهش سرعت یا گرما انجام داد. هم در بازی و هم در کار رسانه ای بسیار خوب عمل کرد.

همچنین یک Dell XPS 13 Plus جذاب ‌تر برای خرید موجود است که شامل انواع ویژگی ‌های جدیدی است که XPS 13 ندارد از جمله گزینه صفحه نمایش OLED، پد لمسی بدون حاشیه و کلید های عملکرد لمسی LED. البته ما مشتاقانه منتظر بررسی آن مدل هم هستیم.

Dell XPS 13

1,029 دلار 1,230 دلار 17 درصد تخفیف

XPS 13 دل، اجرای نهایی در طراحی سنتی لپ‌ تاپ تاشوی سبک و نازک است. شیک و جمع و جور است، صفحه کلید و ترک پد عالی دارد و عملکرد عالی نیز دارد.

12. LENOVO THINKPAD X1 NANO

بهترین لپ تاپ برای سفر های کاری

از بسیاری جهات، ThinkPad X1 Nano یک ThinkPad پیشرفته است. این یک شاسی مستحکم، کلیک ‌کننده‌ های مجزا، یک شاتر حریم خصوصی فیزیکی، یک TrackPoint قرمز رنگ در وسط صفحه‌کلید، و انواع ویژگی‌ های امنیتی و مدیریتی ویژه کسب ‌و کار را دارد.

اما نانو خاص است زیرا سبک ترین ThinkPad لنوو است که تا به حال ساخته است. همچنین یکی از سبک ‌ترین لپ‌ تاپ ‌هایی است که می ‌توانید بخرید، تنها با 1.99 پوند. البته شایان ذکر است که برای به دست آوردن این وزن شگفت‌ انگیز، عملکرد را فدا نمی ‌کنید: نانو بدون هیچ صدای فن یا گرمای قابل ‌توجهی با بار های آزمایشی سنگین ما سازگار بود. اگر به دنبال یک لپ تاپ تجاری قابل اعتماد هستید که در کیف شما جای زیادی را اشغال نکند، این لپ تاپ برای شما مناسب است.

ThinkPad X1 Nano

1,487 دلار 2,479 دلار 40 درصد تخفیف

ThinkPad X1 Nano یک لپ‌تاپ قوی و ممتاز برای متخصصان موبایل است.

13.بهترین لپ تاپ های 2022: LENOVO CHROMEBOOK DUET

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان

Chromebook Duet لنوو یک لپ ‌تاپ قابل تبدیل عالی برای بچه ‌ها یا هر کسی است که یک درایور ثانویه قابل اعتماد برای کاوش و بازی می ‌خواهد. این یک دستگاه 10 اینچی زیبا و خوش ‌ساخت است که دارای صفحه کلید و پایه قابل جدا شدن است.

Duet به صورت سفارشی ساخته شده است تا در خانه و در حین حرکت استفاده شود، وزن آن تنها 2.03 پوند است و بیش از 11 ساعت عمر باتری دارد. پردازنده MediaTek آن برای تحمل بار های سنگین طراحی نشده است، اما برای مرور در چند تب، تماشای Netflix یا اجرای بازی ‌های اندروید مناسب است، حتی از ویرایش عکس نیز به خوبی پشتیبانی می ‌کند. Duet همچنین دارای یک “حالت تبلت” جدید برای سیستم عامل کروم است که از یک سیستم ناوبری حرکتی الهام گرفته از اندروید و یک طرح منحصر به فرد کروم بهینه شده برای استفاده در تبلت پشتیبانی می کند.

Chromebook Duet به دلیل قیمت پایینش یک سود مطلق است و اگر بودجه کمی دارید باید آن را خریداری کنید.

Lenovo Chromebook Duet

249 دلار 299 دلار 17 درصد تخفیف

Chromebook Duet دارای عمر باتری طولانی است و نمایشگری با نسبت ابعاد 16:10 دارد تا محتوای بیشتری را به طور همزمان روی صفحه نمایش دهد. Duet را می توان به عنوان تبلت یا لپ تاپ استفاده کرد. از لحاظ جنبه منفی می توان به اینکه فقط یک پورت USB-C و بدون جک هدفون 3.5 میلی متری دارد، اشاره کرد.

14. RAZER BOOK 13

یک لپ تاپ شیک و با بهره وری قدرتمند

Razer بیشتر به خاطر لپ‌ تاپ ‌های گیمینگ ‌اش شناخته می ‌شود، اما این شرکت با Razer Book 13 جدید خود در فضای تجاری و بهره‌ وری سر و صدای زیادی به پا می ‌کند. با ضخامت 0.6 اینچ و وزن 3.09 پوند، Book 13 یک ایستگاه کاری قابل حمل با ظاهری زیبا و محکم است. ساخت آلومینیوم این لپ‌تاپ از پورت ‌های مناسبی مانند Thunderbolt 4، USB-A، HDMI 2.0 و اسلات microSD بهره می ‌برد و یکی از معدود لپ ‌تاپ‌ های غیر بازی است که با صفحه‌ کلید RGB با هر کلید عرضه می ‌شود.

در داخل، این لپ تاپ حتی چشمگیرتر است. تراشه قدرتمند آن بهتر از هر لپ تاپ ویندوزی دیگری در اندازه خود در تست گرفتن خروجی رسانه Premiere Pro ما عمل کرد. و در حالی که Book 13 یک لپ ‌تاپ گیمینگ نیست، بهترین عملکرد بازی را که تا به حال از طریق گرافیک یکپارچه دیده ‌ام ارائه می ‌کند، حتی می ‌تواند Shadow of the Tomb Raider را با سرعت 30 فریم بر ثانیه اجرا کند. در حالی که قیمت بالای Razer Book 13 به این معنی است که برای همه ایده ‌آل نخواهد بود، اما همچنان یک لپ ‌تاپ فوق ‌العاده است که شاسی با کیفیت را با عملکرد بهره‌وری قدرتمند ترکیب می ‌کند.

Razer Book 13

1800 دلار

Razer Book 13 عملکرد فوق العاده ای را در یک شاسی برجسته به شما ارائه می دهد.

15.بهترین لپ تاپ های 2022: LENOVO YOGA 9I

بهترین لپ تاپ چند رسانه ای

اکثر لپ ‌تاپ ‌های نازک و سبک یک نقطه ضعف مشترک دارند، صدای نازک و بی کیفیت. این مورد در مورد Lenovo Yoga 9i صادق نیست. این کانورتیبل 14 اینچی دارای یک نوار صوتی چرخان در لولای خود است، به این معنی که مهم نیست که چگونه قرار گرفته باشد، بلندگو ها رو به بیرون هستند. چه از 9i در حالت تبلت، چادر یا تاشو استفاده کنید، می‌ توانید انتظار صدای واضح و مناسب را داشته باشید.

چیز های زیادی برای دوست داشتن نیز در این لب تاب وجود دارد. شما یک صفحه نمایش لمسی عالی 1080p و یک قلم داخلی برای کار های هنری و یادداشت برداری آسان دریافت می کنید. پردازنده های نسل یازدهم عملکرد رضایت بخشی و عمر باتری تمام روز را ارائه می دهند. کیفیت صدا، صفحه نمایش و فرم قابل تبدیل همگی یک دستگاه بی نظیر برای سرگرمی های چندرسانه ای هستند.

Lenovo Yoga 9i

1530 دلار

Lenovo Yoga 9i یک لپ تاپ قابل حمل و قابل تبدیل با صدای برجسته و یک قلم طراحی شده است. این مدل دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است.

امیدواریم پس از مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین گزینه ی متناسب با میزان بودجه و کارایی مد نظر خود را، انتخاب کنید.
همچنین شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس