بهترین MMOهایی که مبتدیان باید امتحان کنند

131
0
بهترین MMOهایی که مبتدیان باید امتحان کنند

بازی‌های آنلاین چند نفره عظیم می‌توانند برای بازیکنان جدید ترسناک به نظر برسند، اما MMOهایی وجود دارند که نسبت به سایرین برای مبتدیان دوستانه‌تر هستند. فهرست بهترین MMOهایی که مبتدیان باید امتحان کنند را در اول نیوز بخوانید.

بازی‌های چندنفره عظیم معمولاً با بازیکنانی پر می‌شوند که تجربه زیادی از بازی دارند. جامعه این بازی‌ها می‌تواند احساس ترس را در تازه‌واردان ایجاد کند، زیرا بازیکنان می‌توانند مجموعه مهارت‌های یکدیگر را ببینند و بر اساس تجهیزات، سفارشی سازی‌ها و سطح قضاوت کنند. با این حال، برخی از MMOها می‌توانند یک جامعه عالی برای گیمرها فراهم کنند. دوستانی که دور از هم زندگی می‌کنند می‌توانند به صورت آنلاین دور هم جمع شوند و کسانی که دوستان آنلاین ندارند به راحتی می‌توانند برخی دوست گیمر برای خود دست و پا کنند. همچنین MMOهایی با محتوای تک نفره وجود دارد که یک طرفدار می‌تواند به تنهایی با آن‌ها مقابله کند.

برای کسانی که می‌خواهند وارد MMO شوند، انتخاب‌های زیادی وجود دارد، از World of Warcraft گرفته تا Black Desert Online. برخی از آن‌ها مبتدیان را می‌ترسانند، زیرا در ابتدا چیزهای زیادی وجود دارند که متوجه آن‌ها نمی‌شوند. یک مبتدی باید یک بازی را انتخاب کند که دارای یک جامعه پر جنب و جوش و دوستانه و همچنین فهرستی قابل دسترس از محتوای گیم پلی باشد.

بهترین MMOهایی که مبتدیان باید امتحان کنند

فاینال فانتزی 14

بازی Final Fantasy 14 یک MMO است که برای کسانی که MMO بازی نمی‌کنند طراحی شده است. این بازی به اولین MMORPG برای بسیاری از گیمرها تبدیل شده است، زیرا مکانیک‌ها و سیستم‌های مختلف خود را ذره ذره و بدون اینکه بازیکن را تحت تأثیر قرار دهد معرفی می‌کند. توانایی‌ها به آرامی آموخته می‌شوند و بسیاری از ماموریت‌ها را می‌توان به تنهایی انجام داد. سیاه چال‌ها بسیار آسان شروع می‌شوند و با بالا رفتن سطح بازیکن و یادگیری بیشتر، چالش‌های ارزشمندی در پی دارند. تمام مکانیک‌ها با صف‌های بصری ساخته شده‌اند، بنابراین بازیکنان می‌توانند به راحتی یاد بگیرند که از چه چیزی طفره می‌روند و روی چه چیزی در چرخش توانایی‌های خود کلیک کنند.

در حالی که بازی بسیار مبتدی پسند است، جامعه نیز به استقبال مبتدیان می‌پردازد. این بازی بسیار محبوب است، بنابراین هیچ کمبودی در محتوا یا سایر بازیکنان برای ملاقات وجود ندارد. بازیکنان کنجکاو همچنین می توانند یک دوره آزمایشی رایگان دریافت کنند که تا سطح 60 طول می‌کشد، بنابراین امتحان کردن آن ضرری ندارد. همه اقلام و تجهیزات بازی (به جز برخی از آیتم‌های زیبایی شناختی Final Fantasy 14 فقط با پول درون بازی خریداری می‌شوند، نه با پول واقعی، بنابراین یک مبتدی نگران کیف پول خود نخواهد بود.

بهترین MMOهایی که مبتدیان باید امتحان کنند

The Elder Scrolls Online

بازی The Elder Scrolls Online MMO یک انتخاب مبتدی پسند خوب برای گیمرهایی است که با نقش‌آفرینی‌های تک نفره آشنا هستند اما لزوماً طرفدار MMO نیستند. این بازی بیشتر از سایر MMOها مبتنی بر داستان است، موضوعی که برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی‌ تک نفره آشناست و راهی آسان برای ایجاد حس غوطه ور شدن به عنوان یک بازیکن مبتدی است. در مقایسه با سایر MMOها، بازی قطعاََ رویکرد معمولی‌تری دارد. مکانیک آن ساده است و آموزش به خوبی انجام شده است.

با اینکه این یک MMO معمولی است، دنیای Elder Scrolls Online نیز فضای انبوهی برای کاوش در اختیار بازیکن می‌گذارد. مکان‌های زیادی برای دیدن و کارهایی برای انجام دادن وجود دارد. اشکال کار این است که نسخه آزمایشی رایگان ندارد (اگرچه اخیراً یک رویداد رایگان برای بازی داشت) و به اندازه Final Fantasy 14 پرجمعیت نیست.

گیلد وارز

Guild Wars 2

بازی Guild Wars 2 برای بسیاری از محتوای اصلی خود رایگان است، موضوعی که باید طرفداران مبتدی MMO را جذب کند. سلاح‌های مختلف نیز ساخت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند، به این معنی که بازیکن می‌تواند پیچیدگی شخصیت خود را تنظیم کند. در گیم پلی اولیه، به راحتی می‌توان قبل از تعامل با بازیکنان دیگر، خود را حفظ کرد.

بازی Guild Wars 2 در مقایسه با بازی‌های دیگر مانند World of Warcraft، یک MMO معمولی‌تر و ضعیف‌تر شناخته می‌شود. اما همچنان محتوای بیش از اندازه کافی برای جذب کسانی که تازه وارد این ژانر می‌شوند را ارائه می‌دهد. بازیکنانی که هرگز اولین بازی Guild Wars را بازی نکرده‌اند، نیازی به نگرانی ندارند، زیرا بازی و داستان بدون انجام بازی اول به راحتی قابل درک هستند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست بهترین MMOهایی که مبتدیان باید امتحان کنند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام بازی در این بین خالی است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس