بازی جدید با محوریت ارباب حلقه‌ها در حال ساخت است

67
0
بازی جدید با محوریت ارباب حلقه‌ها در حال ساخت است

طبق گزارشات رسمی بازی جدید با محوریت ارباب حلقه‌ها در حال ساخت است. شرکت Private Division و Weta Workshop برای خلق یک بازی جدید ارباب حلقه‌ها در حال همکاری هستند. ناشر اعلام کرد که با Weta Workshop “برای انتشار یک بازی جدید در دنیای ادبی سرزمین میانه J.R.R. Tolkien” همکاری می‌کند. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

طرفداران ارباب حلقه‌ها که امیدوارند این آی‌پی بالاخره یک اقتباس جدید و خوش‌ساخت در بازی‌های ویدیویی دریافت کند، ممکن است کور سو امیدی برای آینده داشته باشند. لیبل انتشاراتی Take-Two Interactive یعنی Private Division اعلام کرده است که با Weta Workshop همکاری می‌کند تا مجموعه بازی جدیدی را در جهان آثار J.R.R خلق کند.

البته Weta Workshop تجربه زیادی با The Lord of the Rings دارد. این شرکت جلوه‌های ویژه مستقر در نیوزلند به شدت در ساخت سه گانه فیلم ارباب حلقه‌ها و هابیت مشارکت داشته است. طبق گفته Private Division، بازی جدید در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه است و در سال مالی 2024 (از 1 آوریل 2023 تا 31 مارس 2024) عرضه خواهد شد. هنوز جزئیات دیگری از این بازی به اشتراک گذاشته نشده است.

مایکل وروسز، مدیر ارشد استراتژی، Take-Two Interactive و رئیس بخش خصوصی گفت: ما از شراکت با Wētā Workshop برای انتشار یک بازی در چنین دنیای خارق‌العاده و مشهوری خوشحالیم. «آی‌پی ارباب حلقه‌ها میزبان داستان‌های شگفت‌انگیز بسیاری است و هیچ نهادی به‌اندازه تیم Weta Workshop برای ایجاد تجربه‌ای متمایز و جدید از بازی در سرزمین میانه مجهزتر نیست.» آمی ولکن، رئیس بخش سرگرمی در Wētā Workshop می‌گوید: «این یک امتیاز است که یک بازی جدید در سرزمین میانه ایجاد کنیم، به‌ویژه بازی‌ای که بسیار متفاوت از بازی‌های قبلی برای طرفداران باشد. ما به‌عنوان طرفداران ارباب حلقه‌ها، هیجان‌زده‌ایم که گیمرها قرار است سرزمین میانه را به گونه‌ای که قبلاً تجربه نکرده‌اند، کاوش کنند و طرفداران جدیدی را با جادوی ارباب حلقه‌ها آشنا کنیم.»

ارباب حلقه ها

البته چند بازی دیگر ارباب حلقه‌ها نیز وجود دارد که طرفداران این سری می‌توانند مشتاقانه منتظر آن‌ها باشند، از جمله بازی مخفی‌کاری Deadalic Entertainment، یعنی The Lord of the Rings: Gollum، مجموعه رایگان EA یعنی بازی نقش‌آفرینی The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth و عنوان بقای co-op شرکت North Beach Games، یعنی The Lord of the Rings: Return to Moria.

یک نکته عجیب این اعلامیه توسط امی ولکن، رئیس بخش تعاملی و سرگرمی در Weta Workshop به اشتراک گذاشته شد. به گفته Wolken، این بازی سرزمین میانه قرار است به طور قابل توجهی متفاوت باشد، اگرچه هیچ پیشنهادی مبنی بر اینکه این تفاوت ممکن است شامل چه چیزی باشد وجود ندارد. برخی از انتشارات قبلی Private Division، مانند Rollerdome که اخیراً توسط توسعه دهندگان OlliOlli منتشر شده است، دارای سبک‌های بصری متمایز، خاص و گیم‌پلی جذاب است که شاید مقداری از سبک تفکر و جسارت سازندگان را نشان دهد.

جدا از قولی مبنی بر «متفاوت کردن» بازی، اعلامیه خبری هیچ جزئیات واقعی در مورد عنوان آینده Middle-earth ارائه نمی‌کند، به جز این تصور که همکاری ترکیبی Private Division و Weta Workshop برای ایجاد یک «تجربه متمایز و جدید است». شایان ذکر است که شرکت Take-Two Interactive قول داده بود که تا سال 2024 یک وضعیت مناسب و پایدار شرکت‌های زیر مجموعه‌اش ایجاد کند، و احتمال اینکه این بازی جدید Weta Workshop و همکاری با Private Division در همین راستا باشد، وجود دارد. باید دید عاقبت چه خواهد شد و آیا در گیمزکام شاهد اطلاعات بیش‌تری خواهیم بود یا خیر. نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ برای تجربه بازی جدید ارباب حلقه‌ها مشتاق هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس