Battle Pass در بازی های ویدیویی چیست؟

63
0
Battle Pass در بازی

احتمالاً در حین بازی آنلاین، اصطلاح «Battle Pass» را شنیده اید، اما در واقع به چه معناست؟ در این مقاله به بررسی Battle Pass در بازی های ویدیویی می پردازیم.

Battle Pass در بازی

Battle Pass در صنعت بازی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توانند از نظر نحوه کارشان متفاوت باشند، اما فرض کلی و عملکرد Battle Pass ها کاملاً جهانی است.

مهم نیست که چه نوع بازی ای را بازی می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که با نمونه هایی از Battle Pass بازی های ویدیویی مواجه شوید یا قبلاً شده باشید.

اگر میخواهید بدانید که Battle Pass چیست یا حتی در بازی هایی که می‌خواهید بازی کنید چگونه کار می کنند، ما می توانیم کمک کنیم.

Battle Pass بازی های ویدیویی چیست؟

"<yoastmark

طبق تعریف، Battle Pass بازی‌های ویدیویی نوعی کسب درآمد است که در بازی های متعددی که در یک سیستم طبقه بندی شده‌اند، استفاده می‌شود.

Battle Pass بازی های ویدیویی معمولاً به عنوان انگیزه اصلی برای انجام یک بازی، کسب XP و پیشرفت بازی ویدیویی عمل می کند.

Battle Pass ها دارای دو گزینه هستند:

یک Battle Pass رایگان که در آن می‌توانید بدون نیاز به هزینه کردن در هر سطح پیشرفت کنید.

و یک Battle Pass ممتاز که معمولاً در پشت یک پرداخت قفل شده است که برای دسترسی به آن باید هزینه پرداخت کنید.

در ظاهر، Battle Pass ها نسبتاً ساده هستند، اما برخی از جنبه های کلیدی می‌توانند به درک شما از آنها کمک کنند.

نحوه عملکرد Battle Pass

همانطور که قبلاً گفته شد، اکثر Battle Pass ها عملکرد را بر روی یک سیستم سطح رایگان یا یک سیستم برتر انجام می دهند.

برای پیشرفت در یکی از سطوح مشخص شده یک Battle Pass، ساده ترین راه معمولا این است که شما به سادگی بازی مربوطه را انجام دهید و XP کسب کنید.

این XP ها سپس در سطح شما در Battle Pass قرار می‌گیرد تا به شما کمک کند محتوای دیجیتال درون بازی را باز کنید.

راه دیگر برای کسب XP و باز کردن قفل محتوای دیجیتال، از طریق استفاده از چالش ها است.

این چالش ها دارای مقادیری XP هستند که برای تکمیل الزامات خود به شما اعطا می کنند. سپس مانند تکمیل بازی ها یا مسابقات، این XP از طریق سیستم برای پیشرفت شما قرار می‌گیرد و در حین انجام این کار، محتوای دیجیتالی قابل باز شدن را به شما می‌دهد.

مهمتر از همه این نکته است که، Battle Pass های بازی های ویدیویی معمولاً فقط برای مدت زمان مشخصی در دسترس هستند. این کار به شما انگیزه می‌دهد که تا جایی که می‌توانید در محدوده زمانی بازی کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید قفل آیتم ها را قبل از حذف آنها باز کنید.

"<yoastmark

به طور کلی، هنگامی که محتوای دیجیتال مرتبط با یک Battle Pass حذف و جایگزین می‌شود، گاهی اوقات می‌توانید آیتم های Battle Pass گذشته را از طریق فروشگاه های درون بازی خریداری کنید، اگرچه این هرگز توصیه نمی‌شود.

در مجموع، Battle Pass های بازی به عنوان انگیزه اصلی شما برای ادامه بازی ها، عمل می‌کنند و با باز کردن محتوای دیجیتالی انحصاری و زمان‌بندی شده، حس موفقیت و پیشرفت شما را فراهم می‌کنند.

چه انواعی از بازی ها دارای Battle Pass هستند؟

اکنون شما اصول اولیه و عملکرد Battle Pass و چیستی آنها را می‌دانید، ممکن است علاقمند شوید که چه نوع بازی هایی در خود Battle Pass دارند.

Battle Pass معمولاً در بازی های رایگان یافت می‌شوند. عناوینی مانند Smite، Fall Guys، و حتی Halo Infinite Multiplayer همگی سیستم های Battle Pass را به عنوان شکل اصلی پیشرفت بازیکن در خود جای داده‌اند.

علاوه بر این، عناوینی مانند Apex Legends و Call of Duty: Warzone به دلیل سبک بازی های ویدیویی Battle Royal ها و Battle pass ها را در خود جای داده‌اند. این قضیه عمدتاً به دلیل ماهیت بازی های Battle Pass است و چگونگی این نوع بازی در شیوه های کسب درآمد از Battle Pass بسیار کاربردی است.

مهم تر از همه Fortnite، یکی از موفق ترین بازی های رایگان و سبک Battle Royal، استانداردهایی را برای Battle Pass در بازی های ویدیویی تعیین می‌کند.

از بازی مبتنی بر Battle Pass خود نهایت استفاده را ببرید

اکنون همه چیزهایی را که در مورد مبانی Battle Pass نیاز دارید بدانید را می‌دانید و می‌توانید از آنها همان طور که هستند لذت ببرید.

وقتی با نوع مناسبی از بازی همراه شود، Battle Pass ها می‌توانند صدها ساعت سرگرمی و بازی هیجان‌انگیز را برای شما فراهم کنند.

برای عناوین رایگان مانند Fortnite و Apex: Legends، Battle Pass یکی از اصلی ترین ارکان بازی هستند، پس حتماً بهترین بازی های بتل رویال رایگان را ببینید.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس