محبوب ترین بازی های استیم 2022

38
0
محبوب ترین بازی های استیم 2022

ولو (Valve) به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای استیم در پایان سال ۲۰۲۲، صفحه ویژه‌ای در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرده که برخی از پرفروش‌ترین و پربازدید‌ترین بازی‌های سال گذشته را نشان می‌دهد. در این مطلب به بررسی محبوب ترین بازی های استیم 2022 می پردازیم.

محبوب ترین بازی های استیم 2022

هنگام باز کردن استیم، بازیکنان با یک صفحه پاپ آپ برای بخش «بهترین‌های سال ۲۰۲۲» مواجه می‌شوند که برخی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال را در دسته‌هایی مانند پرفروش‌ترین بازی‌ها براساس درآمد، بیشترین بازی‌های انجام شده، بیشترین بازی‌های انجام شده روی Steam Deck و موارد دیگری نمایش می‌دهد.
از نظر پرفروش‌ترین بازی‌ها براساس درآمد، برخی از بزرگ‌ترین بازی‌های استیم که جایزه «پلاتینیوم» را کسب کردند، عبارتند از:

Dying Light 2
Counter-Strike: Global Offensive
PUBG: Battlegrounds
Destiny 2
DOTA 2
Lost Ark
Elden Ring
Call of Duty: Modern Warfare II
در زمینه بیشترین بازی‌های انجام شده که براساس اوج بازیکنان همزمان آن اندازه‌گیری می‌شود عناوینی از جمله Ark: Survival Evolved، Destiny 2، Elden Ring، Goose Goose Duck و Apex Legends همگی در طول سال ۲۰۲۲ به بیش از ۲۴۰ هزار بازیکن رسیدند.

در حالی که بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077، Grand Theft Auto V، MultiVersus، New World و Team Fortress 2به دلیل نقطه اوج بیش از ۱۳۰ هزار بازیکن، جوایز طلایی را دریافت کردند.

در ماه فوریه، ولو پی‌سی دستی استیم دک خود را سرانجام راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های استیم خود را در حال حرکت انجام دهند. یکی از جالب‌ترین بخش‌های جوایز بهترین‌های سال ۲۰۲۲ ولو، بیشترین بازی‌های انجام شده روی استیم دک است که براساس بازیکنان فعال روزانه اندازه‌گیری می‌شود.

بازی‌هایی که در این بخش موفق به دریافت تروفی پلاتینیوم شده‌اند، شامل موارد زیر هستند:

Red Dead Redemption 2
Stray
Elden Ring
No Man’s Sky
کاربران استیم همچنین اکنون می‌توانند در جوایز استیم به بهترین‌های سال ۲۰۲۲ رای بدهند. دسته‌بندی‌های این نظرسنجی شامل بازی سال، بازی VR سال، سبک بصری برجسته، خلاقانه‌ترین گیم پلی و موارد زیاد دیگری می‌شود. نامزدهای جایزه بهترین بازی سال عبارتند از Dying Light 2، Elden Ring، Stray، God Of War و Call of Duty: Modern Warfare II.
dualshockers

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس